Inwe Skrevet 13. august 2018 #21 Del Skrevet 13. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri blitt sjalu hvis typen min har dratt på strippeklubb. De har ikke lov til å ta på kvinne. Menn må få lov til å være menn. Kvinner på mannlig strippe klubb er gærne. Menn bare ser. Det er kun show. Ikke noe mer. Anonymkode: edf40...2c0 Hvorfor? Min samboer kan fint dra på strippeklubb uten at jeg har noe problem med det. Spurte han om vi skulle dra på en når vi var på ferie rett etter vi hadde blitt sammen, men han har visst ikke interessen for det. Litt kjedelig, for jeg har aldri vært på en skikkelig strippeklubb. Om det er prostituerte på strippeklubben har jeg heller ingen problemer med, jeg stoler på at han holder seg unna. Tviler også på at han hadde sagt fra til meg at han dro på strippeklubb om han hadde tenkt å kjøpe seg sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 13. august 2018 #22 Del Skrevet 13. august 2018 Hadde lurt på hvorfor han ikke inviterte meg med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #23 Del Skrevet 13. august 2018 9 minutter siden, Inwe skrev: Hvorfor? Min samboer kan fint dra på strippeklubb uten at jeg har noe problem med det. Spurte han om vi skulle dra på en når vi var på ferie rett etter vi hadde blitt sammen, men han har visst ikke interessen for det. Litt kjedelig, for jeg har aldri vært på en skikkelig strippeklubb. Om det er prostituerte på strippeklubben har jeg heller ingen problemer med, jeg stoler på at han holder seg unna. Tviler også på at han hadde sagt fra til meg at han dro på strippeklubb om han hadde tenkt å kjøpe seg sex. Det er jo veldig naivt og lite gjennomtenkt å støtte en bransje som styres av prostitusjon , kvinneundertrykking, dop og utnyttelse, ved å dra dit men tenke at det er greit å støtte bare fordi man selv eller kjæresten holder seg unna å kjøpe sex Anonymkode: 7222d...b10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. august 2018 #24 Del Skrevet 13. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo veldig naivt og lite gjennomtenkt å støtte en bransje som styres av prostitusjon , kvinneundertrykking, dop og utnyttelse, ved å dra dit men tenke at det er greit å støtte bare fordi man selv eller kjæresten holder seg unna å kjøpe sex Anonymkode: 7222d...b10 Javel, men det er en helt annen diskusjon. Det finnes både strippere og prostituerte som gjør jobben helt frivillig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #25 Del Skrevet 13. august 2018 Akkurat nå, Inwe skrev: Javel, men det er en helt annen diskusjon. Det finnes både strippere og prostituerte som gjør jobben helt frivillig. Det er sant, det er en litt annen diskusjon men jeg syns det er viktig at folk begynner å reflektere litt over, og tar ansvar for egne holdninger og handlinger. Selvom det finnes et lite mindretrall av strippere og prosituerte som gjør alt som inngår i bransjen helt frivillig så betyr det ikke at det er bra for hverken dem selv, eller samfunnet, og vi alle har ansvar for hvordan holdninger vi tillater og avler i samfunnet. Dårlig kvinnesyn og undertrykking av kvinner er holdninger vi ikke bør støtte på noen som helst måte. En som ikke spiser kjøtt og er i mot kjøttproduksjon ville foreksempel vært bevisst på å ikke bruke penger på andre produkter samme firma som slakter dyr selger. Og selvom du og din kjæreste ikke deltok i prostitusjon så er det å støtte strippeklubben det å støtte hele bransjen , en bransje med holdninger som er skadelig for kvinner og menns holdninger til kvinner i samfunnet desverre . Anonymkode: 7222d...b10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #26 Del Skrevet 13. august 2018 12 timer siden, John McClane skrev: Menn liker å se lettkledde/nakne kvinner og mange har sikkert ikke noe imot alle gledespikene som svanser rundt alle mennene på stedet😉 En vanlig strippeklubb har en eller flere scener hvor kvinner danser av seg klærne til het musikk mens menn sitter/står og ser på denne kvinnen mens de jevnlig tar seg en slurk øl av glasset foran seg. De stedene som har gledespiker så har disse litt mer klær på og prøver å få deg til å tro at det er DEG de er int i. I det du sier OK så må du bort i baren og betale 1000,- for en flaske sjampanje før dere kan gjøre noe mer. Når det er gjort forsvinner dere for å kunne gjøre 'oink' til avtalt pris. Behovet for å gå på strippeklubb? Vi følger våre instinkter og drifter og legger hjernen i dvale en stund. Vi menn har fått utlevert sterke instinkter og drifter for det å spre våre DNA at mange menn ikke klarer å styre seg i gitte situasjoner. Styrken i disse instinktene er på lik linje med sult, søvn, redsel, sinne etc og er derfor vi menn så ofte tenker på sex. Det er ikke vi som er kåte og bruker hjernen til å tenke på sex, det er instinkter og driftene som hele tiden piskes opp av de minste ting! Det er faktisk litt slitsomt til tider, tro det eller ei😉 Men på strippeklubb er det greit, det er vel som en godtebutikk for barn, alt vi ser er nam! Så siden dere ikke kan styre driften så er det greiest å anta at det beste er å forbli singel fordi mannen mest sannsynlig vil være utro? Dette har jeg tenkt på mange ganger. Er singel, men vil ha kjæreste. Skremmer meg at det er så mye utroskap og at menn unnskylder det med drifter. Strippeklubb er en ting, men som du selv nevner så er alt dere ser nam og da er det lett å krysse streken. Egentlig ganske trist å tenke på. Alle de som bare ville ha en mann og en familie men som nå har fått alt ødelagt fordi mannen ikke kunne styre sine lyster. Anonymkode: fd07b...f9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. august 2018 #27 Del Skrevet 13. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er sant, det er en litt annen diskusjon men jeg syns det er viktig at folk begynner å reflektere litt over, og tar ansvar for egne holdninger og handlinger. Selvom det finnes et lite mindretrall av strippere og prosituerte som gjør alt som inngår i bransjen helt frivillig så betyr det ikke at det er bra for hverken dem selv, eller samfunnet, og vi alle har ansvar for hvordan holdninger vi tillater og avler i samfunnet. Dårlig kvinnesyn og undertrykking av kvinner er holdninger vi ikke bør støtte på noen som helst måte. En som ikke spiser kjøtt og er i mot kjøttproduksjon ville foreksempel vært bevisst på å ikke bruke penger på andre produkter samme firma som slakter dyr selger. Og selvom du og din kjæreste ikke deltok i prostitusjon så er det å støtte strippeklubben det å støtte hele bransjen , en bransje med holdninger som er skadelig for kvinner og menns holdninger til kvinner i samfunnet desverre . Anonymkode: 7222d...b10 Jeg har hverken et dårlig kvinnesyn eller er for undertrykking av kvinner. Jeg er derimot for fri vilje og det at folk skal få gjøre hva de vil med egen kropp, være seg om de vil danse naken på en scene, har sex med fremmede for penger eller ta rusmidler. Og kommer ikke til å endre syn på det. Regner med at det om kjøttproduksjon ble tatt med fordi jeg ikke spiser kjøtt. Jeg ser ikke hva det har med mitt syn på stripping og prostitusjon å gjøre. Jeg og min kjære dro heller aldri på strippeklubb da han ikke ser greia med det, så vi støttet ingen strippeklubb, til tross for at jeg hadde lyst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #28 Del Skrevet 13. august 2018 5 timer siden, John McClane skrev: Hvis jeg var sammen med ei dame som feks gikk på et Chippendale show så kan jeg ikke se noen grunn for at dette skulle påvirket forholdet eller mitt syn på henne. Chippendale er jo noe som til dels kan sammenlignes med en strippeklubb, med mindre mannen plukker opp en gledespike der da, det er en annen sak. Men hvis han bare ser så er det mye det samme. Så hvis hun ville likt å se pene menn med flotte kropper danse erotisk på scenen så synes ikke jeg det er patetisk eller at det skulle skapt grunnlag for å gå i fra henne. Selv om hun liker det hun ser og har en herlig opplevelse som til og med gjorde henne våt i hakket så er ikke det annet enn en menneskelig reaksjon. Det handler om tillit og det å få lov til å være levende og nysgjerrig. Hvis forholdet manglet respekt og tillit og sex var fraværende så hadde jeg nok vært mer betenkt. Men det viktig å gjøre ting hver for seg i et forhold, og om jeg hadde gått på strippeklubb så ville jeg selvsagt bare sett, og jeg ville selvsagt tatt det som en selvfølge at hun bare så og evt fantaserte av det hun så på showet, det er bare sunt. Å reagere med forakt og fordømmende utsagn til det TS har skrevet synes jeg vitner om overload av fordommer og manglende selvsikkerhet fra flere av de som har kommet med tilbakemeldinger om at dette automatisk er uakseptabelt. Det er vel heller motsatt, et forhold som mangler den gjensidige tilliten dette krever er uakseptable forhold og neppe sterke nok til å overleve? Problemet er bare at det ofte er akseptabelt for mannen men ikke kvinnen. Mange menn som blir sinte når damer drar på slike show, men de selv skal få lov fordi "menn er menn".. Anonymkode: fd07b...f9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #29 Del Skrevet 13. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, for det første. Strippeklubb er ikke bare strippeklubb alltid. Det kommer an på hvilket land, sted og regler de har. Om min kjæreste/samboer/mann hadde følt behov for å gå alene på strippeklubb hadde jeg virkelig begynte å tvile på han. En ting er om feks et utdrikningslag tar seg turen dit. Det får man bare godta tenker jeg. Mye lugubert som kan skje der også. En kjæreste jeg hadde en gang var med på et slikt utdrikningslag, hvor de skaffet brugdommen en stripperske privat på hotellrommet. Han ble med henne inn på et annet rom og gjorde sitt for å si det sånn. Å sitte å si at instinktet er så sterkt at man ikke klarer å dy seg er jo en fordummeliggjøring av seg selv som menneske. Beklager, men den blir tynn. Finnes mennesker med lidelser som ikke er samfunnsakseptert også, men de må rett og slett kontrollere sine lyster. Det bør en ektemann klare også! En annen ting er å nevnte Chippendales. Det er et SHOW, hvor man betaler en inngangsbillett, sitter i salen og har det moro på en HELT annen måte enn en mann som sitter å titter på nakne kvinner på NÆRT hold, mens han sipper på driken sin. Chippendales blir langt mindre intimt, og man kan aldri oppnå noe mer enn på det meste å bli dratt opp på scenen som en del av showet. Ikke sammenlignbart. Ser for meg mange blide mannfolk, om det ble vanlig med mannlige stripperbuler, og vi som kvinner tok oss en tur dit innimellom. Hvor det fantes bakrom mot ekstra betaling... Sorry - men jeg forstår deg! Handler ikke en gang om at det er uskyldig eller eller, er man i et forhold bør man respektere den man er med såpass at man ikke utsetter dem for denne slags. Med mindre den de er med sier: VET DU - KOS DEG PÅ STRIPPEKLUBB! Da synes jeg selvfølgelig det er helt innafor. Vi får heller ikke glemme at bordell og strippeklubber osv er gammeldags, tidene har endret seg. Samfunnet har endret seg. Som med teater. Før i tiden hadde man ikke kino, så da var teater den underholdningen man kunne få. Nå er det derimot langt flere som besøker kino feks. Det er så sykt primitivt. Sukk mitt hjerte, men brist ikke! Anonymkode: b1ba0...715 Ikke sant. De hadde fått i tog for å få stengt strippebulene😂😂 Anonymkode: fd07b...f9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #30 Del Skrevet 13. august 2018 8 minutter siden, Inwe skrev: Jeg har hverken et dårlig kvinnesyn eller er for undertrykking av kvinner. Jeg er derimot for fri vilje og det at folk skal få gjøre hva de vil med egen kropp, være seg om de vil danse naken på en scene, har sex med fremmede for penger eller ta rusmidler. Og kommer ikke til å endre syn på det. Regner med at det om kjøttproduksjon ble tatt med fordi jeg ikke spiser kjøtt. Jeg ser ikke hva det har med mitt syn på stripping og prostitusjon å gjøre. Jeg og min kjære dro heller aldri på strippeklubb da han ikke ser greia med det, så vi støttet ingen strippeklubb, til tross for at jeg hadde lyst. Jeg forstår selvsagt at du som individ ikke har dårlig kvinnesyn eller er for undertrykking av kvinner, men ved å støtte strippeklubber og strippebransjen så støtter man og er med på å avle dårlig kvinnesyn og undertrykking av kvinner. Jeg visste ikke at du som person/bruker ikke spiser kjøtt, det var et helt tilfeldig eksempel for å prøve å få frem poenget med at man må være bevisst på de holdnigene man (ofte ubevisst, som i ditt tilfelle med strippeklubber) bidrar til, selvom man ikke aktivt deltar Anonymkode: 7222d...b10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #31 Del Skrevet 13. august 2018 Hei - Strippeklubb kan være gøyalt og spennende... Finnes mange forskjellige alt fra buler til litt mer skikkelig med show osv. Har vært på noen. Husker godt et sted som lå rett inn i Sverige. Ikke store plassen, men spennende med norske og svenske jenter som strippet. Mellom showene satt de seg ned og pratet med gjestene - uten at man måtte ut med penger til champis osv. Hvis man ville kunne man ta private show, som enten innbear at de strippet for deg bak en gardin. Da ble som regel trusa på eller at man kunne gå inn i et rom (der var det glassvegg) og hvor de strippet av alt og f.eks viste dildoshow eller 2 jenter osv.. Hadde man lyst da så kunne man runke selv. Det var spennende å runke foran fremmede jenter og litt digg at noen så meg sprute..... nå er det ikke sikkert at de syntes det var så spennende, men for meg var det spennende å sprute for dem. Det er noe med spenningen.... Anonymkode: b1677...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #32 Del Skrevet 13. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei - Strippeklubb kan være gøyalt og spennende... Finnes mange forskjellige alt fra buler til litt mer skikkelig med show osv. Har vært på noen. Husker godt et sted som lå rett inn i Sverige. Ikke store plassen, men spennende med norske og svenske jenter som strippet. Mellom showene satt de seg ned og pratet med gjestene - uten at man måtte ut med penger til champis osv. Hvis man ville kunne man ta private show, som enten innbear at de strippet for deg bak en gardin. Da ble som regel trusa på eller at man kunne gå inn i et rom (der var det glassvegg) og hvor de strippet av alt og f.eks viste dildoshow eller 2 jenter osv.. Hadde man lyst da så kunne man runke selv. Det var spennende å runke foran fremmede jenter og litt digg at noen så meg sprute..... nå er det ikke sikkert at de syntes det var så spennende, men for meg var det spennende å sprute for dem. Det er noe med spenningen.... Anonymkode: b1677...69b Æsj, noe så utrolig patetisk 🙈 Anonymkode: a2594...1d3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #33 Del Skrevet 13. august 2018 Hadde håpet han hadde mange bilder å vise! Har kjempelyst å prøve å gå på en strippeklubb selv. Hva som skjer avhenger nok litt av hvilket land man er i og hva slags klubb det er. I Norden er de fleste klubbene ganske ordentlige, men det finnes jo "underground"-strippeklubber som tilbyr mer enn dansing også. Hadde han vært på en slik hadde jeg blitt litt mer stresset - men så lenge han hadde nevnt det i forkant og vi hadde snakket om det hadde det nok vært ok. Hadde han ligget med en stripper, altså i verste fall, så ville jeg nok ikke latt meg knekke av det heller... Anonymkode: 0c227...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 13. august 2018 #34 Del Skrevet 13. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er bare at det ofte er akseptabelt for mannen men ikke kvinnen. Mange menn som blir sinte når damer drar på slike show, men de selv skal få lov fordi "menn er menn".. Anonymkode: fd07b...f9f Det er sikkert menn som tenker slik og oppfører seg deretter som du nevner, men Chippendales har eksistert i 39 år og er for lengst blitt stuerent og akseptert. Noen menn blir kanskje sjalu eller føler seg truet hvis dama går på et slikt show for å se på så flotte menn, men de fleste i dag ser på dette som like naturlig som om menn skulle gå på strippeklubb. Vil en se slike flotte kropper så trenger en ikke gå på et show for å bli tilfredsstilt...... Tror ikke dette skaper problemer for folk flest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 13. august 2018 #35 Del Skrevet 13. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så siden dere ikke kan styre driften så er det greiest å anta at det beste er å forbli singel fordi mannen mest sannsynlig vil være utro? Dette har jeg tenkt på mange ganger. Er singel, men vil ha kjæreste. Skremmer meg at det er så mye utroskap og at menn unnskylder det med drifter. Strippeklubb er en ting, men som du selv nevner så er alt dere ser nam og da er det lett å krysse streken. Egentlig ganske trist å tenke på. Alle de som bare ville ha en mann og en familie men som nå har fått alt ødelagt fordi mannen ikke kunne styre sine lyster. Anonymkode: fd07b...f9f Det er ikke slik at alle menn automatisk gir etter for disse driftene på et fremtidig tidspunkt og ender opp utro mot partneren. Men det er dessverre en del menn som har gjort akkurat det du sier, familier som splittes etter at mannen har vært utro. Men det gjelder selvsagt ikke alle menn, det er ikke slik at du må velge å være singel da enhver mann garantert vil skuffe deg en dag og være utro. Men hvis mannen skal holdes 'mett' og ikke søke spenning andre steder så krever det litt fra begge parter og spesielt fra fruen. Et tips er at sexen i forholdet må holdes vedlike og utvikles hele tiden. Pass på og oppdatere til nyeste OZ slik at sexen til enhver tid har de nyeste funksjonene!😉 Det er selvsagt fullt mulig for deg å finne deg en mann du kan stole på og få det godt sammen med. Men du må se etter den rette type mann og bruke den tiden det tar i starten for å finne ut om dere virkelig passer sammen. Alt for mange faller for feile sider ved en mann og ender opp med en de ikke passer sammen med men finner ikke ut av dette før etter 12-15 mnd inn i forholdet når forelskelsen legger seg og hverdagen begynner å forme seg klart og tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 14. august 2018 #36 Del Skrevet 14. august 2018 7 timer siden, John McClane skrev: Det er ikke slik at alle menn automatisk gir etter for disse driftene på et fremtidig tidspunkt og ender opp utro mot partneren. Men det er dessverre en del menn som har gjort akkurat det du sier, familier som splittes etter at mannen har vært utro. Men det gjelder selvsagt ikke alle menn, det er ikke slik at du må velge å være singel da enhver mann garantert vil skuffe deg en dag og være utro. Men hvis mannen skal holdes 'mett' og ikke søke spenning andre steder så krever det litt fra begge parter og spesielt fra fruen. Et tips er at sexen i forholdet må holdes vedlike og utvikles hele tiden. Pass på og oppdatere til nyeste OZ slik at sexen til enhver tid har de nyeste funksjonene!😉 Det er selvsagt fullt mulig for deg å finne deg en mann du kan stole på og få det godt sammen med. Men du må se etter den rette type mann og bruke den tiden det tar i starten for å finne ut om dere virkelig passer sammen. Alt for mange faller for feile sider ved en mann og ender opp med en de ikke passer sammen med men finner ikke ut av dette før etter 12-15 mnd inn i forholdet når forelskelsen legger seg og hverdagen begynner å forme seg klart og tydelig. Altså, hvis man hele tiden må stå på pinne seksuelt for mannen for at han ikke skal være utro, er det like greit å være alene. Sex er ikke en menneskerett for menn. Det kan være perioder der man ikke kan ha sex eller er begrenset mht hva man orker. Ikke alle ønsker til mannen kan imøtekommes heller. Og da må man regne med at mannen går til andre på grunn av drifter? Omg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #37 Del Skrevet 14. august 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei - Strippeklubb kan være gøyalt og spennende... Finnes mange forskjellige alt fra buler til litt mer skikkelig med show osv. Har vært på noen. Husker godt et sted som lå rett inn i Sverige. Ikke store plassen, men spennende med norske og svenske jenter som strippet. Mellom showene satt de seg ned og pratet med gjestene - uten at man måtte ut med penger til champis osv. Hvis man ville kunne man ta private show, som enten innbear at de strippet for deg bak en gardin. Da ble som regel trusa på eller at man kunne gå inn i et rom (der var det glassvegg) og hvor de strippet av alt og f.eks viste dildoshow eller 2 jenter osv.. Hadde man lyst da så kunne man runke selv. Det var spennende å runke foran fremmede jenter og litt digg at noen så meg sprute..... nå er det ikke sikkert at de syntes det var så spennende, men for meg var det spennende å sprute for dem. Det er noe med spenningen.... Anonymkode: b1677...69b Fy faen så primitivt og ekkelt. Hilsen Mann Anonymkode: 62f95...9d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #38 Del Skrevet 14. august 2018 Det kommer an på hvilken stippeklubb og om han går jevnlig. Det kommer også an på fyren. Å se på flotte damer må han jo få lov til. Å være nær dem, derimot, er ikke greit. Anonymkode: 99dfa...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #39 Del Skrevet 14. august 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Problemet er bare at det ofte er akseptabelt for mannen men ikke kvinnen. Mange menn som blir sinte når damer drar på slike show, men de selv skal få lov fordi "menn er menn".. Anonymkode: fd07b...f9f At du syntes det skal være lov for menn, men ikke for kvinner må du nesten ta på din egen kappe. Det finnes tilnærmet lik ikke menn som mener dette, men derimot andre veien der chippendales skal være helt innafor siden det "bare er et show" mens strippeshow er "menneskehandel og sex-slaveri!" hører man gnål om konstant. 17 hours ago, AnonymBruker said: Det er sant, det er en litt annen diskusjon men jeg syns det er viktig at folk begynner å reflektere litt over, og tar ansvar for egne holdninger og handlinger. Selvom det finnes et lite mindretrall av strippere og prosituerte som gjør alt som inngår i bransjen helt frivillig så betyr det ikke at det er bra for hverken dem selv, eller samfunnet, og vi alle har ansvar for hvordan holdninger vi tillater og avler i samfunnet. Dårlig kvinnesyn og undertrykking av kvinner er holdninger vi ikke bør støtte på noen som helst måte. En som ikke spiser kjøtt og er i mot kjøttproduksjon ville foreksempel vært bevisst på å ikke bruke penger på andre produkter samme firma som slakter dyr selger. Og selvom du og din kjæreste ikke deltok i prostitusjon så er det å støtte strippeklubben det å støtte hele bransjen , en bransje med holdninger som er skadelig for kvinner og menns holdninger til kvinner i samfunnet desverre . Anonymkode: 7222d...b10 Det er vel heller omvendt ja. Det finnes et lite mindretall av strippere og prostituerte som gjør det ufrivillig, men det trenger ikke ødelegge for de som liker jobben sin. Og hvem er du til å bestemme at dette er negativt for samfunnet? Det er vel heller du her som har et dårlig kvinnesyn og undertrykkende holdninger der du mener at du skal få bestemme hva andre kvinner skal få lov til og ikke få lov til å gjøre meg seg selv og sin egen kropp. Holdninger slike som deg har er skadelig for kvinner og menn i samfunnet. Anonymkode: 99bcc...314 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 14. august 2018 #40 Del Skrevet 14. august 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er bare at det ofte er akseptabelt for mannen men ikke kvinnen. Mange menn som blir sinte når damer drar på slike show, men de selv skal få lov fordi "menn er menn".. Anonymkode: fd07b...f9f Nå får du gi deg. Det er mye mer akseptert at kvinner drar på strippeshow. Chippendales har vært i Olavshallen i Trondheim flere ganger. Det sier egentlig alt om hva som er akseptabelt i samfunnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå