AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Hun over har ofte fest og siden det er lytt her, så er det veldig slitsomt. Jeg hører musikk, folk skravle i munnen på hverandre, synging, høy latter, folk går rundt på hæler, skråling, roping og det som følger med. Jeg finner meg i mye, men når det er hver helg, så blir jeg lei. De drar heldigvis ut på byen da. Men hun har høylytte venner som blir mer høylytte ut over kvelden I kveld har hun fest. Skulle besøke en venninne i kveld, men hun ble syk. Har ikke så mange venninner. Ser biler har kommet og vet jo hvor de skal. Jaja, ikke så mye jeg kan gjøre, men er bare slitsomt. Hadde det ikke vært fest hele tiden, så er det helt greit, men er full fest ofte og høres ut som det minst er 15 folk der nå. Siden det har vært mye å gjøre på jobb denne uken og overtid, så er det jo slitsomt. Burde flytte inn i enebolig, men har ikke råd Kan ikke nekte henne i å ha fest, men skulle ønske det ikke var hele tiden. Virker som hjemme hos henne er en slags sammlingsplass for å drikke. Vet ikke hva jeg vil med tråden, få ut litt frustrasjon Anonymkode: 91cbb...008
Gjest Vanlig fyr Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 Hadde et slikt problem for noen år tilbake. Altså, folk som fester og spiller høy musikk er ikke noe problem så lenge man demper seg etter klokken 21 på hverdager og rundt midnatt i helger. Hadde noen tilbakestående naboer en stund tilbake og det ble noen turer hvor jeg hamret på døra for å få de til å forstå at de skulle dempe volumet.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #4 Skrevet 11. august 2018 16 minutter siden, Minlillesky skrev: Bor du i blokk? Nei. Et hus med 3 leiligheter i. Den ene står tom, så bare vi to nå Anonymkode: 91cbb...008
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #5 Skrevet 11. august 2018 De drar som regel ut på byen halv 12/ 12 tida Anonymkode: 91cbb...008
Minlillesky Skrevet 11. august 2018 #6 Skrevet 11. august 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Et hus med 3 leiligheter i. Den ene står tom, så bare vi to nå Anonymkode: 91cbb...008 Åh, så dere har felles huseier? Da kan du ta dette opp med huseier, og se hva han/hun sier til dette? Send en klage
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #7 Skrevet 11. august 2018 19 minutter siden, Minlillesky skrev: Åh, så dere har felles huseier? Da kan du ta dette opp med huseier, og se hva han/hun sier til dette? Send en klage Ja, men han er storebroren hennes. Men får ta kontakt og håpe han kan snakke med henne. Hun kan ha fest, men ikke hele tiden 🙄 Anonymkode: 91cbb...008
Minlillesky Skrevet 11. august 2018 #8 Skrevet 11. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men han er storebroren hennes. Men får ta kontakt og håpe han kan snakke med henne. Hun kan ha fest, men ikke hele tiden 🙄 Anonymkode: 91cbb...008 Storebror eller ei...huseier har et ansvar
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #9 Skrevet 11. august 2018 4 minutter siden, Minlillesky skrev: Storebror eller ei...huseier har et ansvar Enig, og som huseier vil man jo at leietakerne sine skal bli boende. Han får jo et problem hvis alle flytter. Så jeg ville ha vært streng både med å si ifra og finne et boligalternativ hvis det ikke løser seg. Hvis han er vanskelig ville jeg bare ha vært tydelig på at du ikke trives slik situasjonen er nå. Dette er for øvrig ikke vanlig i blokker og man er uheldig når man har fått en slik nabo. Det er ikke noe galt i å forvente en viss grad av hensyn fra naboene sine. Det er greit med en fest en gang i blant, men hele tiden og med det støynivået? Nei, da får hun dempe seg. Anonymkode: 030ab...e72 1
LeilaS Skrevet 12. august 2018 #10 Skrevet 12. august 2018 Føler med deg ts. Har heldigvis flyttet, men bodde under noen partyfolk for noen år siden og de hadde alltid fest! Gjerne fredag og lørdag. Som du sier, slitsomt å måtte høre på høylytt fest hver helg Nyttet ikke å snakke med de. De ga faen Til slutt ringte jeg poiliet, for var drittlei og ble ofte vekket da de hadde nachspiel. Da politiet kom så ble det stille, men fest neste helg igjen. Endte med å flytte Blir det ikke bedre, så ville jeg sett etter ny leilighet. Sånn skal det ikke være. Får håpe broren tar tak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå