AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Hei, jeg kjøpte for mange år siden en bok og en tarotkortstokk. Prøvde meg på et legg, husker at jeg ble satt ut, for jeg fikk budskapet, som jeg tolket ut fra forklaringen i boken, til å stemme så bra på meg. Var nok fortid, nåtid, fremtid. Husker ikke hva fremtiden sa, men jeg ble faktisk litt skremt, så jeg la bort alt sammen. Nå har jeg tid til overs, og kunne tenke meg tarot igjen. Kanskje de kan hjelpe meg til å ta valg her i livet.. Merker at jeg ikke er flink til å tolke bildene på kortene, men forklaring i bok går selvsagt greit. Er det noen som har råd til en nybegynner? Anonymkode: aca27...575
i - magikeren Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Råd - ikke la kortene bestemme hva du skal velge. Bruk din frie vilje Kortene er mer å brainstorm og se ting fra en annen vinkel. Jeg synes tarot er gøy, og det er greit å se ting fra et annet synspunkt og få råd. Men du må jo uansett ta de valgene som virker nest logisk At det stemmer veldig når du legger på deg selv kan være mye bias. Anbefaler Rider Waite kort. De er det lest stoff om på nett og bøker. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg kjøpte for mange år siden en bok og en tarotkortstokk. Prøvde meg på et legg, husker at jeg ble satt ut, for jeg fikk budskapet, som jeg tolket ut fra forklaringen i boken, til å stemme så bra på meg. Var nok fortid, nåtid, fremtid. Husker ikke hva fremtiden sa, men jeg ble faktisk litt skremt, så jeg la bort alt sammen. Nå har jeg tid til overs, og kunne tenke meg tarot igjen. Kanskje de kan hjelpe meg til å ta valg her i livet.. Merker at jeg ikke er flink til å tolke bildene på kortene, men forklaring i bok går selvsagt greit. Er det noen som har råd til en nybegynner? Anonymkode: aca27...575 Et tips jeg har lest er å stille et spørsmål om dagen (f.eks. ved frokost) og trekke ett kort. Les om dette kortet og tenk på det i løpet av dagen. Sov med kortet på nattbordet om natten. Dette vil hjelpe deg å huske tolkingen og budskapet til kortet. Neste gang/dag trekker du ett kort på nytt. Anonymkode: 6799b...558
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #4 Skrevet 13. august 2018 ...men ikke still det samme spørsmålet mer enn 2 ganger... Anonymkode: 6799b...558
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #5 Skrevet 13. august 2018 26 minutter siden, AnonymBruker said: ...men ikke still det samme spørsmålet mer enn 2 ganger... Anonymkode: 6799b...558 Hvorfor det? Anonymkode: b4edd...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå