Gå til innhold

Hvor i Thailand ville dere reist på romantisk ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der det er litt å finne på og ikke så mange pedofile ekle mennesker.. har hørt det er mange av de i Thailand. 

De stedene jeg har lest om (men jeg har aldri vært så derfor spør jeg her) er: Hua Hin, Khao Lak, Ao Nang. 

Takk for tips :)

Anonymkode: 18d6f...299

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En rolig paradisøy som er skapt for romantikk er Ko Yao Yai. Evt Ko Yao Noi.

Ligg laaaangt unna Hua Hin, stedet er helt krise! Ao Nang er bråkete, men det finnes kanskje rolige steder i området rundt. 

Ellers er Ko Lanta fint. 

Anonymkode: 7f038...8f9

• Liker 1
Skrevet

Koh Lanta er rolig og fint. Dog ikke aktuelt i sommerhalvåret pga. monsun og kraftige vinder. Koh Phangan er også et rolig og fint sted tidlig på sommeren. Hadde en fantastisk ferie der med mann og et barn for to år siden. (fly til Bangkok, deretter til Koh Samui og så båt til Koh Phangan- ikke lange båtturen) På nordlige delen av Phuket fins det også flotte steder, men gjerne nokså dyre. Kata i syd er helt ok. Det er mye turister der, men du kan finne trivelige hotell og du vasser ikke i prostitusjon. 

Anonymkode: 70759...76f

Skrevet

Ville reist til Pattaya. Et romantisk sted med fine strender, topp restauranter og Kåres partybar. 

Anonymkode: ecd0e...f93

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville reist til Pattaya. Et romantisk sted med fine strender, topp restauranter og Kåres partybar. 

NEI. (nei og  atter nei) 

Anonymkode: 70759...76f

• Liker 3
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ahahahhahahahhahahha!

Skrevet

Det er veldig fint i Khao Lak. Kan anbefales.

Koh Tao er også fint.

Anonymkode: 87954...2ba

• Liker 1
Skrevet

Pattaya, der romantikken blomstrer😘

Anonymkode: 41ed0...03e

Skrevet

Phuket !  Hold dere laangt unna Pattaya og Hua Hin

Anonymkode: 3817e...ffd

• Liker 2
Skrevet

Khao Lak er fantastisk. Anbefales absolutt :)

Anonymkode: ffeba...385

Skrevet

«kåres partybar...» 😂😂😂😂😂

Anonymkode: b93ff...a4d

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«kåres partybar...» 😂😂😂😂😂

Hva er galt med Kåres Partybar? Her har du hyggelige eiere som slår av en prat på norsk, det beste biljardbordet i Pattaya, tyrkisk pepper til shotene, serverer norsk pølse m/lompe og vertinnene (bardamene) er serviceminded og søte. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med Kåres Partybar? Her har du hyggelige eiere som slår av en prat på norsk, det beste biljardbordet i Pattaya, tyrkisk pepper til shotene, serverer norsk pølse m/lompe og vertinnene (bardamene) er serviceminded og søte. 

Ja jøss, det er presis hva man ønsker seg når man drar halve jorden rundt på romantisk ferie med kjæresten 🤪😂😂

• Liker 2
Skrevet

Som flere her fraråder jeg å dra til Hua Hin. Har vært der selv. Det er det styggeste steder jeg noengang har vært. Bare skittent, søppel, slum og drit.

Anonymkode: e0565...a46

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp det du ramser opp er det som er galt med det, og så typisk enkelte blodharry nordmenn. Reiser jorda rundt for tyrkershots og wienerpølser 😆

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp det du ramser opp er det som er galt med det, og så typisk enkelte blodharry nordmenn. Reiser jorda rundt for tyrkershots og wienerpølser 😆

Og pule damer til en rimelig pris. Fy ****. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg likte meg på Koh Samet. Mesteparten av øya er naturreservat, og det er stort sett bare noe strandbarer/-restauranter. Vi bodde på Sai Kaew, og det hotellet hadde privat strand. 

Anonymkode: cf263...870

Skrevet

Takk for tips alle sammen :) Jeg leste at Ko Tao kalles Death Island, og at det er flere som har blitt tvangsfingra og drept der.. Står flere steder på nettet at det er direkte farlig der jo 😮

Koh Samet ser nydelig ut, men jeg tror kanskje det blir litt for stille. Ønsker å shoppe litt og dra på en del utflukter, så ser mer på Koh Samui og muligens Kata på Phuket.

Grunnen til at Hua Hin kunne vært aktuelt er at jeg kan låne huset til en venn, han elsker Hua Hin og skryter stedet opp i skyene. Men smak og behag det da, ser jeg her. Pattaya blir det ikke. Aldri! 

Anonymkode: 18d6f...299

Skrevet (endret)

Vi har vært på Lamai beach på Koh Samui nå i flere år på rad i juni/juli og er har vært veldig godt fornøyd med det. Rolig og avslappende! :) 

TS; når på året tenker dere å reise? Tidspunkt på året kan være avgjørende for hvor det er fint. 

Endret av Missfitness

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...