AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Hva er fordelene med en ALIS stilling fremfor en vanlig fastlege stilling? Trenger noe smart å si på intervju Noen andre tips og triks til å få jobben ? Smarte ting å si eller legge vekt på? Anonymkode: 74c52...4f3
Mhmjadda Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Fordelene er alle trygderettighetene, veiledningen, at du slipper å kjøpe deg inn i en praksis, og jeg tror det er kurs innbakt i avtalen (slik at det ikke går ut over inntjeningen/praksisen når du er borte).
Muffin Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 Jeg tenker litt at hvis du virkelig vil ha denne jobben, så vet du vel allerede forskjellen og har noen klare punkter om hvorfor du vil ha den og hvorfor de skal velge deg? Intervju til legejobber er ikke veldig annerledes enn andre jobbintervjuer. Det handler mye om motivasjon og kompetanse, evne til å prioritere oppgaver og handle effektivt under press samt konflikthåndtering. Dessuten har jeg i nær sagt alle intervjuer jeg har vært på opplevd at de er interesserte i livet man lever utenom jobbhverdagen inkludert personlige interesser, og at det blir lagt vekt på.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 Burde du ikke satt deg inn i dette før du søkte? Og i alle fall giddet å lese deg opp om du er inkalt til intervju? Anonymkode: 2805f...fff
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #5 Skrevet 13. august 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Burde du ikke satt deg inn i dette før du søkte? Og i alle fall giddet å lese deg opp om du er inkalt til intervju? Anonymkode: 2805f...fff Er det jeg prøver på. Svaret jeg fikk først var jeg selvfølgelig klar over, men lurte på om det var enda noe mer, som jeg gjerne ikke hadde tenkt på. Jeg vil virkelig ha denne jobben og det er nettopp derfor jeg driver å leser rundt og spør alt og alle om deres beste tips. Har selvfølgelig vært på intervjuer før og fått flere jobber, men denne er ekstra viktig og jeg gjør derfor alt jeg kan får å få den. Anonymkode: 74c52...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå