AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Jeg gikk nettopp forbi et par som hadde en unge i sånn bæremeis. Hun var gravid og det var hun som bar på bæremeisen med barnet. Mannen bare gikk der ved siden av henne som en fjott. For et puslete type 😂 Klarer ikke bære en barn på 15 kilo liksom. Tror han ble litt flau av vi stirret Anonymkode: cd2f8...fa7 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Er du sikker på at hun var gravid? Anonymkode: 62f88...153 1
visp Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 Men hva vet man om andre egentlig? Kanskje han hadde ryggskade eller noe. Man er jo ikke hjelpeløs selvom man er gravid. Å gå i fjellet er rekreasjon, ikke arbeid, så hun hadde vel satt foten ned om det var ulevelig? 7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at hun var gravid? Anonymkode: 62f88...153 Ja. Så ut som hun var høygravid Anonymkode: cd2f8...fa7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #5 Skrevet 12. august 2018 Kanskje barnet kun ville sitte på ryggen til mamma? Eller kanskje han hadde båret barnet hele veien fram til du så de og hun hadde tilbudt seg å ta barnet litt? Eller kanskje hun ikke er gravid i det hele tatt, men fortsatt har stor mage etter fødselen? Det skjedde faktisk med meg etter fødsel nr. 2. Delte magemuskler. Anonymkode: a6434...a52 3
Pås Skrevet 12. august 2018 #6 Skrevet 12. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk nettopp forbi et par som hadde en unge i sånn bæremeis. Hun var gravid og det var hun som bar på bæremeisen med barnet. Mannen bare gikk der ved siden av henne som en fjott. For et puslete type 😂 Klarer ikke bære en barn på 15 kilo liksom. Tror han ble litt flau av vi stirret Anonymkode: cd2f8...fa7 Jeg trodde utifra overskriften at du hadde funnet sauer halvveis oppsist av ulv eller noe sånt! Hva i alle dager er tragisk med at hun bærer bæremeisen? Mind your own business!! 10
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #7 Skrevet 12. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja. Så ut som hun var høygravid Anonymkode: cd2f8...fa7 Hvis dine antagelser er korrekt så blir det vel å dra det litt langt å anta at mannen krevde de skulle dra på fjelltur og også krevde at den gravide skulle bære barnet? De aller fleste damer ville jo da sagt: «Nei, Halvor, jeg skal ikke på noen fjelltur i dag!» eller: «Mener du jeg skal bære eldstemann? Er du helt på VIDDENE, Trond, jeg er GRAVID din j*vla DOTT!» dersom de hadde plager? Anonymkode: a6434...a52 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #8 Skrevet 12. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje barnet kun ville sitte på ryggen til mamma? Eller kanskje han hadde båret barnet hele veien fram til du så de og hun hadde tilbudt seg å ta barnet litt? Eller kanskje hun ikke er gravid i det hele tatt, men fortsatt har stor mage etter fødselen? Det skjedde faktisk med meg etter fødsel nr. 2. Delte magemuskler. Anonymkode: a6434...a52 Hun var gravid. Skikkelig kul.og tynn ellers Anonymkode: cd2f8...fa7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #9 Skrevet 12. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk nettopp forbi et par som hadde en unge i sånn bæremeis. Hun var gravid og det var hun som bar på bæremeisen med barnet. Mannen bare gikk der ved siden av henne som en fjott. For et puslete type 😂 Klarer ikke bære en barn på 15 kilo liksom. Tror han ble litt flau av vi stirret Anonymkode: cd2f8...fa7 ?? Det er dere som burde vært flau over å stirre. Dere har da ingenting med hvordan andre fordeler oppgaver? Få deg en utdannelse og pass på deg selv! Anonymkode: b7c38...cf1 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #10 Skrevet 12. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ?? Det er dere som burde vært flau over å stirre. Dere har da ingenting med hvordan andre fordeler oppgaver? Få deg en utdannelse og pass på deg selv! Anonymkode: b7c38...cf1 Takk for tips men den er i boks👍🏼Få deg en utdannelse selv du Anonymkode: cd2f8...fa7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #11 Skrevet 12. august 2018 Hun ville vel bære barnet, da. Man kan få inn litt trening selv om man er gravid Anonymkode: 7706e...6f7 1
herzeleid Skrevet 12. august 2018 #12 Skrevet 12. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk nettopp forbi et par som hadde en unge i sånn bæremeis. Hun var gravid og det var hun som bar på bæremeisen med barnet. Mannen bare gikk der ved siden av henne som en fjott. For et puslete type 😂 Klarer ikke bære en barn på 15 kilo liksom. Tror han ble litt flau av vi stirret Anonymkode: cd2f8...fa7 Virker som paret dere gikk forbi fikk se noe vell så trist som det dere så 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #13 Skrevet 12. august 2018 Stakkars mann. Kanskje han har kroniske smerter eller en skade/sykdom. Bare det å komme seg ut på tur var en seier i seg selv. Ja, det er et tragisk syn å se trangsynte mennesker stå å glo som noen neper. Du har rett, du var nok et tragisk syn ts. Anonymkode: 8d486...f6d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå