Ginger66 Skrevet 12. august 2018 #1 Del Skrevet 12. august 2018 Da har jeg bestemt meg for å kjøpe en Wonderland Diamante rammeseng på Møbelringen, men, skal jeg velge fast eller medium? Er kvinne på 170 og veier 74-75 kg. Sover stort sett på ryggen. Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 12. august 2018 #2 Del Skrevet 12. august 2018 Min erfaring er at senger blir mykere etterhvert, og medium faste madrasser blir raskere nedligget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginger66 Skrevet 12. august 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 12. august 2018 OK, så du mener jeg bør gå for fast da? Gjelder dette litt dyrere madrasser også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 12. august 2018 #4 Del Skrevet 12. august 2018 (endret) Du virker å være medium, og ser ut til å grense til fast ifølge denne guiden. Jeg ville derfor forhørt meg med betjeningen der du skal kjøpe rammemadrassen for råd. Endret 12. august 2018 av gjestvest la til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginger66 Skrevet 12. august 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 12. august 2018 Takk skal du, ja det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå