Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal arrangere utdrikningslag til hun jeg skal være forlover for. Det skal sies at jeg ikke kjenner henne altfor godt....

Hun har høydeskrekk og vannskrekk - sier hun selv...

skal ha utdrikningslaget iløpet av april.

Noen som har forslag til hva jeg kan finne på????

Hun er en person som ikke liker og drite seg ut, ønsker egentlig en rolig og stille kveld eller en danmarkstur( DET ER UAKTULET MED DANMARKSTUR)

jeg hadde blitt kjempe glad dersom noen kan komme med noen forslag........

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke hvor i Norge dere befinner dere, hvor mange dere blir eller hva slags kostnadsrammer dere har, men hva med å reise til et SPA-senter, der den kommende brud får god pleie? Vet at Vannkanten i Bergen tar i mot utdrikkingslag...

Skrevet

Vi bor i Buskerud...

Jeg trur vi kommer til og bruke 300 pr person

Skrevet

Da jeg arrangerte utdrikningslag for min søster gjorde vi følgende:

Flamencokurs for alle jentene der bruden ble kledd opp som en skikkelig "senorita".

Dagens utfordring var klatring i klatrevegg. Hun syntes det var skummelt, men var stolt som en hane da hun hadde gjort det.

Aromaterapi for bruden mens vi andre badet i bassenget i toppetasjen på Grand. Bruden kom dit etter massasjen. Det var mulighet for å få seg en drink på bassengkanten for de som ønsket det.

Lykke til med planleggingen.

Middagen hadde vi hjemme hos meg. Alle hadde sine oppgaver som borddekking, lage salat etc. Bruden skulle lage velkomstdrink til alle sammen.

Under middagen fikk bruden en gave fra hver person. Alle skulle kjøpe en gave som hadde en tilknytning til dem selv (det skulle ikke være dyre gaver). Bruden skulle så gjette hvem som hadde gitt hva og hvorfor hun trodde det. Det var utrolig morsomt.

Jeg hadde også stilt brudgommen en del spørsmål der jeg filmet svarene. Etter hvert spørsmål stoppet jeg filmen slik at bruden skulle gjette hva han svarte. Det ble mye latter av dette.

I tillegg til dette koste vi oss med god vin, drinker og dansing. Bruden var veldig fornøyd.

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi bor i Buskerud...

Jeg trur vi kommer til og bruke 300 pr person

Hva med Holmsbu spa? Der var vi i mitt utdrikningslag - og jeg koste meg sånn! Kan absolutt anbefales, altså! :-)

Skrevet

:oops: Det var meg over der da. Glemmer å logge inn...

Skrevet

Aromaterapi for bruden mens vi andre badet i bassenget i toppetasjen på Grand. Bruden kom dit etter massasjen. Det var mulighet for å få seg en drink på bassengkanten for de som ønsket det.

kan jeg spørre sånn ca hva prisene lå på?

Skrevet

kan jeg spørre sånn ca hva prisene lå på?

Aromaterapi for bruden var ca 600. Bassenget kostet 100 kr pr pers. Det er veldig fint der så det var det verdt. Hele utdrikningslaget kom på ca 500 pr pers.

Skrevet

Man trenger jo ikke å tenke i retning av de typiske utfordringene eller udritningen man ofte forbinder med utdrikningslag.

Jeg synes spa-besøk er en hyggelig ide. Eller hva med et matlagingskurs, vet at endel arrangerer det som en sosial happening. En venninne av meg fikk sminkekurs på sitt utdrikningslag. Eller man kan dra på en liten hyttetur sammen.

Skrevet

Veldig enig i innlegget over, koselige ting for hele gjengen er mye mer min stil og det er mange andre som er enige. Og såklart mange som er uenige *ler*

Skrevet

...og du vet 100% sikkert at bruden ønsker et utdrikningslag?

Skrevet

NEI synes ikke hun kan velge jeg :-)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Samle vennegjengen til rolig og koselig restaurantbesøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...