Gå til innhold

Vondt i magen av stramme/ettersittende bukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har det slik? Forresten, "stramme" blir kanskje feil ord, jeg tenker egentlig mer på måten en jeans/dressbukse i riktig størrelse omslutter kroppen. Altså det konstante presset, om enn ikke strammingen.

Er det noen som vil anbefale meg bukser som ser ok ut, men er litt løsere eller med stretch i midjen? 

Anonymkode: 8881c...d95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visstnok så er det noen som har det slik, siden det til og med er nevnt i Forsvarets tipsskriv til kvinner, at de ikke må gå med for stramme uniformer for å se finere ut, siden det blant annet kan gi de magevondt....

Anonymkode: e0d5a...18f

Skrevet

Jeg klarer ikke å gå med klær som klemmer over magen. Helst ikke andre steder heller. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har det slik? Forresten, "stramme" blir kanskje feil ord, jeg tenker egentlig mer på måten en jeans/dressbukse i riktig størrelse omslutter kroppen. Altså det konstante presset, om enn ikke strammingen.

Er det noen som vil anbefale meg bukser som ser ok ut, men er litt løsere eller med stretch i midjen? 

Anonymkode: 8881c...d95

Når klemmende bukser er og gir problemer så er det bare en ting å gjøre å unngå problembukser, skjørt og klemmende strømpebukser.  

Anonymkode: f1057...494

Skrevet

Kan anbefale bukser fra  floyd eller med strikk i livet  ;)

Skrevet

Ja, jeg får det! Får også vondt i ribbeina/solar plexus (?) eller hva det heter av BH-spiler!

Anonymkode: 64cf5...c85

Skrevet

Kjenner til problemet her også. Bruker mest strikk. 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...