Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk nettopp forbi et par som hadde en unge i sånn bæremeis. Hun var gravid og det var hun som bar på bæremeisen med barnet. Mannen bare gikk der ved siden av henne som en fjott. For et puslete type 😂 Klarer ikke bære en barn på 15 kilo liksom. Tror han ble litt flau av vi stirret

Anonymkode: cd2f8...fa7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at hun var gravid?

Anonymkode: 62f88...153

• Liker 1
Skrevet

Men hva vet man om andre egentlig? Kanskje han hadde ryggskade eller noe. Man er jo ikke hjelpeløs selvom man er gravid. Å gå i fjellet er rekreasjon, ikke arbeid, så hun hadde vel satt foten ned om det var ulevelig?

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at hun var gravid?

Anonymkode: 62f88...153

Ja. Så ut som hun var høygravid 

Skrevet

Kanskje barnet kun ville sitte på ryggen til mamma? Eller kanskje han hadde båret barnet hele veien fram til du så de og hun hadde tilbudt seg å ta barnet litt? 

Eller kanskje hun ikke er gravid i det hele tatt, men fortsatt har stor mage etter fødselen? Det skjedde faktisk med meg etter fødsel nr. 2. Delte magemuskler. 

Anonymkode: a6434...a52

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk nettopp forbi et par som hadde en unge i sånn bæremeis. Hun var gravid og det var hun som bar på bæremeisen med barnet. Mannen bare gikk der ved siden av henne som en fjott. For et puslete type 😂 Klarer ikke bære en barn på 15 kilo liksom. Tror han ble litt flau av vi stirret

Jeg trodde utifra overskriften at du hadde funnet sauer halvveis oppsist av ulv eller noe sånt! Hva i alle dager er tragisk med at hun bærer bæremeisen? Mind your own business!!

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Så ut som hun var høygravid 

Hvis dine antagelser er korrekt så blir det vel å dra det litt langt å anta at mannen krevde de skulle dra på fjelltur og også krevde at den gravide skulle bære barnet? De aller fleste damer ville jo da sagt: «Nei, Halvor, jeg skal ikke på noen fjelltur i dag!» eller: «Mener du jeg skal bære eldstemann? Er du helt på VIDDENE, Trond, jeg er GRAVID din j*vla DOTT!» dersom de hadde plager? 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje barnet kun ville sitte på ryggen til mamma? Eller kanskje han hadde båret barnet hele veien fram til du så de og hun hadde tilbudt seg å ta barnet litt? 

Eller kanskje hun ikke er gravid i det hele tatt, men fortsatt har stor mage etter fødselen? Det skjedde faktisk med meg etter fødsel nr. 2. Delte magemuskler. 

Hun var gravid. Skikkelig kul.og tynn ellers 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?? Det er dere som burde vært flau over å stirre. Dere har da ingenting med hvordan andre fordeler oppgaver? Få deg en utdannelse og pass på deg selv!

Anonymkode: b7c38...cf1

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?? Det er dere som burde vært flau over å stirre. Dere har da ingenting med hvordan andre fordeler oppgaver? Få deg en utdannelse og pass på deg selv!

Anonymkode: b7c38...cf1

Takk for tips men den er i boks👍🏼Få deg en utdannelse selv du

Skrevet

Hun ville vel bære barnet, da. Man kan få inn litt trening selv om man er gravid

Anonymkode: 7706e...6f7

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som paret dere gikk forbi fikk se noe vell så trist som det dere så ;)

• Liker 1
Skrevet

Stakkars mann. Kanskje han har kroniske smerter eller en skade/sykdom. Bare det å komme seg ut på tur var en seier i seg selv. Ja, det er et tragisk syn å se trangsynte mennesker stå å glo som noen neper. Du har rett, du var nok et tragisk syn ts. 

Anonymkode: 8d486...f6d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...