Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #1 Skrevet 11. mars 2005 Han lever i et godt forhold, sier han. Men der hun ikke vet noe om meg. Han tenner ikke på meg, og klarer ikke å ha sex med meg. Men han kysser meg lidenskapelig, og er ellers snill og hjelpsom. Han vil ikke si hva han mener når jeg spør, men spør hva jeg tror. Og jeg vet ikke hva skal tro, skjønner ikke hva han vil med meg??
Gjest Chrizzy Skrevet 11. mars 2005 #3 Skrevet 11. mars 2005 Jeg tror du må spørre han på nytt, svarer han hva du tror, ikke si noe, se han rett inn i øynene og be han svare deg
Gjest Madam Felle Skrevet 11. mars 2005 #4 Skrevet 11. mars 2005 Eh, unnskyld meg, men har han en samboer, og deg utenom? Han tenner ikke på deg, men kysser deg? be han ryke og reise
Gjest gjesta Skrevet 11. mars 2005 #5 Skrevet 11. mars 2005 Dette hørtes rart ut. Er du kyssevennen hans??
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #6 Skrevet 12. mars 2005 Jeg har kommet fram til at han tror jeg er en person som han lett kan bruke, at jeg er en person uten følelser, som han kan leke med når det passer han. Hvorfor skal jeg egentlig ønske å vite hva han vil. Jeg er ikke interessert i noe forhold uten fremtid. Det tenner ikke meg. Var dumt i det hele tatt å skrive innlegget.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #7 Skrevet 12. mars 2005 Han fyren du snakker om virker hvertfall helt dødsteit. Bare dropp ham han høres freaky og psycho ut. Hans kone får min sympati.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #8 Skrevet 12. mars 2005 Jeg tror at han liker deg mer enn han burde,og er usikker på hvem han skal velge. At han ikke har sex med deg er nok fordi at han ikke vil være utro. Har du kjent ham lenge?
Gjest SumoBryter Skrevet 12. mars 2005 #9 Skrevet 12. mars 2005 Han lever i et godt forhold, sier han. Men der hun ikke vet noe om meg. Han tenner ikke på meg, og klarer ikke å ha sex med meg. Men han kysser meg lidenskapelig, og er ellers snill og hjelpsom. Han vil ikke si hva han mener når jeg spør, men spør hva jeg tror. Og jeg vet ikke hva skal tro, skjønner ikke hva han vil med meg?? Virker som han vil forvirre deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå