Gå til innhold

Hva gjør dere på nattevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt skal jeg ha nattevakt. Vanligvis skriver jeg litt journal, har et par tilsyndrunder, gjør litt forefallende arbeid på kontoret, tar oppvask og gulvvask. Dette tar MAKS en time hver natt, så da har jeg 9 gode timer uten noe å gjøre.

Jeg kan ikke lese eller studere, for da bare sovner jeg. Ser en del film/serie, men orker ikke det i 9 timer heller.

Hva er deres beste tips til ting å gjøre? Jeg kjeder meg ganske lett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I rolige perioder ser jeg på tv og strikker. Surfer rundt på telefonen.

Anonymkode: ec2ea...5ad

Skrevet (endret)

Gjorde selve leggingen (stell var tatt på kveldskiftet), småryddet, vasket golv i fellesareal om det var en spesifikk dag, tilberedte det som gikk an til neste dags middag, skrev journal og tok tilsynsrunder. Tok maks 2 timer, så fylte de neste 8 med serier, skolearbeid, forum og masse mobilspill. Tok innimellom noen ekstra tilsynsrunder bare for å få luft.

Endret av Moonwalker
Skrevet

Hvis jeg gidder å tar jeg rundvask på f.eks medisinrom eller kontor, samler seg mye støv og rask, men kan jo ikke gjøre det hver natt. Ellers serier, dokumentarer, kryssord, håndarbeid, lese fag, fargelegging, lage fotobok, ta med strikk på jobb og tren.

Anonymkode: fd14a...1a3

Skrevet (endret)
On 8/12/2018 at 8:55 AM, Khloe said:

I natt skal jeg ha nattevakt. Vanligvis skriver jeg litt journal, har et par tilsyndrunder, gjør litt forefallende arbeid på kontoret, tar oppvask og gulvvask. Dette tar MAKS en time hver natt, så da har jeg 9 gode timer uten noe å gjøre.

Jeg kan ikke lese eller studere, for da bare sovner jeg. Ser en del film/serie, men orker ikke det i 9 timer heller.

Hva er deres beste tips til ting å gjøre? Jeg kjeder meg ganske lett.

Nattevakt på sykehus? Hvem som legger opp rutinene, der siden du har 9 timer uten rutine å følge? 22 til 8 vakt alene?

edit: er du på et sykeheim eller gamlehjem? I så fall glem de spørsmålene sorry.     

Endret av ElinX0Xpoliti
Skrevet
36 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Nattevakt på sykehus? Hvem som legger opp rutinene, der siden du har 9 timer uten rutine å følge? 22 til 8 vakt alene?

edit: er du på et sykeheim eller gamlehjem? I så fall glem de spørsmålene sorry.     

Jeg er ikke på sykehus, sykehjem eller gamlehjem. Jeg jobber i en rusbolig med selvstendige leiligheter, så nattevaktene følger egentlig bare med på at alt er som det skal og rolig.

Skrevet

Nå jobbet jeg ikke på noe lignende som deg, men det jeg gjorde når jeg hadde nattevakt var å lese, gå noen runder, se på serier, høre på bok, strikke og løse kryssord. De to første timene var det en del å gjøre jobbmessig, det samme de to siste timene av vakta.

Anonymkode: 11c04...8d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...