AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Ikke til fedre som hjelper til. Men par som får det til. Hvor deilig det er å se pappaer troppe til mammafrokost fordi timeplanen ikke strakk til. Å se begge foreldre trille, skifte bleier, knytte skolisser og kysse barna. Å se unger som hopper fra fang til fang som den største selvfølgelighet. Jeg ønsker å gi virtuelle blomster til alle dere som lever sammen eller adskilt, men klarer å være partnere og oppdra barn som er trygge på både mor og far. 🌼🌻🌹🥀🏵️🌸🥀💐🌺 Til alle fedre som står opp om natten og skifter vått sengetøy. Til alle mødre som spiller fotball og leker med biler med sønnene og døtre. Til alle foreldre som bruker søndager med maleskrin, barnesanger og kos. Til foreldre som samarbeider og viser barna sine hvordan det sosiale skal fungere, dele både goder og oppgaver med et smil og god kommunikasjon. Med fedrene som distraherer barn mens mor er i prøverommet. Til mødrene som gjør det samme, og får barna til å hjelpe å velge slips til far til jul. Til de som spiser middag sammen og folder klær i stua og smiler takk til de små som roter mer enn de hjelper til, med det største ønsket å hjelpe. Til foreldre som tar med barna i garasjen, på bilvask. Til naboen som har treåringen som en hale etter seg ved plenklipp med en liten en som dytter lekeklipperen bak. Til alle de mødre og fedre som spør meg fint om barnet kan få hilse på hunden før barna er innenfor hundens rekkevidde. Til moren med dårlig tid som likevel stoppet opp og repeterte at man må se til begge veier før man krysser veien. Jeg ser så enormt mange fantastiske og gode rollemodeller hver eneste dag, at det er en fryd. Og en inspirasjon. Til alle dere slitne, som mister tålmodigheten i blant.. En stor klem. Vi som overværer opptrinnet vet og tenker at det er trolig en sliten eller trøtt unge. Tusen takk til alle flotte foreldre og par som oppdrar så mange fine og morsomme unger. Dere gjør landets viktigste jobb. Jeg ville bare gi et motstykke til klaging og barnevern. For det er en minoritet i det store bildet. Det store, vakre bildet. ❤️ Anonymkode: 23047...7cd 38
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 Nå fikk du meg til å smile, og til å tenke at vi klarer oss ganske bra - tross alt! Ikke alltid man føler det når man står midt i småbarnsfasen og alt er kaos. Men joda, jeg tror vi klarer oss fint! Anonymkode: d771c...2f0
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #5 Skrevet 12. august 2018 Så koslig 😁 Helt enig! Anonymkode: a207c...ad5
Wonders Skrevet 13. august 2018 #6 Skrevet 13. august 2018 (endret) Og dagens rose til deg, TS ! 🌼🌻🌹🥀🏵️🌸🥀💐🌺 Endret 13. august 2018 av Wonders 1
Wonders Skrevet 13. august 2018 #8 Skrevet 13. august 2018 3 minutter siden, Rucula skrev: ❤️ Jeg bare lurer, hvorfor sender dere svarte hjerter?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #9 Skrevet 13. august 2018 21 minutter siden, Wonders skrev: Jeg bare lurer, hvorfor sender dere svarte hjerter? De er ikke svarte. Er nok du som har en merkelig standerdinnstilling på hvordan et vanlig hjerte skal vises på mobilen /pc'en din... Anonymkode: 66a8a...a90 1
Rucula Skrevet 13. august 2018 #10 Skrevet 13. august 2018 1 time siden, Wonders skrev: Jeg bare lurer, hvorfor sender dere svarte hjerter? det var rødt
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #11 Skrevet 13. august 2018 Tusen takk. Jeg begynte å gråte. Jeg kommer selv fra et skilsmissehjem og har kjempet hardt og bruker så mye tid på å være den mora og gi det hjemme jeg selv hadde ønsket meg. Noen ganger glipper det, jeg kjefter for mye eller blir utålmodig. Og da angrer jeg meg sånn. Men stort sett lever vi akkurat slik du beskriver ! Tusen takk, det betydde mye for meg å lese dette, jeg trengte det! ❤️ Anonymkode: 87d67...f5f 3
Gjest Mass Skrevet 13. august 2018 #12 Skrevet 13. august 2018 Jeg er så hjertens enig! Jeg blir like glad når jeg ser det som du beskriver ❤
Wonders Skrevet 13. august 2018 #13 Skrevet 13. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: De er ikke svarte. Er nok du som har en merkelig standerdinnstilling på hvordan et vanlig hjerte skal vises på mobilen /pc'en din... Anonymkode: 66a8a...a90 Oki 34 minutter siden, Rucula skrev: det var rødt Oki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå