AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #21 Skrevet 12. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du sliter med væsketap syns jeg det er rart at du ikke husker å ha med en vannflaske. Jeg har stort sett alltid en vannflaske i bilen, av praktiske hensyn. Ellers selges vel vann i matavdelingen til venstre før du kommer til kassene, ikke lange omveien der altså. Hvis det er så krise som du skisserer så forstår jeg heller ikke problemet med å handle i kiosken rett utenfor kassene, køen går unna på 5 min. Anonymkode: 90996...f07 Alle kan vel glemme? Og det er jo ikke krise. Det har jeg ikke skrevet heller. Har ofte vann med meg. Selger ikke vann i matavdelingen på mitt varehus, nei. Det var jo det jeg lurte på og fått svar på. Hadde det vært krise hadde jeg helt klart stått i ny kø for en flaske vann. Men det er ikke krise, og når jeg da står ved kiosken er jeg mest klar for å bare komme meg ut derfra fordi jeg er varm og svetten pipler. (Det er spesielt på store varehus med mye folk, jeg har det slik. Derfor lett å glemme vann hvis det var litt på sparket besøk) Men som jeg skrev i sted, så vet jeg nå at de har vannstasjoner. Hvis jeg skulle glemme eller være tom for vann en annen gang jeg er der så vet jeg det. Jeg stilte kun et teit spørsmål fordi jeg lurte på om jeg hadde oversett noe, ikke fordi det er krise eller at det er vanskelig for meg å ta med vann selv! Anonymkode: 36291...cfb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå