AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Til dere som bare ligger rundt og sprer sykdommer og basselusker, hvorfor ikke bruke kondom? Det er jo litt ekkelt. Anonymkode: a3ca4...22e 2
BMW 5-serie 535D Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Drar heller til legen å sjekker meg for kjønnssykdommer etter hver nye sexpartner. Bruk av kondom så mister man veldig mye av følelsene 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 Sier det samme. Bruker alltid kondomis. Anonymkode: 49914...d3c 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #4 Skrevet 11. august 2018 1 minutt siden, Subaru xv 95 said: Drar heller til legen å sjekker meg for kjønnssykdommer etter hver nye sexpartner. Bruk av kondom så mister man veldig mye av følelsene Kjekt å sløse med helseressursene på den måten :-) Og alltid best å ikke være føre var :-) Får man hiv så får man hiv, liksom :-) Anonymkode: 49914...d3c 9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #5 Skrevet 11. august 2018 Kondom er kun for horekunder. Anonymkode: 4f6ee...b99 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 11. august 2018 #6 Skrevet 11. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjekt å sløse med helseressursene på den måten 🙂 Og alltid best å ikke være føre var 🙂 Får man hiv så får man hiv, liksom 🙂 Anonymkode: 49914...d3c Ligger heller ikke med vilt fremmede, og før sex så spør jeg alltid om de selv har sjekket seg. Man kan aldri være 100% sikker på sant svar, men jeg liker å stole på folk. Er også noen jeg har kjent i litt lengre tid, så lite smart om de lyver 👍 Må da betale egenandel tross jeg betaler skatt, så har god samvittighet for det
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #7 Skrevet 11. august 2018 4 minutter siden, Subaru xv 95 skrev: Ligger heller ikke med vilt fremmede, og før sex så spør jeg alltid om de selv har sjekket seg. Man kan aldri være 100% sikker på sant svar, men jeg liker å stole på folk. Er også noen jeg har kjent i litt lengre tid, så lite smart om de lyver 👍 Må da betale egenandel tross jeg betaler skatt, så har god samvittighet for det Den dagen du får HIV er det kanskje ikke så morro å stole på folk lenger. Sjekk av kjønnsykdommer betaler man ikke egenandel for. Anonymkode: 8b3a2...e0d 3
BMW 5-serie 535D Skrevet 11. august 2018 #8 Skrevet 11. august 2018 Mest tidligere venninner og andre jeg tidligere har vært kjent med. Ligger heller ikke med så vanvittig mange, kanskje 5 stk i året. Hadde aldri dratt ut på en sexklubb å pult der uten kondom for å si det slik. Har hørt det skal være gratis flere ganger, men må alltid betale egenandel på legesenteret jeg går..
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #9 Skrevet 11. august 2018 Dét lurer jeg også på. Synes faktisk det er direkte turn off med menn som ikke vil bruke kondom, umodent som faen. Anonymkode: 04cd2...72d 7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #10 Skrevet 11. august 2018 Jeg møtte en mann en gang, tror jeg ble forelsket, sommerfugler i magen og den godfølelsen 😍 men så kom det fram at han hadde hatt 50 sexpartnere, og brukte ikke kondom, det ble ikke noe mer, fysj altså!!! Kom heldigvis ikke lengre enn kyssing😂 Anonymkode: a3ca4...22e 3
Jolene Skrevet 11. august 2018 #11 Skrevet 11. august 2018 Da jeg var singel brukte jeg alltid kondom inntil vi avtalte at det bare var oss. Da gikk begge og testet seg for sykdommer før kondomet ble hivd. Skal sies at jeg også har hatt spiral i mange år, og den ble jo brukt i tillegg til kondomen. Hadde ikke turt å ha sex uten kondom. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #12 Skrevet 12. august 2018 3 timer siden, Subaru xv 95 skrev: Mest tidligere venninner og andre jeg tidligere har vært kjent med. Ligger heller ikke med så vanvittig mange, kanskje 5 stk i året. Hadde aldri dratt ut på en sexklubb å pult der uten kondom for å si det slik. Har hørt det skal være gratis flere ganger, men må alltid betale egenandel på legesenteret jeg går.. Folk som bare har ligget med 1 person, hatt sex 1 gang i sitt liv kan ha kjønnssykdommer. I dag kan man dø av kjønnssykdommer, og de to mest utbredte kjønnsykdommene herpes og klamydia kan gi livsvarige smertefulle plager og føre til sterlitiet , så jeg klarer ikke forestille meg at dere som hevder dere aldri bruker kondom faktisk har et sexliv. Det virker som en ting folk uten et sexliv sier for å leke tøffe eller noe, for de fleste er voksne nok til å bruke kondom som en automatikk og selvfølge. Enig med den lenger opp som skriver at det er direkte turnoff med menn som ikke bruker kondom. De fleste jeg har ligget med drar opp kondomen under foreplayet uten å engang spørre eller nøle, og gjør ikke de det så drar jeg opp en. Har ingen kondom, så blir ikke sexen noe av. Regner med at du føler deg klar for å bli pappa også, siden du ikke bruker kondom? Og nei , det er ikke "bare å ta abort". Abort kan være livsfarlig for kvinnen og gi sterke følelesmessige og seksuelle traumer. I motsetning til hva det å bruke 10 sekunder på å tre på seg en ufarlig kondom gjør. I dag finnes kondomer i ultra tynt stoff som garanterer 99% like mye følsomhet som uten kondom, så det at man liksom føler så mye mindre av kondom er blank løgn for å unngå å bruke det fordi det liksom er tøft å pule uten. Menn sier de merkeligste ting , at kondomen er for liten osv, men et kondom kan tres over hele leggen så det holder ikke. Det er ingen unnskyldning for å ikke bruke kondom, og det er ikke tøft når du sitter der med smertefulle herpes sår, gjentakende vorteutbrudd som gjør at du må avstå fra sex i opp til et år hver gang de kommer, innser at du er steril, eller får barn med en dame du knapt kjenner eller overhodet ikke var mentalt eller praktisk klar for å få eller ta ansvar for. Menn som ikke bruker kondom er like idiotisk som fallskjermhoppere uten fallskjerm. Altså, selvfølgelig tar du på deg fallskjermen, og like selvfølgelig skal du ta på deg kondomet også. Anonymkode: ac54f...a2b 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #13 Skrevet 12. august 2018 Fordi det er et ork og bruke, men nå ligger jeg ikke rundt heller Anonymkode: c9fe7...d7b
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #14 Skrevet 12. august 2018 24 minutter siden, AnonymBruker said: Folk som bare har ligget med 1 person, hatt sex 1 gang i sitt liv kan ha kjønnssykdommer. I dag kan man dø av kjønnssykdommer, og de to mest utbredte kjønnsykdommene herpes og klamydia kan gi livsvarige smertefulle plager og føre til sterlitiet , så jeg klarer ikke forestille meg at dere som hevder dere aldri bruker kondom faktisk har et sexliv. Det virker som en ting folk uten et sexliv sier for å leke tøffe eller noe, for de fleste er voksne nok til å bruke kondom som en automatikk og selvfølge. Anonymkode: ac54f...a2b Whoa er vel ikke litt vel glad i skremselspropaganda vel? Quote I dag finnes kondomer i ultra tynt stoff som garanterer 99% like mye følsomhet som uten kondom, så det at man liksom føler så mye mindre av kondom er blank løgn for å unngå å bruke det fordi det liksom er tøft å pule uten. Salgs gimmick. Anonymkode: b840b...03a 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #15 Skrevet 12. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Whoa er vel ikke litt vel glad i skremselspropaganda vel? Salgs gimmick. Anonymkode: b840b...03a Eh nei, bare fakta. Du virker veldig uopplyst. Anonymkode: ac54f...a2b 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #16 Skrevet 12. august 2018 Hvis valget er sex med kondom, eller ikke sex i det hele tatt..... Velger dere da ikke sex? Anonymkode: 48651...b70
kristineg73 Skrevet 12. august 2018 #17 Skrevet 12. august 2018 Fordi sex er best uten, men det er viktig å sjekke seg ofte etter sex med nye. Det betyr ikke at jeg alltid har sex uten, men jeg foretrekker det. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #18 Skrevet 12. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis valget er sex med kondom, eller ikke sex i det hele tatt..... Velger dere da ikke sex? Anonymkode: 48651...b70 Ja, da velger jeg å stå over sexen, med mindre vi er eksklusive der begge har testet seg for kjønnssykdommer og er cleane, og klare for konsekvensen av å evn sette et barn til verden. Anonymkode: ac54f...a2b
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #19 Skrevet 12. august 2018 18 minutter siden, kristineg73 skrev: Fordi sex er best uten, men det er viktig å sjekke seg ofte etter sex med nye. Det betyr ikke at jeg alltid har sex uten, men jeg foretrekker det. Hvor mange har du hatt sex med alt i alt ? Anonymkode: c9fe7...d7b
kristineg73 Skrevet 12. august 2018 #20 Skrevet 12. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange har du hatt sex med alt i alt ? Anonymkode: c9fe7...d7b Flere enn jeg tør å skrive her. Jeg har hatt sex i 30 år og har vel i snitt kanskje hatt en ny en hver uke. Så kan du regne ut selv 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå