Gå til innhold

Hemmelig kjæledyr på hybel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei
i slutten av månten flytter jeg på studenthybel i Oslo. jeg har veldig lyst på et kjæledyre(dverghamster, leopard gecko) men jeg vet at dette ikke er lov her. 
er det noen som har erfaring med å ha hemmelig kjæledyr på studentbolig? det er jo bare et lite dyr som skal bo i et bur og en gecko er jo til å med allergi vennlig. 
kan man bli kastet ut på  dagen eller får man en advarsel først  om de finner ut av det? kommer de innom rommet for å sjekke at reglene er overholdt? kan de ta depositumet fra deg selv om dyre ikke har gjort noen skade på leiligheten?

Anonymkode: 5a518...be4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hei
i slutten av månten flytter jeg på studenthybel i Oslo. jeg har veldig lyst på et kjæledyre(dverghamster, leopard gecko) men jeg vet at dette ikke er lov her. 
er det noen som har erfaring med å ha hemmelig kjæledyr på studentbolig? det er jo bare et lite dyr som skal bo i et bur og en gecko er jo til å med allergi vennlig. 
kan man bli kastet ut på  dagen eller får man en advarsel først  om de finner ut av det? kommer de innom rommet for å sjekke at reglene er overholdt? kan de ta depositumet fra deg selv om dyre ikke har gjort noen skade på leiligheten?

Anonymkode: 5a518...be4

Det kan bli oppdaget ved inspeksjon av boligen etc, for eksempel i etterkant av brannalarm eller bytting av utstyr eller kranproblemer osv. Du vil da får en advarsel med oftest 7 dager på å fjerne dyret fra boligen. 

Anonymkode: ac4da...279

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...