AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Hva foretrekker dere? Jeg er en kvinne som nærmer meg 30 og synes folk skal se meg for den jeg er. Det er størst sjanse for ekte kjærlighet dersom en potensiell partner ser hva han får. Jeg har ikke fikset noe på utseendet og er fornøyd. Eneste jeg kunne tenkt meg foreløpig er tannbleking (drukket mye kaffe og snust) og restylane, sånn litt bare for å fylle ut den irriterende delen av munnen som går ned. Jeg synes også litt ansiktsløft er innafor når ansiktet begynner å sagge, men det er når man har passert 30 i hvertfall. Men så ser jeg fullt av kvinner i tidlig 20- årene, som har fyllt inn sillikon, restylane/botox i leppene, fake vipper, fake bryn, falsk hår, masse sminke. Hva tror dere er grunnen til at de gjør det? noen mener de gjør det for andre kvinner, fordi de vil beundres. Dette kan også være kvinner som altså var ganske pene i utgangspunktet, men som bare blir en kopi av alle andre. Blir disse ofte tatt mindre seriøst? Anonymkode: ef048...4cc
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Jeg tror de blir tatt veldig mye mindre seriøst. De ser ut som knulledukker, og det er det mine mannlige bekjente kaller dem også. Ikke noe man tar med hjem til mor! Jeg er ikke imot å fikse på utseendet, men det er denne dum og deilig dukke- looken jeg reagerer på. Å fremstille seg selv som et leketøy som spiller på sex. Jeg er nå i 40 årene, og vurderer etterhvert å gjøre noe (bukplastikk, etter tre barn), men det skal isåfall se helt naturlig ut. Jeg var forøvrig naturlig "dukke" med flott kropp, store øyne, lange vipper og bølger i håret da jeg var yngre. Da jeg begynte å jobbe lærte jeg meg fort at dersom jeg skulle bli tatt seriøst, og at folk skulle se meg for hva jeg kunne, så måtte jeg dempe sexy, ikke fremheve det. Jeg måtte kle meg seriøst, og ha en litt "streng" frisyre, ellers hørte ikke menn på det jeg sa, men ble konsentrert om helt andre ting. Nå gjør kvinner det stikk motsatte, og så lurer de på hvorfor de er gode nok kun for sex. Nei si det! Anonymkode: 24594...3bf 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 Synest vi skal slutte å dømme og shame kvinner for hvordan dei velger å se ut. Hvem har bestemt at ddr naturlig altid er best? Anonymkode: c9e27...100 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #4 Skrevet 13. august 2018 Men de fleste kvinner ser jo jævlige ut uten sminke. Anonymkode: 65a32...41e
Tøytigern Skrevet 13. august 2018 #5 Skrevet 13. august 2018 Jeg synes man skal være forsiktig med å kalle noen for unaturlige fordi de velger å fikse på utseendet. De fleste vil at utseendet skal reflektere identiteten. Da skal man ikke sette folks utseende opp mot hverandre, der et utseende er mere ok enn et annet.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #6 Skrevet 13. august 2018 Synes naturlig ALLTID er best, med unntak av når det gjelder sterk hårvekst under armene og utenfor bikinilinjen. Hår på leggene er for de fleste helt ok hvis de aldri begynner å barbere seg der. Spor av levd liv er sjarmerende. De fleste damer er også penere helt uten sminke. Etter mange barn er kroppen min preget av det, men det er dette som er det ekte livet, jenter! Jeg foretrekker ekte mennesker. På alle måter ... Synes vi skal støtte opp under dette idealet heller enn å bryte hverandre ned ved å sammenligne oss med andre og fikse på ting. Anonymkode: ff53f...e9a 5
John McClane Skrevet 13. august 2018 #7 Skrevet 13. august 2018 Hver sin lyst, ingen facit her. Kvinner pleier jo å bruke litt sminke men mange bruker en del forskjellige produkter og hever utseende sitt betraktelig på et lite kvarter tidlig på mårran mens vi menn må ta til takke med det trøtte hovne trynet vårt og gå som vi er. Dere er heldige som har muligheten til å heve selvbildet deres på denne måten og jeg skjønner at kvinner gjør det. Jeg foretrekker også de kvinnene som bruker sminke og fremhever sine beste sider og trekk. Makeup ruler!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #8 Skrevet 13. august 2018 Er det heste-Trine som jobber i utendørsbarnehage eller puppe-Lene som jobber som «instagrammer» som får mest oppmerksomhet av gutta tror du? Svaret ligger der. Gutter sier de syns løshår og alt det der er ekkelt, men de sikler på disse jentene likevel. Ren løgn de bedriver, rett og slett 😛 Den aller mest foretrukne er vel hun som ser ut som Scarlett Johansson fra naturens side, men de er det ikke mange av. Anonymkode: b1f21...de6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå