AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Katten min har vært borte i 8-9 dager nå. Sist var hun borte i 7 dager. Hun er ofte mye borte på sommeren, men kommer tilbake hver gang. Jeg blir engstelig hver gang det drøyer over 5 dager. Vi bor redd ved en stor skog og det å begynne å lete etter henne det er nyttesløst. Om hun har vært død noen dager, så har nok ville dyr allerede spist henne opp. Hun hadde fått ett sår sist jeg så henne. Så ut som ett bitt, men før jeg rakk å lukke døren til trrrassen og ringe veterinær for time, så stakk hun ut igjen. Hun likte ikke at jeg undersøkte såret. Det var litt hovent og hun hadde gnagd av seg pels på omerådet. Nå er jeg redd det er min skyld at hun kanskje har dødd av infeksjon. Jeg skal aldri ha dyr igjen, det er så vondt å miste de. Anonymkode: 5ac7f...2c2 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Føler med deg, og krysser fingrene for at pusen din likevel kommer hjem i god beholdAnonymkode: 1f6f1...678 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 Kan du ikke gå ut med tørrfór i boks og skrangle med den, og plyste og rope på pus? Kanskje hun er rundt huset men ikke kommer inn hvis døren er lukket? Eller kan hun ha født kattunger i skogen? Spør naboer om de har sett henne? Anonymkode: 3e879...5e3 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #4 Skrevet 11. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke gå ut med tørrfór i boks og skrangle med den, og plyste og rope på pus? Kanskje hun er rundt huset men ikke kommer inn hvis døren er lukket? Eller kan hun ha født kattunger i skogen? Spør naboer om de har sett henne? Anonymkode: 3e879...5e3 Hun er sterilisert så kattunger er utelukket. Hun er ikke vant med at vi rasler med mat, men skal ta meg en tur i morgen og rope på henne. Hun har full mulighet til å gå inn når som helst da jeg er hjemme for tiden og terassedøra står oppe hele dagen lang. Om natta har hun mulighet til å komme inn gjennom soveromsvinduet mitt. Vi passer en liten valp for tiden, men det er ofte hunder på pass her. Skulle tru hun var vant med det egentlig. Vi hadde en hund selv og de var nogenlunde venner. Sksl spørre ene naboen min i morra, han mater og elsker kattene i nabolaget. Spesiellt henne. Anonymkode: 5ac7f...2c2 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #5 Skrevet 11. august 2018 Har dere en kjøp/salg side på Facebook du kan legge ut etterlysning på? Evt andre lokale Facebook sider? Ville gått en lang tur flere ganger med mat/godis og ropt. Det er jo absolutt ikke unormalt at mange katter tar seg lengre turer på sommeren. Men man blir jo så klart engstelig når de ikke følger rutinene sine. Anonymkode: 79b84...2dd
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #6 Skrevet 12. august 2018 Om pus ikke er kommet hjem, så ta med deg lommelykt når det har blitt mørkt ute. Er mye enklere å finne katten da. Se opp i trær, og ta med deg ett brukt klesplagg og legg igjen ute. Da vil kanskje katten komme å legge seg på den når den kjenner lukten av deg. En del katter er mye ute nå på sommeren. Vi har katter som har vært borte i uker, de dukker opp igjen. Lykke til! Anonymkode: 3a3a4...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå