AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #1 Del Skrevet 12. august 2018 Jeg har glemt å søke om politiattest for farmasistudiet som starter imorrå- er jeg fucked? Det står ikke en klar datofrist.. få håpe at dette vil gå bra 😕 OMG Det er så ikke meg. Uff skal sitte og tenke på dette hvert minutt til imorrå. har noen kjennskap til systemet?, skal starte i Oslo forresten.. Anonymkode: 6e7ca...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 12. august 2018 #2 Del Skrevet 12. august 2018 Trenger man politiattest for å kunne studere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Del Skrevet 12. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har glemt å søke om politiattest for farmasistudiet som starter imorrå- er jeg fucked? Det står ikke en klar datofrist.. få håpe at dette vil gå bra 😕 OMG Det er så ikke meg. Uff skal sitte og tenke på dette hvert minutt til imorrå. har noen kjennskap til systemet?, skal starte i Oslo forresten.. Anonymkode: 6e7ca...4c6 Går normalt kjapt å få vandelsattest fra politiet. Tviler på at du blir kastet ut fra studiet selv om du ikke har det på plass første dag. Anonymkode: cc42b...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #4 Del Skrevet 12. august 2018 Skaff deg Digipost. Da får du attesten veldig raskt. Jeg fikk min etter et par dager. De som mottok i vanlig post måtte vente leeeenge. Anonymkode: 640aa...f7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #5 Del Skrevet 12. august 2018 Du er sikkert ikke den første som har glemt det. Går helt sikkert bra. Er vel mest en forsikring mot at folk ikke skal fullføre studier de ikke har tillatelse til å jobbe i. Anonymkode: 064be...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 12. august 2018 #6 Del Skrevet 12. august 2018 Opplevd at politiattesten ikke hadde frist for innlevering før frist for semesteravgiftsbetaling som bekrefter plassen din(1.sept), så om du søker nå rekker du det nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #7 Del Skrevet 12. august 2018 4 minutter siden, Arabella skrev: Trenger man politiattest for å kunne studere? Enkelte studier. Farmasøyter håndterer vel drugs, også under studiet. Anonymkode: cc42b...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #8 Del Skrevet 12. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skaff deg Digipost. Da får du attesten veldig raskt. Jeg fikk min etter et par dager. De som mottok i vanlig post måtte vente leeeenge. Anonymkode: 640aa...f7c har digipost... få håpe det.... Anonymkode: 6e7ca...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 12. august 2018 #9 Del Skrevet 12. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enkelte studier. Farmasøyter håndterer vel drugs, også under studiet. Anonymkode: cc42b...ad7 Derfor. Da forstår jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #10 Del Skrevet 12. august 2018 Regner med du skal ut i praksis? Jeg jobber innen helse og vi måtte bare ha den klar før første praksisperiode, om jeg husker rett. Anonymkode: acfc1...e6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #11 Del Skrevet 12. august 2018 Det går an å levere den senere enn studiestart. Husk at det er flere studenter som får tilbud om opptak i to uker etter skolestart. Systemet er altså ikke så firkantet. Men søk ASAP. Anonymkode: 47eda...8b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #12 Del Skrevet 12. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har glemt å søke om politiattest for farmasistudiet som starter imorrå- er jeg fucked? Det står ikke en klar datofrist.. få håpe at dette vil gå bra 😕 OMG Det er så ikke meg. Uff skal sitte og tenke på dette hvert minutt til imorrå. har noen kjennskap til systemet?, skal starte i Oslo forresten.. Anonymkode: 6e7ca...4c6 Det går veldig fint. Jeg fikk den samme dag jeg søkte via digipost. Bare send søknad asap så ordner det seg, ikke noe problem Anonymkode: f65d8...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #13 Del Skrevet 12. august 2018 Hei! jeg går farmasistudiet og kan si at det er ikke hastverk med å ha politiattest klar på første dag. Jeg husker at vi fikk 1-2 måneder frist til å levere inn, og det var noen sosekopper i klassen som leverte etter fristen også. Også ble det utallige påminnelser utover høsten fra administrator om at det var to ulike attester som skulle leveres inn. Jeg brukte digipost og fikk attestene på dagen jeg søkte. Anonymkode: cc7b4...48a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #14 Del Skrevet 12. august 2018 Du trenger det sikkert FØR praksis.. Studerer ihvertfall sykepleie selv og vi måtte levere den innen noen uker etter studiestart. I krisetilfeller så måtte den leveres før praksis start. Regner med at det er noe sånt for dere også. Det tar ei ikke så langt tid å få et attest... Anonymkode: cbad6...1ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå