Gå til innhold

Hvor finner jeg fine svarte bukser til jobb?

Anbefalte innlegg

Gjest JeSuisLouise
Skrevet

Jeg syns det er så utrolig vanskelig å finne fine bukser som er svarte og sitter pent. Tidligere har jeg kjøpt fra Guess Jeans og River Island, men finner ingen modeller som sitter pent på meg. Bestilte en high waist modell fra River Island på Zalando, men den er altfor high waist og er bare ubehagelig. Er ikke opptatt av merker egentlig, men betaler gjerne litt for kvalitet. Vero Moda og Zara f.eks, er det noen som har kjøpt fine bukser derfra? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd levis?

Også har du Dr.denim, dei er helt fantastiske !!!

Anonymkode: b7e0a...8ac

Skrevet

Regner med at du ikke vil ha dongeri? Lindex kan glimte til med fine slacks i forskjellige farger, de har en serie som jeg liker veldig godt nå.

https://www.lindex.com/no/dame/underdeler/bukser/#!/page1/row1
De er rimelige, men den buksa jeg har (Ellie) er i alle fall i et tykt og godt stoff. 

Anonymkode: ed70f...8bc

Skrevet

Prøv banana republic sine fra zalando :) gode og holder fasongen bra i vask! 

Skrevet

Dr.denim holder hvertfall ikke på fargen.Har den Vero Moda buksa som skal holde ekstra godt på svart fargen,godt fornøyd med den.

Anonymkode: 26640...99f

Skrevet

Hvis du ikke har kjempelange bein har Lindex nettopp fått inn ei dressbukse med god stretch, litt tjukk kvalitet som tyder på at den holder godt. Satt fantastisk fint på lillesøster som er 171cm og en str M. Hun prøvde buksa i str 40, så de er kanskje litt små i str da til Lindex å være. Den har en liten brett nederst på beina, og var ca ankellang +. Husker ikke hva den het. 

Ellers er Poptrashen til only(?) veldig fin, men kan vel nuppe ganske fort. Men til den prisen kan man jo kjøpe flere å veksle mellom da 🙂

Anonymkode: d4f0b...ba4

Skrevet

Jeg ble positivt overrasket over utvalget til Zara. Fant 6 forskjellige slacks med varierende lengde og høyde på livet her om dagen. Usikker på kvaliteten, men en bukse som sitter bra på til 349,- er ikke det verste bomkjøpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...