Gå til innhold

Hva har dere med i veska?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nysgjerrig av meg, og lurer på hva dere har med dere rundt i veska? :) 

Anonymkode: 5ba68...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker ikke veske med mindre jeg må. Har alt jeg trenger i lomma. Telefon med bankkort og førerkort, nøkler, lighter, snus eller røyk..

Anonymkode: 419d0...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid Nøkler, jobbkort, leppomade, håndkrem, tamponger, lommebok, headsett, telefon,

som regel også en vannflaske. 

Anonymkode: 6e19c...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

Nøkler, lommebok, solbriller,leppomade, mobil, øretelefon og pastiller.

Endret av Stella Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også kun veske hvis jeg må.

Da har jeg kanskje leppepomade, røyk/snus, epipen, lader, headset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt avhengig av hvor stor veske jeg har, men som oftest håndkrem, leppepomade, hårbørste, nøkler, mobil (med diverse kort i), brillepuss, papirlommetørkler, våtservietter, en hårstrikk, kanskje noen truseinnlegg/bind, plaster, en penn, ørepropper og headset.

Anonymkode: 35399...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden denne er postet under barn og familie og jeg har to små, så svarer jeg ut fra det.

Har alltid husnøkler, bilnøkler, adgangskort til jobb, lommebok, penner, ei lita notatbok, briller, powerbank, headset, tyggis og lypsyl.

Er ungene med har jeg også våtservietter, en bleie eller to til yngste, og muligens et skifte til hver alt etter hva vi skal. Alltid noe nødmat, smoothie, frukt eller knekkebrød. Vannflaske.

Anonymkode: b5e93...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbveska (sykkelveske som også kan fungere som skulderveske): matpakke, vannflaske, ID-kort, uniform, regntøy, håndkrem, et par bind/tamponger, papirlommetørkler, lypsyl, telefon, penn, nøkler. Hvis jeg sykler i støvler har jeg også sko i veska. I tillegg tar jeg med meg alle løse deler når jeg parkerer sykkelen (speedometer, setetrekk, batteri), og så har jeg jo hansker, lue, hjelm osv (hjelmen henger utenpå veska). Når jeg har skiftet til uniform legger jeg sykkelklærne i veska.

Bruker vanligvis ikke veske på fritida, men hvis jeg skal noe spesielt, f.eks til spesialisten på sykehuset, har jeg veske med nødvendige papirer, parkeringsbevis osv. Som regel skal jeg også innom apoteket når jeg er der, og synes det er greit å putte småting i veska i stedet for å gå rundt med mange små poser. I tillegg har jeg gjerne et par handlenett i veska til større ting. Nøkler og telefon/kort har jeg alltid i lommene etter at ei venninne oppdaget at noen rotet i veska hennes mens hun sto i kø for å betale i en butikk.

Anonymkode: 2b0a9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobil, lommebok, håndkrem, nøkler, hårbørste, en eller annen energibar, liten tørrsjampo, tyggegummi, liten sminkepung med leppestift, leppepomade, ekstra linser, Paracet, desinfiserende våtservietter, tamponger og pudder.

Anonymkode: 6287c...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid med mobil, lommebok, nøkler, håndkrem, lypsyl, tampong, linser, mascara og helst en kulepenn. 

Hvis jeg har barnet mitt med har jeg stort sett bleier og våtservietter i tillegg. 

Anonymkode: 83567...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagsvesken; 

røyk, lighter, nøkler, førerkort, bankkort, mobil.

jobb/er alltid med i bilen for sikkerhetsskyld; 

bind, tampong, lesebriller, solbriller, ekstra truse/sokker/singlet, litt sminke, mobillader, auxkabel, Paracet, headset, noe mellommåltid(knekkebrød ol). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobil og lader, nøkler, bankkort, leppepomade, vannflaske, tamponger, genser, noe snacks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bank- og førerkort, ørepropper, nøkler, deodorant, mobil og mobilbank. Da går det akkurat i minste vesken jeg har. Har jeg stlrre veske er det ofte et speil, en liten notatblokk og en penn oppi i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfepastill til barna om alt går i lås :danse:

Liten anti-back

Powerbank med ladekabel til mobilen.

 

Ellers det vanligste nevn ovenfor.

 

 

I stellebaggen om barna skal bli med noe steder har jeg helt andre ting.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj...

Drops, gratax og d-vitamin, niste, nøkler, snus, 4 leppestifter, 2 lipgloss, antibac, lommebok, telefon, kleenex, mobillader, hårbøyle, hårbånd, epi-penn, håndkrem, neglelakk,ørepropper, hode"telefoner", hårstrikk, hårspenner og et par rene sokker.

Anonymkode: acd48...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nøkler, mobiltelefon, lommebok, en tøypose, druesukker, leppepomade, papirlommetørkler, et bind, paracet, oblat til handlevogn og en penn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkler, mobil, lommebok, røyk og lighter. Det er det som alltid ligger oppi. I sekken min (jobb/studier): Almanakk, bind, penn, jobbnøkler, lader, paracet.

Anonymkode: 73c87...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...