Peak Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 (endret) Hei. Jeg har hatt kontakt med en tidligere flamme de siste månedene. Vi har møttes en gang i sommer på grunn av ferie på ulike tidspunkt. Jeg er egentlig bare keen på en flørt og sex. Ganske sikker på at han er det også. Etter vi møttes så merket jeg at interessen dabbet av, noe jeg syns var veldig kjipt. Likevel har han holdt meg «varm» og likt bilder på insta, samt sendt snap daglig. Så får jeg en snap i natt som ikke var ment til meg. Stod hvor han bodde og spurte «vet du hvor det er?». Jeg har jo vært der før, så skjønte fort hva dette handlet om. Så skriver han en chatmelding om at den var sendt feil og skulle til en kompis som skulle komme, men som var veldig full. OK, jeg skjønner greia, men hvorfor komme med denne dumme unnskyldningen? Han må jo tro jeg er helt ute. Uansett. Skrev bare: haha, kos deg. Men hva om han skriver noe mer om dette? Skal jeg bare ignorere og bare gå videre? Endret 12. august 2018 av Peak
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Selvfølgelig ignorerer du han videre. Han er en teit fuckboi. Finn deg en god fuckboi hvis du er ute etter litt sex og digg flørt. Er altfor mange der ute til at man skal finne seg i sånne som han. Anonymkode: 81be0...ab3 8
petterm Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 2 timer siden, Peak skrev: Hei. Jeg har hatt kontakt med en tidligere flamme de siste månedene. Vi har møttes en gang i sommer på grunn av ferie på ulike tidspunkt. Jeg er egentlig bare keen på en flørt og sex. Ganske sikker på at han er det også. Etter vi møttes så merket jeg at interessen dabbet av, noe jeg syns var veldig kjipt. Likevel har han holdt meg «varm» og likt bilder på insta, samt sendt snap daglig. Så får jeg en snap i natt som ikke var ment til meg. Stod hvor han bodde og spurte «vet du hvor det er?». Jeg har jo vært der før, så skjønte fort hva dette handlet om. Så skriver han en chatmelding om at den var sendt feil og skulle til en kompis som skulle komme, men som var veldig full. OK, jeg skjønner greia, men hvorfor komme med denne dumme unnskyldningen? Han må jo tro jeg er helt ute. Uansett. Skrev bare: haha, kos deg. Men hva om han skriver noe mer om dette? Skal jeg bare ignorere og bare gå videre? 1. Er du sikker på at meldingen var ment til en annen jente? 2. Hvis den var til en annen jente. Er det strengt tatt så rart? Siden dere begge er på jakt etter sex og en flørt - og dere på ingen måte er eksklusive, så kan dere begge ha sex med andre, i alle fall til dere evt skulle avtale noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 Hvorfor svarte du i det hele tatt?? Anonymkode: 365c2...459
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #5 Skrevet 12. august 2018 Hvordan vet du at det ikke er sant at det var til en kompis? Så lenge du ikke er interessert i mer enn en flørt, hva har det å si om det skulle til en jente? Ingen av dere vil noe seriøst, og du synes daglig kontakt er "dabbende interesse" ? Du må være fryktelig slitsom ha som FF. Anonymkode: 55bfc...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #6 Skrevet 12. august 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig ignorerer du han videre. Han er en teit fuckboi. Finn deg en god fuckboi hvis du er ute etter litt sex og digg flørt. Er altfor mange der ute til at man skal finne seg i sånne som han. Anonymkode: 81be0...ab3 Kunne ikke vært mer enig. Anonymkode: 3e61a...0ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå