Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2002 #1 Del Skrevet 17. august 2002 Jeg lurte på om det smaker noe av den "saften" som kvinnene ejakulerer når de får orgasme! Noen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2002 #2 Del Skrevet 17. august 2002 Det smaker deilig, og det smaker kvinne, dessuten smaker det sex. Det er bare deilig........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 18. august 2002 #3 Del Skrevet 18. august 2002 Ja, det smaker noe. Vet hva det smaker, fordi etter typen hadde fingret meg, suttet jeg på fingrene hans uten å tenke over det. Det var ekkelt med tanke på HVA det var, men det smakte ikke så verst egentlig. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manneben Skrevet 18. august 2002 #4 Del Skrevet 18. august 2002 Det smaker litt salt litt "ramt" men mest av alt HERLIGT. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 19. august 2002 #5 Del Skrevet 19. august 2002 Det smaker helt herlig og lukten og smaken er med på å gjøre hele akten til en sanselig opplevelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå