Patriotpaula Skrevet 12. august 2018 #1 Del Skrevet 12. august 2018 Jeg har aldri hatt noe spesielt mye utflod, helt «normalt» vil jeg si. I går hang det (unnskyld 🙏) seig utflod av skjeden i en litt tykk tråd på kanskje 15 centi, uten lukt, lett hvit. Hatt mye mer utflod den siste uken enn hva som er vanlig for meg. Noen som hadde økt utflod som et tidlig graviditetstegn? Evt hvor tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #2 Del Skrevet 12. august 2018 Om det er et graviditetstegn vet jeg ikke, men rikelig utflod er et normalt tegn på eggløsning iallfall. Anonymkode: 5d7c8...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Del Skrevet 12. august 2018 Høres mer ut som eggløsning. Jeg er gravid i uke 14, har aldri hatt så lite utflod som de første ukene av svangerskapet. Anonymkode: ddbab...ad3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 12. august 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 12. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om det er et graviditetstegn vet jeg ikke, men rikelig utflod er et normalt tegn på eggløsning iallfall. Anonymkode: 5d7c8...7c8 Utifra hv jeg kan lese på nett, så er økt utflod et tidlig graviditetstegn. Hvis syklusen er i rute, så hadde jeg EL på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 12. august 2018 #5 Del Skrevet 12. august 2018 Høres mer ut som el slim for meg . Eller sædrester😆 sikker på du hadde el når du tror ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 12. august 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 12. august 2018 4 minutter siden, Febmamma skrev: Høres mer ut som el slim for meg . Eller sædrester😆 sikker på du hadde el når du tror ? Ikke sikker på det nei. Har bare hatt en vanlig menstruasjon etter p-pille slutt, men forrige måned var syklusen på 28 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 12. august 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 12. august 2018 Kjente stikkinger i høyre side tidlig denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 12. august 2018 #8 Del Skrevet 12. august 2018 Ok, ikke godt å si. Noen får mer utflod, andre mindre , andre merker ingen endringer . Jeg har også el lignende utflod til og fra. Veldig frustrerende , men jeg tror ikke jeg er gravid- men kan selvfølgelig godt være det i ditt tilfelle jeg har hatt så mye plager i forbindelse med p pille slutt at jeg tror kroppen trenger en stund for å stabilisere hormonnivåene før det er mulig her i gården. Men jeg gikk på diane - de er det veldig mye hormoner i og skal helst ikke brukes som p piller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå