Gå til innhold

Tent på instagrambilde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ei jente som jeg har jobbet med tidligere har blitt så sykt digg, i hver fall etter de bildene hun legger ut. Jeg måtte ronke 2 ganger etter henne på kort tid. Hun er ca 10 år yngre. Burde jeg sagt til henne at hun gjør meg så kåt?

Anonymkode: c165d...a0f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du det? Er ikke noe som er mindre tiltrekkende enn en sånn kommentar. Æsj.

Anonymkode: ee8a5...795

• Liker 5
Skrevet

Hvis hu har blitt digg på kort tid er det sikkert redigerte juksebilder du runker til, og nei du skal selvsagt ikke fortelle henne det med mindre dere har en seksuell relasjon der du vet hun ønsker å høre det. 

Anonymkode: 7ae42...21d

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei jente som jeg har jobbet med tidligere har blitt så sykt digg, i hver fall etter de bildene hun legger ut. Jeg måtte ronke 2 ganger etter henne på kort tid. Hun er ca 10 år yngre. Burde jeg sagt til henne at hun gjør meg så kåt?

Å fortelle kvinner at du runker til insta-bildene deres er alltid en vinner. Go for it! #ironivarsel

Skrevet

Jeg hadde likt det 😍😘

Anonymkode: 7237f...84e

• Liker 3
Skrevet

Nei, vi vil ikke høre om runkevanene til random folk. Selv ikke om vi har jobbet med dem før. 

• Liker 6
Skrevet

Tror du virkelig at vedkommende vil høre historier om at du napper i løken til hennes Insta bilder? 

Kjør på sier jeg, men vær så snill og fortell oss hvordan det gikk (selv om vi alle vet utfallet)

Anonymkode: a6a8d...383

• Liker 3
Skrevet

Tror nok du skal holde dette for deg selv, ja. 

Skrevet

Tror nok de fleste jenter vil at du skal holde det for seg selv.

Samtidig så kan det jo ikke være negativt at gutter tenner på deg... så man liker det på en måte uten at man vil vite det.  Tror det er mange med deg som runker til kjente jenter på nettet. Naboen, dama til kompisen, kassadama, læreren osv osv :)

Anonymkode: 41c1e...c27

• Liker 2
Skrevet

🙃

Anonymkode: ee505...f50

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Jeg ville bare tatt det som et kompliment. Det er jo deilig med kommentarer om at noen synes du er sexy.

• Liker 2
Skrevet
På 17.8.2018 den 19.17, kristineg73 skrev:

Jeg ville bare tatt det som et kompliment. Det er jo deilig med kommentarer om at noen synes du er sexy.

Takk søte deg 😘

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...