Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har lest masse bra erfaringer på nett så jeg bestemte meg for å lage et. MÅ det være et profesjonelt spill eller kan jeg lage et hjemme? Jeg lagte et hjemme og jeg sitter her og prøver å få kontakt med noen ånder med brikken flytter seg ikke.

Anonymkode: f0cce...613

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1212856-hvorfor-virker-ikke-mitt-ouija-spill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

På 12.8.2018 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Ikke gjør noe du ville angre på. 

Anonymkode: 27045...4c2

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde ikke.

Anonymkode: bc85d...066

1 minutt siden, Rosatoast skrev:

Ikke gjør det, du kommer til å angre den dagen det fungerer for deg.

Har spilt mye spiritisme, og jeg angrer den dag i dag. Har hatt mange syke opplevelser! IKKE gjør det.

Hvorfor burde man ikke "gjøre dette" ?

Akkurat nå, Lutetium 71 skrev:

Hvorfor burde man ikke "gjøre dette" ?

Er man uheldig så kan man dra med seg noe videre, som følger etter deg i lengre tid. Et annet ord for det er jo at man blir "gjemsøkt", vet ikke hva annet ord jeg har for det akkurat nå. 

Jeg har hatt mange ekle opplevelser når jeg har spilt spiritisme, jeg vil nesten ikke tenke på det en gang. Jeg var helt sikker på at jeg hadde dratt på meg djevelen, nå satt jeg å spilte det nesten hver dag i det gamle huset mitt.. Plutselig kom det over 100 fluer i huset, og de SERIØST fløy etter meg i en lang rekke. Jeg måtte løpe fra rom til rom å lukke dørene fort som F.. De sirkulerte over hodet mitt osv, veldig spesielt. Og nei, jeg var ikke skitten eller lukta rart, hvis det var et spørsmål. Dette holdt på i flere uker og jeg var kjempe redd. Jeg opplevde også en gang under spiritismen å få fysiske vondter rundt på kroppen, og jeg ble en gang "slengt" over på siden. Dette var bestevennen min vitne til, vi dro fra hjemmet mitt med en gang og jeg dro ikke hjem igjen på noen dager. Da forsto jeg at jeg hadde "lekt" for mye med ting man ikke kan forstå selv. Dette er bare to av tingene jeg opplevde som veldig ubehagelig.

• Liker 2
På 12.8.2018 den 20.41, AnonymBruker skrev:

har lest masse bra erfaringer på nett så jeg bestemte meg for å lage et. MÅ det være et profesjonelt spill eller kan jeg lage et hjemme? Jeg lagte et hjemme og jeg sitter her og prøver å få kontakt med noen ånder med brikken flytter seg ikke.

Anonymkode: f0cce...613

Enkelt. Du må bytte batteri.

Anonymkode: 95a34...8fa

5 timer siden, Rosatoast skrev:

Ikke gjør det, du kommer til å angre den dagen det fungerer for deg.

Har spilt mye spiritisme, og jeg angrer den dag i dag. Har hatt mange syke opplevelser! IKKE gjør det.

Ja, jøss. Jævli med ånder der ute:fnise:

Anonymkode: 95a34...8fa

Annonse

Det er nødt til å være flere som deltar for at ikke man skal merke at det er en selv som dytter brikken. Det virker ikke å gjøre det alene med mindre man er ekstremt god til å lure seg selv.

Anonymkode: 626d2...763

22 hours ago, Rosatoast said:

Jeg har hatt mange ekle opplevelser når jeg har spilt spiritisme, jeg vil nesten ikke tenke på det en gang. Jeg var helt sikker på at jeg hadde dratt på meg djevelen, nå satt jeg å spilte det nesten hver dag i det gamle huset mitt.. Plutselig kom det over 100 fluer i huset, og de SERIØST fløy etter meg i en lang rekke. Jeg måtte løpe fra rom til rom å lukke dørene fort som F..

En smartere og mindre overtroisk person skaffet seg en slik: https://www.jula.no/catalog/hage/utemiljo/skadedyr-og-insekter/feller/insektsracket-721295/ og satt opp fluenetting.

Anonymkode: 626d2...763

Annonse
22 timer siden, Rosatoast skrev:

Er man uheldig så kan man dra med seg noe videre, som følger etter deg i lengre tid. Et annet ord for det er jo at man blir "gjemsøkt", vet ikke hva annet ord jeg har for det akkurat nå. 

Det heter hjemsøkt, med "h".......:fnise:

Anonymkode: 76d3e...531

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...