AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Jeg har møtt en mann i tre måneder. Jeg tror jeg er litt romantisk komedie-skada. For jeg føler meg ikke tilfreds med vanlig hverdag. Det skal liksom alltid være så staselig. Møtes på kafe, gå på kino, gå en tur i skogen, dra på piknik, osv., men gjør folk egentlig dette? Som oftest lager vi middag, og ser på en serie. Hva gjorde du og kjæresten din sammen når dere møttes det første halve året av forholdet? Anonymkode: 5278b...e79
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Vi gjør en del ting, det er viktig å ha hyggelige opplevelser sammen, det skaper bånd. Vi følger med på hva som skjer på kulturfronten i byen og så gå vi på forskjellige arrangementer. Noen ganger er vi selvfølgelig bare hjemme også, men nå i sommer har vi fått med oss veldig mye spennende og morsomt. Anonymkode: 02b49...754 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 Litt uromantisk som å drikke og pule, men også hyggelige aktiviteter som kino, tur i skogen, tur i botanisk hage, og romantiske ting som restaurant, par-spa og hotellweekends. En som jeg bare ser på serier med er jo ingenting å vokse med, da tar jeg relasjonen useriøst for man blir jo ikke akuratt kjent på den måten, bare innbiller seg at man kjenner hverandre godt fordi man slår ihjel mye tid sammen med, så er man mer pulevenner enn faktiske kjærester som kjenner hverandre på alle områder og vil etablere fremtiden sammen liksom. Så svaret mitt er JA, folk gjør de tingene du nevner, og det skal du også forvente om datingen er seriøs Anonymkode: 3876a...f45 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #4 Skrevet 11. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt uromantisk som å drikke og pule, men også hyggelige aktiviteter som kino, tur i skogen, tur i botanisk hage, og romantiske ting som restaurant, par-spa og hotellweekends. En som jeg bare ser på serier med er jo ingenting å vokse med, da tar jeg relasjonen useriøst for man blir jo ikke akuratt kjent på den måten, bare innbiller seg at man kjenner hverandre godt fordi man slår ihjel mye tid sammen med, så er man mer pulevenner enn faktiske kjærester som kjenner hverandre på alle områder og vil etablere fremtiden sammen liksom. Så svaret mitt er JA, folk gjør de tingene du nevner, og det skal du også forvente om datingen er seriøs Anonymkode: 3876a...f45 Okei, så i løpet av en vanlig datinguke hvor mye finner dere på da da? Vi er begge slitne etter jobb, og bor på bygda så det er ikke spesielt mye kulturtilbud her. TS Anonymkode: 5278b...e79
Lycka Skrevet 11. august 2018 #5 Skrevet 11. august 2018 Gikk på kino, restaurant, bowling, sto på ski, dro på stranda, gikk på fotballkamp, spilte minigolf og dro på sykkeltur. Og selvfølgelig hadde vi rolige kvelder hjemme hvor vi koste oss med god mat og film 😊
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #6 Skrevet 11. august 2018 9 minutter siden, Lycka skrev: Gikk på kino, restaurant, bowling, sto på ski, dro på stranda, gikk på fotballkamp, spilte minigolf og dro på sykkeltur. Og selvfølgelig hadde vi rolige kvelder hjemme hvor vi koste oss med god mat og film 😊 Gjorde dere en sånn spesiell aktivitet hver uke? Jeg føler på at liksom skal det være supermoro og superforelska hele tiden liksom? For det er jo kjedelige dager også og dA blir jeg sånn at jeg lurer på om det er dårlig match. TS Anonymkode: 5278b...e79
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #7 Skrevet 11. august 2018 De første ukene var vi bare hjemme og hadde sex, helt oppslukt av hverandre. Senere gikk vi på konserter, kino, ut å spise, møte venner... Dro nye steder. men ikke midt i uka etterhvert... Men hver helg fant vi på noe. I ukedagen lagde vi mat sammen, spiste... Snakket og snakket. Kunne sitte oppe hele netter og bare snakke. Nå, fem år etter (som du forøvrig ikke spurte om, men det er litt artig) lager vi fortsatt middag sammen, men spiser foran TV. Sitter med hver vår mobil, snakker mye mindre sammen, går ikke på konserter, på byen eller ut for å spise... Hvorfor? (Nei, du spurte ikke om det heller... Jeg bare babler i vei😂😂😂) vi har en ettåring 😉👍🏻Vi er slitne, vi har kortere lunte. Men vi elsker hverandre og er fornøyde fordet ... Alt til sin tid, på sin måte Anonymkode: 064ce...0b0 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #8 Skrevet 11. august 2018 Vi var 16-17, så lå for det meste i senga og klinte. Ellers prata vi mye, og en sjelden gang så vi film. Nå når vi nærmer oss 30 gjør vi litt andre ting også. Anonymkode: a44a7...4d4
Lycka Skrevet 11. august 2018 #9 Skrevet 11. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gjorde dere en sånn spesiell aktivitet hver uke? Jeg føler på at liksom skal det være supermoro og superforelska hele tiden liksom? For det er jo kjedelige dager også og dA blir jeg sånn at jeg lurer på om det er dårlig match. TS Anonymkode: 5278b...e79 Nei, gjorde ikke nødvendigvis en spesiell aktivitet hver uke. Ble litt ettersom det passet seg. Og selvfølgelig hadde vi kjedelige dager også hvor vi gjorde ingenting. Er jo bare sånn det er det. Man er ikke en dårlig match fordi om det ikke skjer noe hele tiden 😊
Gjest JeSuisLouise Skrevet 11. august 2018 #10 Skrevet 11. august 2018 1,5 år etter vi møttes så finner vi fortsatt på en del syns jeg. Er ute og spiser av og til på ulike restauranter, går tur, koser med dyr (vi var f.eks på Ekeberg dyrepark, det var såå koselig). I sommer har vi vært litt på stranda, eller hatt piknik i Frognerparken, grillet og vært på fest. Mye man kan finne på, går jo også an å invitere venner på middag om man bor et sted det ikke skjer så mye. Eller vinkveld, spillkveld eller noe sånt?
Apekatten Skrevet 11. august 2018 #11 Skrevet 11. august 2018 Stranda, restaurant, kafé, kino, besøkte familiene våre, delte en flaske prosecco i solnedgangen, så film, bilturer, gikk turer, og hadde mye sex. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #12 Skrevet 12. august 2018 Vi dro hele tiden på hyttetur og hadde svært høylytt sex i timesvis 😂 De første mnd gjorde vi ikke stort annet for å være ærlig. Først etter noen mnd begynte vi å gjøre mer ting sammen ute. Anonymkode: 96c09...c1e 1
Katten.2.0 Skrevet 12. august 2018 #13 Skrevet 12. august 2018 Vi tilbragte mesteparten av tiden i senga eller foran netflix når vi trengte pause. Ellers hørte vi mye på musikk og bare pratet med hverandre. Noen kinoturer, kafeer, restauranter, utstillinger, men hovedsaklig pratet vi bare. Det gjør vi i dag òg, for det må være kjipt å være avhengig av eksterne ting for å vedlikeholde en gnist.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #14 Skrevet 12. august 2018 Siste deiten jeg var på var vi å bada og drakk vin på verandaen etterpå Vi gjør ikke så mye egentlig - går litt rundt i nærområdet her og er i parken, går ut å spiser. Ser han sjeldent på grunn av hans jobb, og de få møtene vi får blir tatt mer eller mindre på sparket. Anonymkode: dc5f0...976
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #15 Skrevet 12. august 2018 Se på tv sammen kan dere gjøre når dere er pensjonister.... Herregud! Blir helt matt av hvor mye tid tv tar i livene til folk. Bor på bygda? Ut og gå, vel. Nå i sommer har det vel vært masse muligheter til badeturer f eks. Nå framover kan dere gå rusleturer i nærområdet, klatre opp på en topp, trene sammen (jogge, gå fort eller bare gå langt alt etter form og interesse). Finn et mål å gå til - en topp, et fiskevann, en rundløype, et bærsted, en stue med servering. Ha besøk eller dra på besøk. Bli kjent med hverandres venner og familie. Hjelp noen med å male en vegg eller plukke epler. Finn en hobby sammen. Spill brettspill. Hjelp hverandre med å rydde og shine leilighetene deres eller gjøre utsatte småjobber som å male de listene eller beskjære den hekken. Gjør ting og lev livet sammen. Ikke sitt og glo på en skjerm på andres liv. Anonymkode: 1a162...0ad 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #16 Skrevet 12. august 2018 Danset, gikk turer, kjørte turer, laget middag og så film, pulte uforståelig mye og var stort sett helt impulsive. Savn 😍 Anonymkode: 62b3d...215
Ariadne# Skrevet 12. august 2018 #17 Skrevet 12. august 2018 Vi går en del lange turer. Prater og holder hender. Går ut å spiser, lager middag sammen hjemme. Konserter, ut å ta en øl. Bruker vanvittig mye tid på å knulle. Litt Netflix i armkroken er koselig det også 🙂
Jentadi Skrevet 12. august 2018 #18 Skrevet 12. august 2018 Vi tilbrakte første tiden i senga, mye sex og mye skravling. Film og TV var helt uaktuelt i begynnelsen, for oppmerksomheten strakk ikke til. Fem minutter ut i filmen var hendene på vandring og det bar rett til sengs😂. Nå, ett år etter, kan vi lettere finne på ting sammen. Han er romantisk, og er flink til å be meg med ut -teater, kino, restaurant, på stranda, på kjøreturer. Vi kan til og med klare å se en hel film i sofaen, om vi legger oss i selen. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #19 Skrevet 12. august 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjorde dere en sånn spesiell aktivitet hver uke? Jeg føler på at liksom skal det være supermoro og superforelska hele tiden liksom? For det er jo kjedelige dager også og dA blir jeg sånn at jeg lurer på om det er dårlig match. TS Anonymkode: 5278b...e79 Neida, absolutt ikke! Dating og forhold er mest kjedelige dager, men det er viktig å gjøre noe som gir en felles opplevelser og gnist også. Og på noen av de kjedelige serietittende dagene er det også viktig å snakke sammen, bli kjent, for eksempel se en dokumentar å diskutere sine tanker rundt det, spise mat og konversere sammen rundt kjøkkenbordet om aktuelle nyheter, politkk, oppvekst, syn på ting osv og ikke bare spise pizza i sofaen mens man ser på film og venter til det er tid for sex. Det er viktig å bli kjent når man dater, det er jo faktisk det hensikten med dating er! Anonymkode: 3876a...f45 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #20 Skrevet 13. august 2018 Vi gikk ut og tok en øl, satt og skravlet i timesvis, gikk ut og spiste, dro på kino, gikk på konsert, gikk på utstiling, spilte minigolf, kjørte tur, dro på hyttetur. Jeg ville kanskje utforsket litt ulike ting sammen- og det er hyggelig å dele hverdagen med middag og Netflix, men litt av vitsen med dating er jo å bli kjent. Hva med å bare sykle en tur og ha med niste, gå en tur i skogen, kjøre en tur eller dra på fisketur, feks? Felles opplevelser skaper bånd og gjør at man blir kjent. 😊 Anonymkode: 1c301...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå