AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Vi har vært kjærester i litt over 4 md og nå fyller han snart 48 år. Jeg skal bake en liten kake og har lyst å gi han en liten "nøytral" gave. Vi er ikke på gullklokke-stadiet enda hehe, men noe som er hyggelig og viser at jeg setter pris på han. Han har ikke noen utpregede hobbyer utenom legotech og det er litt i dyreste laget enda. Jeg er ikke så god på gaver så er det noen som har noen gode forslag? (ikke ut å spise siden vi gjør det så mye ellers). Anonymkode: 4bedd...282
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Tufte bokser. Samboeren min kan ikke gå i annet etter at de kom på banen. En god bokser bør ikke undervurderes 😛 en fin "i tillegg til" gave han ganske sikkert vil bruke Anonymkode: 0972b...79d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 Kle deg i sexy undertøy og gi han tidenes bj og sex. Da viser du at du setter pris på han. Anonymkode: 0950b...972
Sportsbabe Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 Kjøp han en trenings-bh, også kan gaven være å se hvor utrolig flott og smashing du vil se ut med den på
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #5 Skrevet 12. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kle deg i sexy undertøy og gi han tidenes bj og sex. Da viser du at du setter pris på han. Anonymkode: 0950b...972 Menn er flinkere på bj, så kanskje ts kunne betalt en av kameratene hans for å gi han en bj? Anonymkode: 41d3a...d9f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #6 Skrevet 12. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Menn er flinkere på bj, så kanskje ts kunne betalt en av kameratene hans for å gi han en bj? Anonymkode: 41d3a...d9f Du vet dette altså? Anonymkode: 0950b...972
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #7 Skrevet 12. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet dette altså? Anonymkode: 0950b...972 Selvsagt, menn kjenner bedre til det mannlige kjønnsorgan og hva som kjennes godt. Kvinner har null erfaring, de har jo tross alt ingen slange mellom beina, så hvordan skal de da forstå hva som kjennes godt. Bare spør bi menn, gutter er langt bedre på bj enn menn. Anonymkode: 41d3a...d9f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #8 Skrevet 12. august 2018 Så koselig med kake, dette er en fin gave i seg selv Hva med gavekort på en annen type date enn restaurant? Det kan være noe så enkelt som kino, det liker jo alle. Avhengig av hvor dere bor og hva dere er interessert i: teater, escape room, kajakkpadling, museum, pub med pin-ball-maskiner, minigolf, bowling... Spørs hvilken type han er, men kino vil jeg tro er bankers uansett. Anonymkode: 2b8f8...d64 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #9 Skrevet 12. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så koselig med kake, dette er en fin gave i seg selv Hva med gavekort på en annen type date enn restaurant? Det kan være noe så enkelt som kino, det liker jo alle. Avhengig av hvor dere bor og hva dere er interessert i: teater, escape room, kajakkpadling, museum, pub med pin-ball-maskiner, minigolf, bowling... Spørs hvilken type han er, men kino vil jeg tro er bankers uansett. Anonymkode: 2b8f8...d64 Takk for gode tips. Nå føler jeg meg veldig usosial og "lat", men vi har begge ganske hektiske hverdager og er med på mye ulike ting og aktiviteter ellers, så jeg ser ikke for meg noe "actionfylte" saker (selv om det vel kan diskuteres om minigolf er action hehe),. Ideene er gode men vi er allerede booket for konserter, teater og stand-up i løpet av høst og vinter, så jeg tenkte mer på en gave som ikke innebar å gjøre en aktivitet. Men ser jo nå at det er "umulig" for folk som ikke kjenner vedkommende og komme med noen gode forslag i så måte. Jeg må nok finne på noe selv hehe. TS Anonymkode: 4bedd...282
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå