Gå til innhold

Underlag i balje, så man ikke trenger å holde baby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her brukte mor sånn plastunderlag som egentlig er til for å brukes i skuffer, i vasken når jeg ble bada som liten. Sånne ruller man får kjøpt på clas ohlson eller ikea.

Anonymkode: 1d562...0f6

Skrevet

Hvor gammel er barnet? Vi hadde badestol, det var helt ubrukelig 

Anonymkode: 14a90...f79

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er barnet? Vi hadde badestol, det var helt ubrukelig 

Mitt barn er ikke født ennå. Tenker at i starten må man vel holde babyen, men etterhvert kan den ligge i noe lignende som dette. Da jeg googlet Bath flower kom det opp flere bilder av små babyer som ligger sånn i bade/kjøkkenvask.

Anonymkode: 5d11b...ce7

Skrevet

Jeg husker jeg hadde en sånn løs innsats,eller "stol" som babyen lå i, den var jo laget for det bruket, og syns det var innmari praktisk i bruk sammen med frittstående badebalje. Burde sikkert ha det på babyutstyrsbutikker ennå.

Den kunne vi forresten bruke helt fra starten, babyen måtte ikke kunne sitte selv ennå, siden den var ganske tilbakelent.

Anonymkode: c4df1...ab3

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Mitt barn er ikke født ennå. Tenker at i starten må man vel holde babyen, men etterhvert kan den ligge i noe lignende som dette. Da jeg googlet Bath flower kom det opp flere bilder av små babyer som ligger sånn i bade/kjøkkenvask.

Da blir den nok veldig lealøs vil jeg tro? Fort gjort å falle til siden?

Anbefaler stokke sammenleggbar badekar med støtte 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker jeg hadde en sånn løs innsats,eller "stol" som babyen lå i, den var jo laget for det bruket, og syns det var innmari praktisk i bruk sammen med frittstående badebalje. Burde sikkert ha det på babyutstyrsbutikker ennå.

Den kunne vi forresten bruke helt fra starten, babyen måtte ikke kunne sitte selv ennå, siden den var ganske tilbakelent.

Husker du hvor du kjøpte? Merke? Synes det ser hardt ut å ligge rett på plastsetet.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da blir den nok veldig lealøs vil jeg tro? Fort gjort å falle til siden?

Anbefaler stokke sammenleggbar badekar med støtte 

Kanskje det ja. Takk for tips om Stokke.

Skrevet

Vi brukte noe som dette - med en liten håndkle opp i slik at den var myk og babyen sklir ikke image.thumb.png.454fe6f9f8fb4d3bb7fd73ecbd06835c.png

Anonymkode: a783f...e3d

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Husker du hvor du kjøpte? Merke? Synes det ser hardt ut å ligge rett på plastsetet.

Det er mange år siden nå, men mener at jeg kjøpte den i en babyutstyrsbutikk.

Den så ganske behagelig og tilbakelent ut, litt som å lene seg tilbake i et badekar, så tror ikke det skal være noe problem at det er plast, minsten ga aldri noe utrykk for ubehag i hvert fall, koste seg veldig.

Skrevet

Jeg hadde også en lignende som på bildet over. Kjøpt på Barnas Hus. Var kjempegreit å ha begge hendene fri

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spedbarn sov i huler før. Det går nok fint.

Anonymkode: d022a...c6b

Skrevet
På 12.8.2018 den 18.54, AnonymBruker skrev:

Vi brukte noe som dette - med en liten håndkle opp i slik at den var myk og babyen sklir ikke image.thumb.png.454fe6f9f8fb4d3bb7fd73ecbd06835c.png

Anonymkode: a783f...e3d

Altså, det der er noe av det søteste jeg har sett EVER!😅 

Anonymkode: 461d8...f0c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...