AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Dere som er studenter, hva tar dere med dere av mat til dagen på universitetet/høgskolen? Som holder dere gjennom dagen og som er greit å spise med tanke på mangel på tilgang til kjøleskap osv Anonymkode: 64bdf...9e6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 Brødskiver, yoghurt og frukt. Anonymkode: 7b00d...fb2
heipådegsann Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 Brødskiver her også. Innimellom en frukt eller noe grønnsaker som holder seg godt i romtemperatur
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #5 Skrevet 12. august 2018 Jeg lager en stor bolle med brokkolisalat av brokkoli, løk, litt hakkede valnøtter, litt tørket aprikos skåret i småbiter, alt blandet med litt aioli. Denne står seg i kjøleskapet. Hver tar jeg da litt av dette og blander med enten kylling eller røkt laks. Velsmakende og mettende. Anonymkode: bc743...e9a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #6 Skrevet 12. august 2018 Det meste holder seg helt fint noen timer i romtemperatur. Til lunsj har jeg gjerne med meg middagsrester, varierte salater, hjemmebakte knekkebrød med pålegg, en omelett, matmuffins, eller rett og slett bare brødskiver med pålegg. Sitter jeg lange dager på lesesalen har jeg gjerne med noen mandler, oppkuttede grønnsaker, frukt eller slikt. Litt søte tomater er en stor favoritt for meg. Anonymkode: 8ca20...012
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #7 Skrevet 13. august 2018 Det er ofte kjøleskap på diverse pauserom. I tillegg kan man benytte seg av matboks med kjøleelement eller kjølebag. Jeg ser andre studenter tar med seg brødskiver/knekkebrød, salater av forskjellig slag (kyllingsalat, pastasalat etc.) og wraps. Anonymkode: a9f42...ecc
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #8 Skrevet 13. august 2018 Knekkebrød med diverse pålegg (ost, skinke, kremost, leverpostei) som jeg smører på rett før jeg spiser dem. Potetlomper med kremost, ruccola og skinke/spekeskinke. Dersom jeg har passende middagsrester tar jeg gjerne med det. Skal jeg sitte lenge, tar jeg med meg frukt eller nøtter. Anonymkode: af8a1...b58
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #9 Skrevet 13. august 2018 jeg tar med penger og handler mat Anonymkode: 66489...f51
Gjest Springfjær Skrevet 13. august 2018 #10 Skrevet 13. august 2018 Gå til anskaffelse av kjøle matboks! Verdt hver krone 😁
Gjest Linaria Skrevet 13. august 2018 #11 Skrevet 13. august 2018 Jeg pleier å kjøpe meal deal på universitetet. Woops.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå