AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Vi har ett bad, og dette har vi tenkt å pusse opp. Vi skal legge fliser over eksisterende gulv, bytte dusjløsning (fra kabinett til dusjhjørne) og bytte klosett. Vi skal også gjøre annet snekkerarbeid, men det påvirker ikke bruken av badet sånn sett. Det må jo være mulig å bruke badet selv om de skal sette opp ny baderomsinnredning. Regner med at det er mulig å bruke badet en del, utenom når de legger gulv? Da tenker jeg mest på klosettet. Vi kan dusje hos venner og på jobb og ta en klutvask nå og da, men akkurat når doen er ute av drift kan det være en fordel med en annen løsning. - Hvor lenge bør vi regne med å IKKE kunne bruke badet i det hele tatt? - Dere som har vært i samme situasjon, hvordan har dere gjort det med toalettbruk? Vi kjenner ikke naboene, så de tør vi ikke spørre. Anonymkode: 4466e...d76
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Har bare vært borti totalrenovering. (Altså inkludert pigging av gulv, ny sluk og membran for å få best mulig tilstand på badet) Da tar det 3-4 uker. Kontraktsfestet. Anonymkode: 4fd85...b09
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 Firmaet som skal gjøre det kan sette opp en midlertidig løsning, med porta potti. Det tar vanligvis lang tid før toalettet kommer på plass. Det er det som er bak veggene som er viktigst. Det skal flere lag med membran osv. Anonymkode: 4fd85...b09
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 Jeg anbefaler I K K E dusjhjørne. Jeg har det og det er noe forbanna dritt. Skal sette inn kabinett så fort jeg går tid. Anonymkode: ca064...b8c
Atea Skrevet 12. august 2018 #5 Skrevet 12. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg anbefaler I K K E dusjhjørne. Jeg har det og det er noe forbanna dritt. Skal sette inn kabinett så fort jeg går tid. Anonymkode: ca064...b8c Hva er problemet? Jeg har dusjhjørne og vet om flere som har og er fornøyde. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #6 Skrevet 12. august 2018 Vi har veid for og mot dusjhjørne vs. kabinett, og har bestemt at det er den beste løsningen for oss men vet at det ikke er en perfekt løsningløsning. Iflg entrepenørene trenger vi ikke å rive opp gulv/pigge eller ha ny membran fordi det gamle gulvet er i så god stand. Anonymkode: 4466e...d76
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #7 Skrevet 12. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Iflg entrepenørene trenger vi ikke å rive opp gulv/pigge eller ha ny membran fordi det gamle gulvet er i så god stand. Hvor gammelt er det da? Anonymkode: 4fd85...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå