Gå til innhold

Hvis du oppdager at veninner henger sammen uten deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir du såret? Er lørdagskveld og jeg er ikke ute på noe. Bare var innom snapchat-kartet nettopp og så der at den ene veninna mi er hos den andre. Vi er på en måte et trekløver vi tre, og jeg er litt sånn som tar ting litt vel personlig så derfor ville jeg bare høre andres tanker rundt det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er hovedproblemet med å være en vennegjeng på 3 stk. Det kan lett oppstå slike situasjoner der en person føler seg utelatt. 

Hvis det var en litt større vennegjeng som samlet seg uten at jeg ble inkludert hadde jeg blitt såret. En vennegjeng på tre stk der to av de er sammen ville jeg ha tenkt er mer naturlig. De vil vel kanskje også være alene bare de to selv om de også liker å være med deg. 

Anonymkode: 02ad2...089

• Liker 4
Skrevet

Kanskje det var impulsivt og at hu trengte en å prate med!

Anonymkode: 47d57...e82

• Liker 1
Skrevet

Skjer dette ofte? Eller er det første gang ?

Anonymkode: 12565...7d4

Skrevet

Jeg er med i både trekløver og firkløver, og det er hvertfall ikke noe negativt dersom noen innad i kløveret møtes uten de andre. 

Det blir litt hips om haps, og alt ettersom. Mulig de bare snakket om noe og det ene førte det andre med seg. Ikke verre altså.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjer dette ofte? Eller er det første gang ?

Anonymkode: 12565...7d4

Første gang som jeg vet om

Skrevet

Jeg hadde skikkelig kjærlighetssorg en gang så ringte hun ene (vi er også 3 venninner) og hun hørte jeg var lei meg så hun sa "Kom over, så prater vi litt og ser en film" Veldig spontant og klokka var mye. Så da ble det unaturlig å sende melding til hun andre. En annen hang er det meg. 

Anonymkode: ea803...80b

Skrevet

Jeg er med i et firkløver og det er ikke unaturlig at to møtes utenom. Men jeg hadde nok blitt snurt hvis tre møttes uten meg. Det er noe mer planlegging og mindre spontant enn at to møtes.

Anonymkode: 0fd8c...a9d

Skrevet

Jeg synes det er helt greit, så lenge det ikke skjer så ofte at du blir utestengt fra trekløveren. Neste gang kan det hende det er du som blir invitert til en av venninene, eller inviterer en av de. Det er greit å være to og to - av og til. Man trenger ikke alltid å være en trekløver. Tror ikke du skal ta det personlig :)

Anonymkode: 2afe5...fb6

Skrevet

Har det skjedd én gang, trenger du nok ikke å beskymre deg. Vi var også en vennegjeng på tre, og hos meg skjedde det flere ganger. De fant på mye mer sammen enn det jeg gjorde med de to tilsaman. De snappet om alt de gjorde i tillegg til at de lagde planer seg imellom mens vi var sammen på skolen. Det gjorde at jeg følte meg utenfor, men heldigvis delvis kvitt dem nå😊

Anonymkode: 3dbdb...9d0

Skrevet

Jeg er også en person som blir såret av sånt. Vi er (var?) et trekløver, og nå, etter at jeg har fått barn, så blir jeg aldri spurt om å bli med (jeg må alltid spørre). Jeg er ikke låst fast hjemme, selv om jeg har fått barn, barnet har jo en pappa. 

så jeg forstå at du blir såret, selv om det bare har skjedd én gang.

Anonymkode: e8a75...dc3

Skrevet

Jeg hadde blitt såret av det. Da vi var yngre følte jeg ofte at jeg ble utestengt av vennegjengen, så det sitter igjen. Jeg har aldri vært midtpunktet i noen gjeng og har alltid hatt følelsen av at mitt nærvær ikke spiller så stor rolle. Selvsagt er det vanskelig å få de følelsene igjen selv i voksen alder. Du kan jo spørre en av dem hva de gjorde i helga og se om de forsøker å skjule det. Hvis de gjør det er det ikke noe godt tegn

Anonymkode: 41868...a1b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...