AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Er det noen som har det slik? Forresten, "stramme" blir kanskje feil ord, jeg tenker egentlig mer på måten en jeans/dressbukse i riktig størrelse omslutter kroppen. Altså det konstante presset, om enn ikke strammingen. Er det noen som vil anbefale meg bukser som ser ok ut, men er litt løsere eller med stretch i midjen? Anonymkode: 8881c...d95
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Visstnok så er det noen som har det slik, siden det til og med er nevnt i Forsvarets tipsskriv til kvinner, at de ikke må gå med for stramme uniformer for å se finere ut, siden det blant annet kan gi de magevondt.... Anonymkode: e0d5a...18f
Thyra Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 Jeg klarer ikke å gå med klær som klemmer over magen. Helst ikke andre steder heller.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har det slik? Forresten, "stramme" blir kanskje feil ord, jeg tenker egentlig mer på måten en jeans/dressbukse i riktig størrelse omslutter kroppen. Altså det konstante presset, om enn ikke strammingen. Er det noen som vil anbefale meg bukser som ser ok ut, men er litt løsere eller med stretch i midjen? Anonymkode: 8881c...d95 Når klemmende bukser er og gir problemer så er det bare en ting å gjøre å unngå problembukser, skjørt og klemmende strømpebukser. Anonymkode: f1057...494
Jolene Skrevet 12. august 2018 #5 Skrevet 12. august 2018 Kan anbefale bukser fra floyd eller med strikk i livet
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #6 Skrevet 12. august 2018 Ja, jeg får det! Får også vondt i ribbeina/solar plexus (?) eller hva det heter av BH-spiler! Anonymkode: 64cf5...c85
Filicia Skrevet 13. august 2018 #8 Skrevet 13. august 2018 Kjenner til problemet her også. Bruker mest strikk. 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå