AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #21 Skrevet 11. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er jo ikke mulig å luke ut hva som er oppdiktede scenarioer og hva som er ekte scenarioer uansett. Selv om moderatorene kan finne ut hvem som har skrevet en tråd, har de jo ikke mulighet til å vite om historien stemmer eller ikke. Hvis jeg skriver at jeg har en nabo med 30 katter, at jeg tidligere veide 150 kilo, at jeg har kranglet med svigermor eller hva det skulle være, så er det jo umulig for folk som ikke kjenner meg å vite det. De kan jo ikke starte etterforskning for hver tråd som opprettes. Anonymkode: 1e2b7...532 Nei, og nettopp derfor er det vanskelig å vite hva man skal ta seriøst eller ikke. Anonymkode: b2950...f76
BMW 5-serie 535D Skrevet 11. august 2018 #22 Skrevet 11. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo mer å svare på. Men det er jo så mange tråder som sloss om oppmerksomheten. Anonymkode: 1e2b7...532 Ja, alle skal ha litt oppmerksomhet. F.eks om en bruker spør om en ting og førstemann sier helt rett på spørsmålet, hvorfor skal da andre si det samme flere ganger? Og hvorfor si noe om man vet det er feil?
BMW 5-serie 535D Skrevet 11. august 2018 #23 Skrevet 11. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har vel så lite å gjøre at de sitter på KG og stiller spørsmål de ikke lurer. Anonymkode: 73b29...ac4 Spørs nok det ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå