Gå til innhold

Jenta mi trenger oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen et tips hva jeg kan gjøre med min datter i helga. Hun har fått en lillesøster og har vært så flink, men trenger litt oppmerksomhet. Hun er 5 år. Liker det meste, men er litt sliten så jeg har ingen ideer. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Veldig viktig at hun får en del av mammaen sin alene også.

Kunne du orke og bake boller med henne?

Dere kan ta en oppdagelsesyur alene. i skogen eller i nærmiljøet.

Gå på kafe sammen?

Gå i en butikk hvor hun fikk velge seg et klesplagg?

Kansje er det en hund/katteutstilling i helgen+

barneteater+

Gjest Madeline
Skrevet

Hva med en tur i svømmehallen? Eller en tur med pøler og kakao i sekken? Bake boller er også en god ide.

Skrevet

Jeg syntes at det var veldig stas når jeg fikk gå på kino på amma eller pappa alene i hverfall. Nå går det jo mange flotte filmer for barn. Og da kan du slappe av litt i mørket på kinosalen samtidig.

Skrevet

fisketur hvis dere er typen til å gjøre slikt. Det husker jeg at mamma tok med meg på, og det var kjempekos! tok med niste og slappa av sammen. Tok vare på hver en liten fillefisk jeg fikk :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Send babyen ut på tur med pappa. Gå på biblioteket sammen med henne. La jenta få velge bøker selv.(Du kan låne en annen gang). Kryp oppi sofaen når dere er alene i stuen, og les for henne! La henne få sitte mye i fanget hvis hun vil. Ta deg tid til å prate med henne.

Legg deg gjerne litt på sengen hennes på dagtid, mens hun leker rundt deg. Hun kommer til å vise deg alt mulig rart på rommet, samtidig som du på en måte slapper av.

Minst mulig stress er mitt tips. :)

Skrevet

dere er toppen :)

tror jeg tar henne med på kino også legger meg på rommet når hun leker og er der for henne. det har vært sukse tidligere når jeg tenker etter.

fram med avisa for å finne kino.

Gjest Pearl ikke innlogget
Skrevet

Siden du selv er ganske sliten så er det kanskje en ide å gjøre noe sammen hjemme.

Jeg har en datter på 4 år og det kjekkeste hun vet at vi ti gjør sammen er å leke. Spesielt med barbie.

Kanskje du skulle spørre henne hva hun har lyst å gjøre og hvis ikke hun har noe spesielt på hjertet kunne du foreslå at dere kan leke litt sammen , bare du og hun på rommet hennes. Selvfølgelig uten forstyrrelse fra far eller baby.

Lykke til og kos dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...