Gå til innhold

Erfaring med Wowbrow - Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er jeg interessert i også! Akkurat booket time der. 

Anonymkode: 1cfaf...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der! Bildene hun legger ut er kun av de som blir "best". Hun kan faget sitt, men jeg er ikke fornøyd. De ser perfekte ut med en gang de er ferdige, men strekene hun tegner krymper, så de strekene jeg fikk fremst på brynene mine altså de i mellom brynene, krympet jo, så strekene er kortere enn mine vanlige bryn. Måtte selvfølgelig til påfyll (noe som ikke er inkludert i prisen), siden jeg mistet utrolig mye farge, og når hun fylte på, så ble jo strekene tykkere siden hun ikke klarte å fylle på akkurat på samme plass som første gang, så det ser absolutt ikke bra ut.. Tok dessuten skyggelegging første gangen i tillegg(1000kr ekstra), og det anbefales heller ikke, siden når jeg mister farge, så blir det ujevnt..

Så som en oppsummering, så anbefales det ikke.. Hun er, ja, den beste i sitt fag, og bildene hun legger ut er perfekte.. Men bryna holder seg ikke sånn lenge.. Er vel ca 6-7 mnd siden jeg var der.. Gleder meg til alt er vekke, for å si det sånn.

Anonymkode: 95436...f89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Vil ikke anbefale de i det hele tatt! Jeg var der for å farge og forme bryn, for det første så koster det nesten 800 kr og jeg så ikke ut etterpå! Jeg ba om å få en mellombrun farge (jeg er veldig lys), kom ut med nesten svarte bryn. Etter to uker var de fortsatt for mørke. I tillegg fjernet hun har altfor mye hår på innerste del av brynet, hvis neseborene er brede betyr ikke det at brynet skal starte der, da presser man de halvveis inn. Har måttet gå til en annen etterpå for å få rettet opp formen, de var helt sjokkerte. De får aldri pengene mine igjen

Anonymkode: 9406d...6dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...