AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Når dere er i samme rom, du og kjæresten, hvor mye sitter du på mobiltelefonen og tror du kjæresten føler seg alene når du kun ha fokus på skjermen på mobiltelefonen? har du tenkt tanken? Anonymkode: aa2d0...b27
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Var sammen med en som slapp telefonen ytterst sjelden. Tragisk, rett og slett! Anonymkode: d925a...60d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 Det spørs helt hva vi gjør. Om vi sitter i hver vår ende av sofaen syntes jeg det er greit med alenetid og ikke trenge å ta hensyn til at den andre nødvendigvis er der, HELE tiden. Jeg kan sitte på mobil/pc eller se tv da, mens han sitter på egen mobil/pc. Men om vi gjør noe SAMMEN, ser film sammen, snakker sammen , spiser sammen osv, så lar jeg mobilen ligge og det gjør han også. Det hadde plaget meg og føltes respektløst om han satt klistra til telefonen da. Men selvom man er i samme rom, så trenger man ikke nødvendigvis å gjøre noe sammen heller. Egentid er lov, og viktig for meg hvertfall. Anonymkode: 682eb...a34
GulSitron Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 Kan ikke spise middag ute uten at han "bare må sende en melding" så klager han på dårlig stemning etterpå.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #5 Skrevet 12. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Var sammen med en som slapp telefonen ytterst sjelden. Tragisk, rett og slett! Anonymkode: d925a...60d Glemte kjæresten din at dere var kjærester? hva gjorde dere generelt ellers i hverdagen? Anonymkode: aa2d0...b27
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #6 Skrevet 12. august 2018 4 timer siden, GulSitron skrev: Kan ikke spise middag ute uten at han "bare må sende en melding" så klager han på dårlig stemning etterpå. glemmer han å ha fokus på deg? Anonymkode: aa2d0...b27
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #7 Skrevet 12. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det spørs helt hva vi gjør. Om vi sitter i hver vår ende av sofaen syntes jeg det er greit med alenetid og ikke trenge å ta hensyn til at den andre nødvendigvis er der, HELE tiden. Jeg kan sitte på mobil/pc eller se tv da, mens han sitter på egen mobil/pc. Men om vi gjør noe SAMMEN, ser film sammen, snakker sammen , spiser sammen osv, så lar jeg mobilen ligge og det gjør han også. Det hadde plaget meg og føltes respektløst om han satt klistra til telefonen da. Men selvom man er i samme rom, så trenger man ikke nødvendigvis å gjøre noe sammen heller. Egentid er lov, og viktig for meg hvertfall. Anonymkode: 682eb...a34 jeg får inntrykk kjærester ikke gjør mye sammen i praksis. Dere har hverandre, men kreative ting blir det mindre av? Anonymkode: aa2d0...b27
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #8 Skrevet 12. august 2018 Min eks måtte svare på tlf og meldinger selv når vi hadde sex. Kunne være midt i akten da det plinget, da ble det avbrutt for han måtte se. Legg merke til ordet eks Anonymkode: 34e5c...464
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #9 Skrevet 12. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min eks måtte svare på tlf og meldinger selv når vi hadde sex. Kunne være midt i akten da det plinget, da ble det avbrutt for han måtte se. Legg merke til ordet eks Anonymkode: 34e5c...464 jeg skjønner du valgte å gjøre det slutt før det gikk for langt i forholdet. Det er veldig spesielt og attferd. Takk. Jeg prøver å forstå hva egentlig kjærester gjør sammen i dag. Anonymkode: aa2d0...b27
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #10 Skrevet 12. august 2018 Vi er generelt veldig avslappet i forhold til telefonen. Hender vi begge har glemt telefonen i et annet rom i 1-3 timer, og plutselig kommer på at vi bør sjekke. Men så er det også innimellom motsatt. At vi er ute og spiser på ferie, og ene bare trykker på telefonen. Men det gjelder begge, er lett å glemme seg eller bli veldig opphengt i noe. Så hender den andre sier fra, men da blir telefonen lagt bort. Men er vi bare hjemme og slapper av, eller sitter foran TVen, legger vi oss aldri opp i den andres mobilbruk. Anonymkode: b3a29...438
GulSitron Skrevet 12. august 2018 #11 Skrevet 12. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: glemmer han å ha fokus på deg? Anonymkode: aa2d0...b27 Jeg føler det sånn. Spesielt siden han kan være med venner og ikke svare meg på melding eller hvis jeg ringer, mens når vi et ute og spiser så svarer han venner på meldinger med en gang..
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #12 Skrevet 14. august 2018 På 12.8.2018 den 22.15, GulSitron skrev: Jeg føler det sånn. Spesielt siden han kan være med venner og ikke svare meg på melding eller hvis jeg ringer, mens når vi et ute og spiser så svarer han venner på meldinger med en gang.. Ikke greit Anonymkode: a7c6e...52f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå