Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden juni snakket med en som jeg matchet med på Tinder, etter en måned (i juli) så møttes vi for første gang og det bare klaffet helt. Nå har vi vært sammen hver eneste dag og sovet sammen hver dag i en måned (siden første dag). Jeg er ganske sikker på at vi har en enighet at vi er ekslusive (når skulle vi hatt tid til å møte noen andre uansett 😅), men siden alt har gått så sykt fort så vet jeg liksom ikke hva vi er. Dater vi, har bare en greie eller er vi sammen? 

Jeg har egentlig aldri datet og har kun hatt ett forhold i mitt 24 år lange liv, som varte i 4 år. Så dette er ikke mitt felt av ekspertise. Skal jeg spørre han, eller er det teit? 

Han er veldig åpen med følelsene sine og har sagt at han er forelsket i meg og glad i meg. Men det betyr kanskje ikke at vi er sammen? Hater disse dating-greiene :( 

Anonymkode: 5a95f...b6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare spørre han? 🤔

Anonymkode: 09493...d00

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke bare spørre han? 🤔

Jeg spurte i HI om jeg kan spørre om det nå, uten at det er teit? 

Anonymkode: 5a95f...b6d

Skrevet

Dere har sovet sammen i en mnd, så nei det er ikke teit å spørre. Lykke til 🙂

Skrevet

Høres ut som dere er sammen, men du kan jo bare spørre han.

Alt skal være så komplisert i dag, noe som egentlig bare kan være enkelt. Å måtte definere seg hele tiden og spørre om man er eksklusive/kjærester etc. 

• Liker 2
Skrevet

Spør han! Det er ikke teit :) Han lurer sikkert på det samme og det er viktig å få en avklaring på det :)

Anonymkode: 1bc3b...9b8

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tatt det som en selvfølge at vi hadde vært sammen.

Hadde ikke spurt, hadde bare sagt til ham: "Så deilig at vi er sammen og har så godt forhold"

Skrevet

2 timer siden, exictence skrev:

Jeg hadde tatt det som en selvfølge at vi hadde vært sammen.

Hadde ikke spurt, hadde bare sagt til ham: "Så deilig at vi er sammen og har så godt forhold"

Man burde aldri anta noe som helst. En venninne av meg holdt på med en fyr i en mnd og når hun spurte hva han vil, så sa han at han ikke var ute etter noe seriøst... 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man burde aldri anta noe som helst. En venninne av meg holdt på med en fyr i en mnd og når hun spurte hva han vil, så sa han at han ikke var ute etter noe seriøst... 

Så synd.

For meg er det merkelig å spørre hva han vil når vi har vært sammen , hatt sex i 1 mnd. Mreker man ikke sånt da, og snakker sammen helt fra begynnelsen?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg, man skal aldri anta noe som helst, men må avklare det. Jeg kjenner utallige jenter inkl meg selv som har holdt på med menn i månedsvis, og årevis! Oppført seg som kjærester, kysset foran familie og venner, Og trodd de var sammen eller på vei til å bli sammen, men neida fyren mente ikke noe seriøst med det.

Anonymkode: 1bc3b...9b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...