Gå til innhold

DINE FAVORITTPLAGG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker så mye penger på klær som jeg bruker èn gang og så kaster ut.

Iløpet av dine år, hva har vært de mest verdifulle kjøpene? Klær du bruker enda? Klær du har trivdes godt i? Legg igjen en link, så fler av oss kan få glede av det!! 😄

Jeg er veldig ute etter en bodysuit. Litt som den på Ohpolly, uten synlie sømmer. Doyble layered seamless bodysuit - MED hold in.Men finner ingen steder?!

Anonymkode: 4d94e...0a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drakter, kåper og skjorter som er så gamle at det ikke finnes bilder av dem på nettet.

Anonymkode: 6bbe5...998

• Liker 4
Skrevet

Ullkjoler. Den ene kostet over 1000 kr, men den er så godt brukt at den absolutt var verdt det. Jeg elsker den og har fått mye skryt for den. 

Anonymkode: 7bccf...eef

• Liker 3
Skrevet

Jeans - har par som er 15-20 år gamle

Anonymkode: bb344...688

Skrevet

Kjøpte et silkeskjørt for 30 år siden. Det var dyrt den gangen, ca 1000 kr. Langt, svart, og med blonder og kapper. Har brukt det mange ganger senere, og det er på moten fortsatt :) Kjøpte det til en spesiell anledning den gangen, og hadde litt dårlig samvittighet fordi det var så dyrt. 1000 kr var dyrt i 1988!

Ellers har jeg en ullkjole jeg kjøpte for 10 år siden. Den var også dyr, men den har jeg brukt mye, og den henger fortsatt i skapet. Tidløs. Den er av et merke som etterhvert har hatt stor vekst, så den var nok verdt sine kroner den gangen, selv om jeg ikke hadde peiling da.

Så har jeg 5 kåper fra Riccovero, både til vinter og vår/høst. Liker Riccovero veldig godt, og har mange klær ellers også derfra. Både bukser, gensere, bluser, kjoler og skjørt. 

Jeg liker også Day, Gestuz og Mos Mosh veldig godt, og har mange plagg også fra dem. 

• Liker 3
Skrevet

Vanskelig å finne bilder av klær en har kjøpt tidligere, for de har gjerne forsvunnet fra nettet. Men finn en god butikk, så hjelper de deg med klær du kan trives i og bruke mye. 

• Liker 1
Skrevet

Mine favorittplagg er ikke penplagg. To adidas polyester grilldresser fra tidlig 2000-tall og to umbro bomullsjoggedresser fra samme tid, den gang jeg spilte håndball. Baggy og litt for store for meg, har vel nesten blitt inn igjen... Ufattelig slitesterke, supermyke enda og enda så mye jeg har brukt dem, fortsatt ikke veldig slitt. Heldigvis.

Anonymkode: c84b1...64b

Skrevet

Denne kjolen er en favoritt for meg. Kjøpte den på Indiska for fire år siden, og bruker den mye fortsatt. Jeg liker godt fargekombinasjonen og bruker gjerne tilbehør i orange, blått, lilla eller burgunder. Selv om kjolen er ermeløs og sommerlig, bruker jeg den hele året. Med tykk strømpebukse og cardigan holder jeg varmen.

acac1e21ee6022694cc1a065d510f338.thumb.jpg.2b47161387327d698373481cdfa32026.jpg

• Liker 3
Skrevet

Ullfleecejakke fra nøstebarn og en mørkeblå blondekjole har jeg brukt myyye 

Skrevet (endret)

Dette er også en favoritt.

Kjolen er kjøpt på Fretex, men er laget av den norske designeren og tekstilkunstneren Randi Stubban.

(Dette er sikkert en skikkelig kjerringkjole i følge mange av dere på forumet :fnise:

20171011_224338.thumb.jpg.9cb38170b97d67583aa86966a9cd74a1.jpg

Endret av Perelandra
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...