Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du blitt mer analyserende? blitt mer skeptisk til folk? eller blitt mer negativ av forumet her?
Hva fikk deg inn her?
Selv kan jeg nok si jeg har blitt mer negativ. Det virker som det er de negative som svarer mest og får mest støtte?

Anonymkode: 8b138...48e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke påstå at det har hatt så mye effekt på meg egentlig. 

Skeptisk, negativ og analyserende har jeg alltid vært så det er ikke forumet sin feil 😂

Jeg har hatt mange morsomme timer her med god lesing. 

• Liker 1
Skrevet

Google var grunnen til jeg havnet her, hva det var jeg søkte på husker jeg ikke. 

Skrevet

Har vel ikke påvirket meg i nevneverdig grad, verken positivt eller negativt.

Annet enn man får litt perspektiv på ting og innser at det alltid er noen andre som har det verre enn deg selv 😂

Skrevet

Jepp. Har blitt litt mer negativ og skeptisk ril andre, dessverre. Måtte slutte å lese på samliv-forumet, for jeg ble så usikker på min egen samboer. Herregud.. tåpelig, men sant. 

Jeg tenker også mer på hvordan folk snakker og hvilke ord de bruker, spesielt hvis det er ord som går igjen her inne, som f.eks. «Vitterlig». blir sprø av det ordet 😂 

Anonymkode: 9386f...cef

Skrevet

Jeg har nok blitt litt mer skeptisk til menn som nettdebattanter, eller kanskje snarere fått bekreftet et inntrykk jeg allerede hadde. Det var fristende å si menn generelt, men jeg møter heldigvis sjeldnere menn som er like ille i det virkelige livet og jeg har en del menn i min nærhet som er flotte mennesker, så jeg vet at de finnes. Hadde jeg ikke hatt det tror jeg jeg hadde unngått menn fullstendig etter å ha  fulgt med på KG noen år.

Skrevet

Det er dager hvor jeg bare går rett ut igjen av forumet. 

Men virkeligheten er heldigvis helt annerledes enn på kg og i sosiale medier. 

Skrevet

KG påvirker meg null grad. Du velger selv hva du vil la deg påvirke av. Man går inn på de trådene man ønsker, og ut av de som ikke er saklige. Trenger ikke legge igjen et spor engang. Fint at man kan ta opp alt man ønsker, og noen ganger anonymt hvis ting føles ubehagelig å prate om.

Skrevet

Tenker at mennesker er litt mindre intelligente enn jeg trodde. Trodde mennesker var helt ok i gjennomsnitt, men ser nå at de som er gjennomsnittlig intelligente ikke er spesielt smarte og de sliter ofte med de enkleste logiske prinsipper

Anonymkode: 59fef...fb3

• Liker 2
Skrevet

Overrasket over hvor mye "søppel" KG har klart å samle på en plass.

• Liker 2
Skrevet

Til en viss grad kan jeg vel si. Har blitt lurt av en som ,"Jeg dør snart farvel verden vi snakkes" Ellers tenker jeg at en del her inne uttrykker seg som de normalt sett ikke ville gjort i "den virkelig" verden.

Er noen menn her inne som skulle vært kastrert og hatt en kjepp oppi ræven. De er seksuelt avvikende og prøver å normalisere handlinger vi vanligvis ikke gjør. Repeterer og repeterer om og om igjen på det samme. På den måten prøver de å påvirke unge kvinner og damer i en negativ retning.

Og så har du "viktigperene" med sitt fasjonable retorikkurs som slenger ut sine "fancy" fremmedord og vendinger og "vinner" debatten.

Ellers finnes det også en del velmenende mennesker som har oppriktige spørsmål og som gir oppriktige svar.

Anonymkode: 1209b...b0a

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du blitt mer analyserende? blitt mer skeptisk til folk? eller blitt mer negativ av forumet her?
Hva fikk deg inn her?
Selv kan jeg nok si jeg har blitt mer negativ. Det virker som det er de negative som svarer mest og får mest støtte?

Anonymkode: 8b138...48e

Ja, jeg har blitt ganske overrasket over hvor dømmende og negative mange er, spesielt i forhold til motsatt kjønn. Det går begge veier. Jeg er virkelig glad jeg ikke er ute på sjekkemarkedet. Ville heller tatt en tur i Jurassic park.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kom hit første gangen pga et spørsmål om arbeidsliv. Så har jeg funnet meg til rette på flere andre forum etterhvert. 

Jeg har alltid vært analyserende og noe negativ, men etter at jeg har blitt eldre er jeg mer nøye med å tenke meg om og ikke svare for bastant. Jeg har lett for å se for meg flere løsninger og scenarioer, og kommer ofte med flere alternativ i mine svar. Særlig i tråder hvor jeg ser mange plukker seg ut ett aspekt ved HI og typisk svarer "han er ikke verdt det, få ham ut". En sak har alltid to, eller flere, sider.

På KG får jeg utløp for min nysgjerrighet, mitt vitebegjær, mitt ønske om å lære noe nytt, ønsket om å diskutere og om å hjelpe andre ved å komme med gode råd. Jeg liker å tro at jeg har opparbeidet meg litt livserfaring, og prøver å vise ungdommen at livet ikke er svart/hvitt. Og at man må være rausere med seg selv og andre gjennom livet.

Min forumkarriere startet på Doktoronline på slutten av 90-tallet, og jeg lærte mye av de som diskuterte der. Jeg fikk utvidet perspektiv på ting og også støtte i egne vanskelige situasjoner. Verden ble et bedre sted for meg, når jeg endelig kunne dele det som var vanskelig og som jeg ikke kunne snakke med andre om. Jeg vokste opp sosialt på Doktoronline.

Siden jeg har hengt på KG og andre steder i mange år, har jeg lært meg å unngå eller overse tråder og debattanter som ikke er seriøse. Det som er synd er at jeg ser at disse ofte får mye/mer oppmerksomhet enn de fortjener. 

Anonymkode: eaf42...f35

Skrevet

Jeg har alltid hatt et anstrengt forhold til andre kvinner, nå kan jeg ikke fordra andre kvinner etter å ha vært på kg. i ett år. 

Anonymkode: 23fa6...406

Skrevet

KG har påvirket meg i positiv grad. Jeg har lært og utviklet meg, og tilegnet meg mye kunnskap, deltatt i debatter, utvidet perspektiv på livet og ting. Har fått en større forståelse for masse - og det hjelper meg i livet.

Anonymkode: fead3...86e

• Liker 1
Skrevet

Har blitt mer negativ til menn, for det oppgulpet mange av de mannlige brukerne her inne kommer med er jo så drøyt at man lurer på hvilken i helvete planet de er født på .

Anonymkode: aa181...ea2

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatt et anstrengt forhold til andre kvinner, nå kan jeg ikke fordra andre kvinner etter å ha vært på kg. i ett år. 

Jeg på min side har aldri mistet mer troen på menn enn etter at jeg har lest alle de dustete misogynistuttalelsene i dette forumet. Kan trygt si at ganske mange (ikke alle) av de mannlige forumsbrukerne har bidratt til at jeg har fått et mer negativt syn på menn. 

Anonymkode: 81a0e...bf3

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor ikke i Norge og har fått masse «fordommer» mot nordmenn. Blir alltid overrasket når jeg er på ferie og ser at det ikke er som på kg 😜

Fordommer jeg kommer på i farten:

Alle jobber enten 100 timersuke eller er uføre. Uansett er alle for slitne til å gjøre noe på fritiden. De er også for slitne/har ikke tid til å date og får uansett ikke kjæreste fordi de ikke har spennende hobbier.

Alle norske menn er utro og vil ikke ha forhold. 

Dersom nordmenn trener mer enn 3-4 timer i uken blir de overtrente. 

Anonymkode: 471f0...b5d

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg på min side har aldri mistet mer troen på menn enn etter at jeg har lest alle de dustete misogynistuttalelsene i dette forumet. Kan trygt si at ganske mange (ikke alle) av de mannlige forumsbrukerne har bidratt til at jeg har fått et mer negativt syn på menn. 

Anonymkode: 81a0e...bf3

Dette er 4. gangen på ett jævla døgn, et nek tar det for gitt at jeg er mann. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er 4. gangen på ett jævla døgn, et nek tar det for gitt at jeg er mann. 

Du kan prøve å juge så mye du vil men når det eneste du skriver om her inne er hvor fæle kvinner er, og kaller folk som sitererer deg for et nek og andre kvinneundertrykkende ting, så er det ganske åpenbart at du er en kvinnehatende mann.

Anonymkode: aa181...ea2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...