BMW 5-serie 535D Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 (endret) Nå er det kun 2 fattige grader ute, og fortsatt en stund til sola står opp, kanskje det blir minus 😁Kan virke som kulden kommer like fort som varmen kom i våres Kan ha en oversikt over når det blir frostnetter på flere forskjellige steder i landet. Starter med noen forskjellige byer jeg husker i farten og har målestasjon. Skal prø e å oppdatere jevnlig når jeg får med meg når det blir nattefrost Legg gjerne til andre steder jeg har glemt, og gjerne oppdater om du ser et eller flere av stedene har hatt minus. Oslo (blinderen) Hamar Bergen Ålesund Fredrikstad Trysil Bodø Trondheim Tromsø Longyearbyen Kirkenes Hammerfest Mo i rana Molde Haugesund Stavanger Kristiansand Lillehammer Sarpsborg Aurskog Rena Lillestrøm Kongsvinger Flisa Elverum Røros Hønefoss Endret 13. august 2018 av Subaru xv 95
OPIgirl Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Vi har da hatt flere frostnetter i 2018. I Januar og Februar for eksempel. 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 13. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2018 1 time siden, OPIgirl skrev: Vi har da hatt flere frostnetter i 2018. I Januar og Februar for eksempel. Mener første frostnatt på høsten 🙂
OPIgirl Skrevet 13. august 2018 #4 Skrevet 13. august 2018 Ah, da skjønner jeg. 🙂 Håper ikke det blir med det første.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #5 Skrevet 13. august 2018 https://www.ifinnmark.no/finnmark/nyheter/var/her-ble-det-malt-minusgrader-i-natt/s/5-81-799898 Anonymkode: 7c6b4...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå