Gå til innhold

Kjæresten prøvde å sove hos ei annen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min prøvde å sove hos ei annen forrige helg fant jeg ut. Men jeg tror hun avviste han. 

Jeg tenkte å sende en meld til henne å spørre. 

Hvordan hadde dere håndtert en slik situasjon? 

Han hadde blitt sur på kompisen sin fordi han ikke hadde ordnet henne for han. 

Anonymkode: 124e5...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forsøk på å være utro hadde vært kroken på døra her. Mest sannsynlig vil du ikke få sannheten fra han, så jeg hadde sendt henne en melding ja. Eller ringt. Hun har nok forståelse for at du trenger svar. 

Anonymkode: 5f727...f84

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo forsøk på utroskap. Hadde vært kroken på døra ja.

Anonymkode: b26d9...967

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnatting hos en annen kvinne hadde vært kroken på døra her også. Med mindre det var snakk om påtvunget felles soving i militæret, soving i sovesal på idrettsarrangementer for barna mv., soving i telt på tur sammen med mennesker av begge kjønn.

Overnatting hjemme hos annen dame skal unngås når man er i et forhold. Uansett om de faktisk har hatt sex eller ikke. I dag finnes det taxi, uber, buss, trikk, sykkel, tog og ikke minst telefon som man kan bruke for å ringe kjæresten og be henne hente deg. 

Anonymkode: f53c1...4af

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er jeg hos han. Jeg har ferie og han er på jobb. Burde jeg vente til siste dagen jeg er her eller vente til jeg reiser? 

Han kommer til å raseklikle når han finner ut at jeg har vært på telefonen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det har skjedd noe siden han skrev til en kompis det var lenge siden. Men jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med glede omfavnet singeltilværelsen!

Anonymkode: 015fc...ed0

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vondt. JEg skjelver når jeg er på mobilen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsøk på å være utro hadde vært kroken på døra her. Mest sannsynlig vil du ikke få sannheten fra han, så jeg hadde sendt henne en melding ja. Eller ringt. Hun har nok forståelse for at du trenger svar. 

Anonymkode: 5f727...f84

Signerer dette!

Anonymkode: ea2f9...79d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du være sammen med noen som gjør deg så vondt at du skjelver når du ser mobilen hans? 

Synes du skal dumpe han ikveld, dra hjem, laste ned Tinder og nyte singeltilværelsen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Det er så vondt. JEg skjelver når jeg er på mobilen hans.

Forstår det, det er forferdelig vondt å vite at den man elsker ikke elsker og respekterer en, og ønsker å være eller har vært utro.
At han ble sur på kompisen sin for at han ikke koblet de opp viser at han faktisk er ganske keen på hun her, og bokstavelig talt driter i om forholdet deres risikeres å gå tapt.
Noen gutter har bare kjæreste for å få fast sex, og ikke pga kjærlighet, også vil de ha sex med andre når sjansen byr seg også.

Det er døds vondt nå, men jeg skal love deg at det blir enda vondere seigpining om du prøver å fortrenge og tilgi det og bli i forholdet. Det eneste som du må gjøre er å slå opp og kutte kontakten helt. Uansett hvor vondt det er og uansett hvor mye du savner han og skulle ønske det ikke skjedde, og uansett hvor my du vil svare han når han skriver at han elsker og savner deg, så kan ikke dette tilgis og du vil aldri kunne greie å stole 100% på han igjen noensinne, og da vil forholdet bli mer vondt enn godt, selvom det føles godt å ligge i armkroken hans å late som at alt er perfekt.
Ved nullkontakt får du fortere løsrivd deg følelesmessig og kommer gjennom sorgen. Du kan ikke være sammen med en som driter i forholdet, er ute etter å knulle andre damer, og til og med så planlagt og kalkulert som dette.
Jeg prøvde å leve videre med en mann som oppsøkte andre damer, ville så gjerne tro på at han angret og elsket meg, men i flere år etter led jeg stille i forholdet og følte hver gang han var på butikken, hver gang han var opptatt i telefonen, hver gang jeg ikke hadde full kontroll på han at han var ute etter andre damer igjen. Selvtillitten min ble ødelagt og jeg stresset så mye at jeg begynte å miste hår og ble undervektig.
Jeg skulle ønske jeg bare gikk med en gang, for forholdet ble aldri det samme igjen , og i dag som singel og på datern så har jeg nulltoleranse for alt sånt , uansett hvordan type bortforklaringer mannen skulle komme med!

Anonymkode: ea2f9...79d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min prøvde å sove hos ei annen forrige helg fant jeg ut. Men jeg tror hun avviste han. 

Jeg tenkte å sende en meld til henne å spørre. 

Hvordan hadde dere håndtert en slik situasjon? 

Han hadde blitt sur på kompisen sin fordi han ikke hadde ordnet henne for han. 

Der har du kroken. 

Hadde det ikke vært for dette, så hadde jeg kunne sett annerledes på det. Var på festival med noen venninner i fjor sommer. Jeg rakk ikke bussen hjem. Eneste jeg kjente var en kompis fra skolen, dette var i en kommune jeg ikke har noen bekjentskap ellers. Vi kjente egentlig ikke hverandre, og dama hans var også der, så fikk ta sofaen. Typen min var veldig sjalu av seg i starten, så jeg nevnte da bare navnet på dama hans. Han gikk inn på mobilen min og fant meldingen på face til kompisen min... Tok titusen timer før han trodde på meg, innkludert en samtale med dama til kompisen min. 

Konklusjon én; alltid fortelle sannheten, uansett. Ting kan se merkelig ut ved å fortelle bare én side av saken, når ting dukker opp senere. Konklusjon to; slå heller opp når en ikke stoler på partneren sin, enn å sjekke mobil.

Anonymkode: edbca...3ea

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde dratt hjem mens han var på jobb og ghostet han. Ærlig talt hvem faen tror han at han er? Du klarer deg fiiint uten en drittsekk. 

Anonymkode: 751b0...422

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dratt hjem mens han var på jobb og ghostet han. Ærlig talt hvem faen tror han at han er? Du klarer deg fiiint uten en drittsekk. 

Stemmer for denne!

Anonymkode: fe666...aee

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde også gjort dette!!

Jeg gjorde dette med exen min, etter 4 år som samboere. Var på ferie og fant ut at han hadde vært utro med en venninne. Kom hjem, pakka sakene og dro. Har pr dags dato (10 år siden) ikke pratet med han, men han var helt hysterisk i starten, før han beklaget 1000 ganger. 

Så egentlig er vi fortsatt sammen om man ser humoren i det, siden jeg aldri sa at det er slutt 😂 sa bare at jeg vet hva dere har gjort!

NYT singeltilværelsen. Det gjorde jeg!! Så etterhvert fant jeg meg en herlig mann som jeg nå har vært sammen med i 7 år, hus, to barn 👌🏽 DET blir bedre!!!

Anonymkode: 1afc5...fd5

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så hun prøvde å følge han på instagram, men han har ikke godtatt henne, hun bare står der. Han har fjerna masse damer på instagram for lenge siden da jeg ble litt sjalu.. 

Men synes dette er helt merkelig for det. Jeg så også kompisen skrev «hold rundt henne» «så kiss kiss» «vis interesse» «stikk på doen å spør henne» osv. Om å sove hos henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor nekter menn utroskap og hvorfor er de utro/forsøker å være? Hvorfor er han med meg når han kan være utro?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så hun prøvde å følge han på instagram, men han har ikke godtatt henne, hun bare står der. Han har fjerna masse damer på instagram for lenge siden da jeg ble litt sjalu.. 

Men synes dette er helt merkelig for det. Jeg så også kompisen skrev «hold rundt henne» «så kiss kiss» «vis interesse» «stikk på doen å spør henne» osv. Om å sove hos henne.

Støtter den med å bare stikke, uten å sende noen melding til den dama eller noe som helst. Du trenger jo ikke akkurat spesifisere hvordan du vet dette. Kan bare legge igjen en lapp eller noe:

"Fikk høre at du prøvde være utro mot meg: lykke til med singeltilværelsen."

Anonymkode: 87657...9f0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor nekter menn utroskap og hvorfor er de utro/forsøker å være? Hvorfor er han med meg når han kan være utro?

Fordi de er egoistiske drittsekker som bare vil ha fitte. Han er åpenbart ikke sammen med deg av kjærlighet engang, men kun fitte ,betyr ikke at han ikke er glad i deg og trives i ditt selskap, men han har hvertfall ingen utsikter om å etablere et liv med deg for da hadde han ikke valgt å gamble med forholdet sånn for å få seg litt fitte noen andre steder!

Det er ikke fordi du ikke er bra nok, pen nok eller noe! Så det skal du ikke tenke, men det er fordi han rett og slett ikke respekterer deg og forholdet deres og har så dårlige moraler at han like gjerne kunne gått å tissa på uteliggere. En mann med så dårlig moral vil du ikke være sammen med!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...