Chiyo Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Amerikanske medier begynte å hate Insatiable da traileren kom ut. Dette vil si at folk ville ha showet kansellert FØR de i det hele tatt hadde sett en eneste episode. Jeg har nå sett ALLE episodene i den første sesongen, og jeg digga det. Serien har fått kritikk for "fat-shaming" noe some er latterlig siden det er satire som handler om mobbing og negativ selvbilde. Jeg leste at folk mente at serien fikk tykke mennesker til å se dumme ut, og det gir ikke noe mening siden hovedpersonen får toppkarakterer på skolen. Serien gjør egentlig narr av mange stereotyper i samfunnet, samtidig som den fremhever andre viktige saker. Jeg føler at folk bestemte seg for å hate serien FØR de så den, og nå bare fortsetter hatet. Jeg håper i alle fall på sesong 2! Man MÅ ikke like en serie, men du trenger ikke å kreve at den blir kansellert av den grunn. Hvis du ikke liker en serie, lar du være å se på den. Enkelt og greit. 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Liker den sjæl ! Skjønner ikke hatet jeg heller 😕 sikkert fordi den ikke er politisk korrekt. Forstår heller ikke at det er 16 års grense?? Dette er jo en typisk ungdomsserie. Anonymkode: 29fdb...321 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 Så enig med @Chiyo. Selv var jeg skeptisk pga at det er en type serie (sjanger) jeg normalt ikke liker, men ga den en sjanse fordi jeg har vært fan av Chris Gorham (som spiller Bob Barnard) siden han var med i Harper's Island. Anonymkode: e3ef4...642 1
Suppetuppe Skrevet 20. august 2018 #4 Skrevet 20. august 2018 Jeg likte serien kjempegodt! Veldig morsom og søt. Selv om jeg ikke likte sesongavslutningen... Jeg vet ikke helt, det ble liksom litt for ... mye? Spent på når sesong 2 kommer da, for det må jo komme en ny sesong etter den avslutningen der? 2
Suppetuppe Skrevet 20. august 2018 #5 Skrevet 20. august 2018 På 19.8.2018 den 3.32, AnonymBruker skrev: Så enig med @Chiyo. Selv var jeg skeptisk pga at det er en type serie (sjanger) jeg normalt ikke liker, men ga den en sjanse fordi jeg har vært fan av Chris Gorham (som spiller Bob Barnard) siden han var med i Harper's Island. Anonymkode: e3ef4...642 Mener du ikke Bob "ord på B" Bernard? hahha 1
Chiyo Skrevet 22. august 2018 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2018 Spoiler Det var ganske obvious at Bob kom til å ha sex med en mann. Men jeg er veldig glad at de brukte sjansen til å få frem dilemma biseksuelle menn kommer i når folk sier at de må velge mellom hetero og homo. Her syntes jeg at kvinner har det enklere fordi vi kan like menn og kvinner uten at folk benekter at det går an.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #7 Skrevet 23. august 2018 Håper ikke den ufortjente kritikken gjør at vi ikke får noe sesong 2. Eller at folk lar seg stoppe i å se serien. Syns der var så forfriskende med en politisk ukorrekt serie. I flere amerikanske serier er det blitt mye banning og hasj for å liksom være politisk ukorrekt, og det er ikke den samme forfriskningen. Anonymkode: ae263...133 2
Sokkar Skrevet 23. august 2018 #8 Skrevet 23. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper ikke den ufortjente kritikken gjør at vi ikke får noe sesong 2. Eller at folk lar seg stoppe i å se serien. Syns der var så forfriskende med en politisk ukorrekt serie. I flere amerikanske serier er det blitt mye banning og hasj for å liksom være politisk ukorrekt, og det er ikke den samme forfriskningen. Anonymkode: ae263...133 Du får sette serien på i blant, sjølv om du gjer noko anna. Tipper det er seertalla som avgjer om det blir sesong 2? Men eg har bestemt meg for å sjå ein episode, etter å ha lese denne tråden 🙂
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #9 Skrevet 23. august 2018 16 minutter siden, Sokkar said: Du får sette serien på i blant, sjølv om du gjer noko anna. Tipper det er seertalla som avgjer om det blir sesong 2? Men eg har bestemt meg for å sjå ein episode, etter å ha lese denne tråden 🙂 Serien tar seg opp etterhvert syns jeg, likte siste halvdel best Anonymkode: ae263...133
Lillemorbare Skrevet 24. august 2018 #10 Skrevet 24. august 2018 Jeg synes den begynte bra nok, men ble forferdelig dårlig jo lenger ut en kom i serien.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #11 Skrevet 24. august 2018 Jeg likte serien overraskende godt, selv om det i utganspunktet ikke er en sjanger jeg har sansen for i det hele tatt. Ble hekta🙈 Har ikke fått med meg alt hatet rundt serien, men altså, fatshaming? Det er 2018, jeg tok serien som intet mer enn en artig satire. Håper det kommer en sesong 2! Anonymkode: 67df1...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå