Gå til innhold

Graviditetstest gyldig etter 12 timer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en gtest i morges kl 7. Da var d kun kontrollstreken som var synlig. Ble skuffet og la den vekk (kastet ikke av en eller annen grunn). I 20 tiden i kveld så jeg den og skulle kaste den da jeg plutselig så en svak teststrek synlig. Er gtesten gyldig da? Er d positivt eller gjelder ikke den streken lenger siden det er over 12 timer siden jeg tester meg på den?

hilsen håpefull. 

Anonymkode: f703a...60a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en ny test. Det pleier å stå på testene at man ikke skal lese av resultatet etter så lang tid.

Skrevet
5 minutter siden, NewInTown skrev:

Ta en ny test. Det pleier å stå på testene at man ikke skal lese av resultatet etter så lang tid.

Ja. Skal gjøre det. Men er bare redd for enda en skuffelse. Håpte bare noen kunne fortelle de hadde hatt samme opplevelse og faktisk vært gravid. 

Regner med at testen ikke er gyldig og at jeg ikke er gravid denne gangen heller 😔

Skrevet

Jeg har fått svak teststrek etter tidsfristen med babyplan sine strimmeltester flere ganger, men var dessverre falsk postiv

Anonymkode: 8ae30...678

Skrevet

Det står jo i bruksanvisningene at utover test tid så er ikke testen gyldig.

Anonymkode: caf13...5e2

Skrevet

Jeg har også fått svak strek lenge etter fristen, flere ganger, var ikke gravid. 

Ta en ny i morgen 😊

Anonymkode: 1ea5e...008

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok en gtest i morges kl 7. Da var d kun kontrollstreken som var synlig. Ble skuffet og la den vekk (kastet ikke av en eller annen grunn). I 20 tiden i kveld så jeg den og skulle kaste den da jeg plutselig så en svak teststrek synlig. Er gtesten gyldig da? Er d positivt eller gjelder ikke den streken lenger siden det er over 12 timer siden jeg tester meg på den?

hilsen håpefull. 

Ventet du i 5/10 min før du la den fra deg? Jeg har opplevd at jeg har lagt vekk en test og når jeg så på den litt senere var den svakt positiv og jeg var gravid☺️ Hvilken test brukte du?

Anonymkode: 93603...5c8

Skrevet

Jeg gjorde ca det samme. Tok en test på morgenen, og den viste ingen ting så jeg kastet den. Gløtter tilfeldigvis i søpla på kvelden, og da var den positiv.

Etter ny test og legesjekk viste det seg at jeg var gravid i uke 8 ☺️

Skrevet

det tar noen ganger litt tid før testen blir positiv, man må ofte vente helt til det rosa "sløret" er borte. 

Anonymkode: c058a...8c2

Skrevet

Når jeg har fått strek har jeg vært gravid, uansett når den har vært avlest.

Anonymkode: 9888f...266

Skrevet

Den er ugyldig. Men min erfaring etter to svangerskap og masse testing, er at du er gravid, men at det er veldig tidlig. Ta ny test 😃

Anonymkode: 35bdf...931

Skrevet

Ts her. Tok ny test i dag. Den var negativ 😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...