Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som har blitt kastet ut fra kjæresten sin, hennes egen skyld. Hun har også en toåring med han, som hun ikke tar vare på. Han er en flink pappa og vil helst ha henne ut av deres liv, noe jeg kan forstå. Men er uansett en lei situasjon for henne.

Hun er hyperaktiv og man blir veldig sliten av henne. I det siste har hun bodd litt hos oss, til og fra, men jeg kjenner det begynner å bli nokk med besøk nå. Jeg jobber 10-19 og samboeren min 08-17 nesten hver dag. Vi har veldig lite å rutte med for tiden og det hjelper ikke på at det bor en ekstra her som ikke han betale for seg.  Hun forstår heller ikke at vi er slitne og trenger ro. Det virker som om hun bare tar seg til rette her og forventer st hun kan komme og gå når og som hun vil, forsyne seg fra kjøleskap osv osv. Hun har mange andre steder hun kan være, bla foreldrene. Hvordan ta opp dette på en fin måte? 

Vil legge til at jeg har hjulpet henne så mye i fortia at gud. Har vært våken med babyen hennes utallelige netter, kjørt henne, hentet henne over alt. Osv

Anonymkode: 19f87...72c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell det siste 2/3 av det du skrev her til henne. Noen ganger er man bare nødt til å være direkte

• Liker 1
Skrevet

Kommer hun på døra er det bare å si at det ikke passer og lukke igjen.

Anonymkode: a2f49...f24

Skrevet

Her hadde ikke jeg brydd meg om å snakke "fint". Det nytter ikke med slike mennesker. Klar tale!

• Liker 1
Gjest Stella Rose
Skrevet
3 minutter siden, Arabella skrev:

Her hadde ikke jeg brydd meg om å snakke "fint". Det nytter ikke med slike mennesker. Klar tale!

Helt enig!

Skrevet

Kan dere ikke la være å åpne opp døra når hun ringer på? For hun har vel ikke nøkkel? 

Anonymkode: 0d0c6...1ec

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere ikke la være å åpne opp døra når hun ringer på? For hun har vel ikke nøkkel? 

Vi bor på landet, låser aldri, alle kommer og går her 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bor på landet, låser aldri, alle kommer og går her 

Høres slitsomt ut. Hadde begynt å låse når dere blir brukt på denne måten.

• Liker 1
Skrevet

Si at dere er slitne og ikke kan hjelpe henne lenger. At hun dessverre heller får flytte hjem til foreldrene sine.

Anonymkode: 062cc...f96

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...