Gå til innhold

Blokkere hans familie på sosiale medier som ikke har ville hatt noe med datteren våres å gjør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette er ett komplisert familieforhold så jeg orker ikke å skrive alle detaljer

Moren å stefaren til mannen min er dem mest merkeligste folkene noen sinne, som har gjennom over 30 år har behandlet han som dritt å har ikke ville snakket med han om han så gjør den minste feil. (feks purring på regning) eller om han kjøper seg feil type bil i deres øyne.

Jeg ble gravid, dem sa ikke gratulerer til han en gang å kom heller ikke i dåpen.

Nå har jeg sett at moren hans har stalket meg på instagram så dermed vet jeg at hun er nyskjerrig.

Bør jeg blokke familien hans slik at dem ikke får sett inleggene jeg legger ut av barnet vårt?

Oppførselen til familien hans har plaget meg å vært grusomt sårt veldig lenge, å at en dag i framtiden kommer vi/barnet til å møte på dem.

Dem har ikke sakt noe eller tatt kontakt på 2 år.

Anonymkode: e5801...fed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vel kanskje litt i overkant bitter i slike situasjoner, og bærer også nag i ganske lang tid, men jeg hadde blokkert dem.

• Liker 14
Skrevet

Hvis dere ikke har kontakt, og de ikke tar kontakt så er det kanskje ikke nødvendig å blokkere? Samtidig så spiller det vel liten rolle at du blokkerer dem når dere uansett ikke har noe med dem å gjøre :P 

Skrevet

hvordan ser man hvem som stalker en på insta?

Anonymkode: bd4e7...f63

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hvordan ser man hvem som stalker en på insta?

Anonymkode: bd4e7...f63

Hun hadde sett storyen min. å jeg har ganske mange.

Skrevet
2 minutter siden, Newroz skrev:

Hvis dere ikke har kontakt, og de ikke tar kontakt så er det kanskje ikke nødvendig å blokkere? Samtidig så spiller det vel liten rolle at du blokkerer dem når dere uansett ikke har noe med dem å gjøre :P 

Moren var jo inne på kontoen min, å da er hun jo nyskjerrig. Da fortjener hun ikke å se bilder.. syns jeg egentlig.

• Liker 7
Skrevet

Men hvis du har privat profil som du må godkjenne følgerne til så trenger du jo ikke å blokkere.... Bare la være å godkjenne ;) Hvis du vil ha offentlig profil blir det jo noe annet, men jeg hadde ikke villet ha det når jeg la ut bilder av barna...

• Liker 9
Skrevet

Lag heller privat profil. Bilder av barn bør ikke ligge på åpen insta.

Anonymkode: 72c00...8df

• Liker 22
Skrevet

Jeg blokkerte (og fortsatt har) min bror og samboer blokkert på facebook pga stalking.

Anonymkode: 91d7f...4e7

• Liker 3
Skrevet

Jeg blokkerte (og fortsatt har dem blokkert) min bror og samboer på facebook pga stalking.

• Liker 1
Gjest COSL Innovator
Skrevet
På 11.8.2018 den 22.39, AnonymBruker skrev:

Hun hadde sett storyen min. å jeg har ganske mange.

Hvordan ser du hvem som har sett storbyen din?

Skrevet

Du burde først og fremst ikke legge ut bilder av barn på åpen konto. 

Anonymkode: 48a67...d39

• Liker 11
Skrevet

Kanskje hun synes hele situasjonen er forferdelig trist, og så er hun ikke modig nok til å ta kontakt. 

Kanskje hun gråter for seg selv hver kveld og dine små glimt av sin sønns datter betyr så mye for henne, at hun må inn å se flere ganger. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er helt innafor å blokkere dem på sosiale medier.

Anonymkode: f62fc...4e2

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde lukket igjen alt, men hadde latt være med å blokkere. Blokkerer du så viser du at dere bryr dere. Det fortjener de ikke.

Skrevet
2 timer siden, Mass skrev:

Jeg hadde lukket igjen alt, men hadde latt være med å blokkere. Blokkerer du så viser du at dere bryr dere. Det fortjener de ikke.

Hvem bryr seg on de vet? Hvem bryr seg om hva de tenker? De kommer uansett tenke hva de vil.  De kommer jo til skjønne ts bryr seg når kontoen blir lukta uansett... 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Addie skrev:

Kanskje hun synes hele situasjonen er forferdelig trist, og så er hun ikke modig nok til å ta kontakt. 

Kanskje hun gråter for seg selv hver kveld og dine små glimt av sin sønns datter betyr så mye for henne, at hun må inn å se flere ganger. 

Spyr. 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem bryr seg on de vet? Hvem bryr seg om hva de tenker? De kommer uansett tenke hva de vil.  De kommer jo til skjønne ts bryr seg når kontoen blir lukta uansett... 

Jeg ser ikke poenget med å gjøre et stort nummer utav det. Det beste er jo å bare la det ligge og gå videre med livet. 

Skrevet
6 minutter siden, Mass skrev:

Jeg ser ikke poenget med å gjøre et stort nummer utav det. Det beste er jo å bare la det ligge og gå videre med livet. 

Stort nr av blokkere?  Tar meg 2 sekund, jeg får peace om mind at de ikke stalker meg på sosiale media.  Det behøver ikke bli noe mer enn det. Null snoking.  Null kjefting på at man plutselig har lukket instagram på facebook, et fint signal om vi vil ikke ha noe med deg å gjøre når du oppfører deg slikt.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stort nr av blokkere?  Tar meg 2 sekund, jeg får peace om mind at de ikke stalker meg på sosiale media.  Det behøver ikke bli noe mer enn det. Null snoking.  Null kjefting på at man plutselig har lukket instagram på facebook, et fint signal om vi vil ikke ha noe med deg å gjøre når du oppfører deg slikt.

Du får kjeft for å lukke igjen, men blokkering lar de passere? 

Jeg vet med meg selv at viss jeg blokkerer i slike settinger så bryr jeg meg. Viss jeg ikke gidder å blokkere, så gir jeg en fullstendig blanke f. Og det tenker jeg om andre som bryr seg såpass at de tar steget med å blokkere. 

At de følger med på dere viser jo at de bryr seg også. 

Det blir bare så teit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...