lady90 Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Vi har et rom innerst i kjellerstua som vi ønsker å kunne stenge av ved behov. Det trenger ikke å skjermes for lyd. Ønsker ikke en skyvedør. Funker det å bruke lamellgardiner tro? Andre forslag?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 lameller fungerer, lange gardiner fungerer, da med innsydde lodd nede, slik de får tungde nok. Selv sydde jeg med maljer oppe og nede, slik det var lett å dra for og igjen. Anonymkode: 653bf...727
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 1 time siden, lady90 skrev: Vi har et rom innerst i kjellerstua som vi ønsker å kunne stenge av ved behov. Det trenger ikke å skjermes for lyd. Ønsker ikke en skyvedør. Funker det å bruke lamellgardiner tro? Andre forslag? Gardiner har du foran vinduer, portierer har du mellom rom, åpninger og andre steder der det ikke er vindu. Og ja, portierer har fungert i alle år. Men lameller ville jeg ikke valgt, der vil sveve alle veier og vært emr til irritasjon enn til nytte. Anonymkode: 1647f...791 2
lady90 Skrevet 17. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2018 På 12.8.2018 den 23.48, AnonymBruker skrev: Gardiner har du foran vinduer, portierer har du mellom rom, åpninger og andre steder der det ikke er vindu. Og ja, portierer har fungert i alle år. Men lameller ville jeg ikke valgt, der vil sveve alle veier og vært emr til irritasjon enn til nytte. Anonymkode: 1647f...791 Finner ikke noe på portier når jeg søker. Ser ut som noe som man brukte før i tiden? Vil tro tunge gardiner med maljer vil fungere ja, type hotellgardiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå