AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Finner mye blandet der ute og jeg blir usikker. Bra for føttene eller ikke, så er Crocs noe du går med hjemme, eventuelt innesko i barnehage/skole i mine øyne, ikke offentlig som hverdagssko til enhver tid etter min mening. Jeg har lest så mye dårlig om disse skoa og jeg reagerer på at bonussønnen min går med disse til enhver tid på sommertid. mannen hentet bonussønnen for noen uker siden når de skulle til Liseberg i to dager, moren hans mente da at Crocs var innafor å gå med to fulle dager på Liseberg. Han har noen utslitte falske Crocs som definitivt har sett sine bedre dager... igår kom han med bussen til oss i regnvær og storm i Crocs.... vi kjøper egne klær men alt av yttertøy og sko skal vi dele på men moren sender jo ikke med noe av det 🙄 Anonymkode: 705a5...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Det er moren og farens hans som bestemmer hva han skal gå med. Syns ikke du skal henge deg for mye opp i det. Anonymkode: d0c4b...28e 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er moren og farens hans som bestemmer hva han skal gå med. Syns ikke du skal henge deg for mye opp i det. Anonymkode: d0c4b...28e Faren hans reagerer også på dette, og sagt til henne flere ganger. Men hadde håpet mer på om noen hadde noen god argumenter til henne. Anonymkode: 705a5...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #4 Skrevet 11. august 2018 Hvis du googler finner du kjapt artikler hvor det står at støtdempingen er ok, men at de er for slarkete og gir for lite støtte særlig rundt hælen. At de er helt greie som "av og til" og "ikke hele dagen"-sko, men at det bør varieres. Jeg skal innrømme at jeg brukte crocsene mine noe i sommer da slippersene ble ødelagt. Til og fra stranda feks. De finnes jo ikke vakre, men fryktelig praktisk innimellom. Brukte dem også som badesko der det trengtes. Hvor gammel er gutten? Hvor ofte er han hos dere? Kan dere ikke kjøpe et par joggesko på salg, så han har hos dere? Trenger ikke koste mer enn et par hundrelapper... Og ikke minst: klarer han å henge med i crocsene, snubler han, går han unaturlig/rart, har han vondt i føtter, hofte eller rygg? Anonymkode: 9bd84...0fc 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #5 Skrevet 11. august 2018 Har du tenkt på at han kanskje ønsker å gå med disse skoene og at dette er en kamp mor ikke synes det er verdt å ta? Foreldre trenger ikke trumfe gjennom absolutt alt bare fordi de kan, det går an å la barna bestemme en del ting på egen hånd selv om valgene ikke er 100% perfekte. Anonymkode: 0bbd0...9e8 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #6 Skrevet 11. august 2018 Han snubler ofte når han går i Crocs og min oppfattelse er at han kanskje er litt svak i anklene da jeg ser at han snubler betraklig mye mindre i sko som bygger opp ordentlig. Gutten er 8 år og bryr seg ikke om hva han har på seg så lenge han klarer å ta det på selv, så han er like fornøyd med sko med borrelås. og dette handler ikke om at han ikke skal ha noe han skulle ha sagt om hva han har på seg, men jeg har lest så mye dårlig og jeg mener at kanskje moren kan redusere litt da. Han bruker de på skolen, når han er ute å leker, alltid uansett vær så lenge det er varmt nok og min oppfattelse er som sagt at disse skoa egentlig ikke så bra for føttene. vi har kjøpt sko som han har her, men vi sender de ikke med hjem for da får vi de ikke tilbake... Anonymkode: 705a5...a7e
minister-mio Skrevet 11. august 2018 #7 Skrevet 11. august 2018 Hvorfor har jeg en følelse av at dette ikke handler om kvaliteten på sko 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #8 Skrevet 11. august 2018 Her kunne guttungen på 8 også gått i crocs 24/7 om han fikk lov, men på skolen, tur osv. må han ha på joggesko. Det er udiskutabelt, og vi styrer ikke noe mer med det. Anonymkode: 740e1...c87
Thyra Skrevet 11. august 2018 #9 Skrevet 11. august 2018 Crocks er nok ikke det beste for føttene, men det er da mange andre sko som er verre.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #10 Skrevet 11. august 2018 Kast skoene! Anonymkode: bbdbf...b24
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #11 Skrevet 11. august 2018 Jeg har crogs selv (eller falske som snart er 15 år gammle) og de er faktisk skikkelig digg og gå i 😅 bruker de bare hjemme og på hytta f.eks. Ville ikke hengt meg for mye opp i det, ta med ett par jogge sko i veska så han kan bytte om han får vondt i beina? 4 åringen min og foretrekker crogs om han får velge. Anonymkode: e2ec0...876
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #12 Skrevet 11. august 2018 3 timer siden, minister-mio skrev: Hvorfor har jeg en følelse av at dette ikke handler om kvaliteten på sko Same. Hvor mange oppretter en egen tråd på et forum kun pga. noen andres bruk av skotøy? I så fall har du få hobbyer og lite å gjøre. Anonymkode: d0c4b...28e
Gjest theTitanic Skrevet 12. august 2018 #13 Skrevet 12. august 2018 Personlig så har jegbrukt crocs mye i sommer. Ekte crocs da, de falske er ofte mye hardere. Jeg kan ikke bruke høyhælte sko, sjelden pensko og joggesko må hastøtte på innsiden, type ordentlige kvalitetssko. Men crocs fungerer fint. Når jeg glemte joggeskoene mine en gang gikk jeg to timers tur i crocs og det gikk utmerket. De er veldig komfortable. jeg er dog klar over at de er veldig stygge. Å gå i crocs er det ingen som lider av. supert når det er varmt og vått også siden de tåler vann godt og ikke er ubehagelige våte. Støvler og goretex blir man bare svett i i denne varmen. Bjeg syntes du tar litt på vei. Man må se litt igjennom fingrene med ting under er delt foreldreansvarsamarbeide. Det vil dukke opp større fanesaker enn dette som du kan spare energien din til. Skal du plukke på småting kommer barnemor til å bli gretten og kanskje mindre samarbeidsvillig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå