AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Hei kom inn på studie litt i siste liten og er nødt til å pendle (fra Oslo til Hønefoss) (litt over en time). Litt usikker på hvordan dette skal gå med fadderuka, har jo lyst å være med på det meste, samtidig som jeg må passe på å komme med siste buss hjem på kvelden. Føler det fort kan bli sånn at alle blir for godt kjent mens jeg blir den som må "dra tidlig" hele tiden? Anonymkode: 0704e...c9a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Hva lurer du på egentlig? Hvis du ikke får tak i hybel eller kan sove over hos venner må du jo bare ta bussen? Anonymkode: 18540...b5d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 nei, tenkte vel egentlig bare om noen har erfaring med dette? Litt poengløs tråd kanskje, bare veldig nervøs for studiestart og fadderuka, Anonymkode: 0704e...c9a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 i fjor under fadderuka var det flere i klassen min som pendlet under fadderuka. av og til sov de over hos andre i klassen som de hadde blitt kjent med, eller at en av de var edru og kjørte hjem. de pendlet også rundt 1 time hver vei. Anonymkode: 4af17...2f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå