AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Hvordan er det å ha to valper fra samme kull? Jeg har mye erfaring med flere hunder fra før av og har hatt flere valper før men aldri to samtidig. Jeg har mye ledig tid så går helt fint å få alt dobbel opp. Grunnen er at det er sjelden rase med sjelden kull og jeg må kjøre langt. Anonymkode: 82331...480 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Jeg har det, og dette er nr 3 og 4 hunder jeg har i mitt liv. Var forberedt på ny baby i hus, og svært lite søvn første tiden, som med nr 1 og 2. De hadde trygghet i hverandre, og det var verdens enkleste valpetid. Sov fra første natt, og overhodet ingen utfordringer. Samme med tilvenning med å være hjemme alene. Ikke et pip! Min ene er veldig kjapp til å lære. Søsteren litt tregere, men hun forstår ved å se på sin søster. De har også alltid en lekekamerat, og har utrolig glede av hverandre. Morsomt også å se hvor ulik personlighet to søsken har, selv hunder. Anbefaler virkelig to fra samme kull! Anonymkode: f9e7a...29c 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 Many dog behavior experts agree it's a bad idea to bring home a pair of puppies from the same litter. “Littermate syndrome” is based on anecdotal evidence that often two siblings adopted together bond intensely with each other, to the exclusion of their human family.Dec 28, 2015 Signs of Littermate Syndrome in Pets - Mercola Healthy Pets - Dr. Mercola https://healthypets.mercola.com › ... Anonymkode: feb49...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå