Gå til innhold

IKEA - Drikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert helt feil kategori, men vet ikke hva som var den rette.

Hver gang jeg er på IKEA så leter jeg etter noe drikke jeg kan kjøpe når jeg er ved kassene. For å slukke tørsten når jeg er på vei hjem. Men finner ikke annet enn smoothie og små juice bokser. Synes det er rart at de ikke selger vann eller noe på varehuset. Vet at de har i kiosken ved utgangen, men det er ofte så lange køer. Etter å ha vandret gjennom hele varehuset og det er masse folk, så er jeg både svett, sliten og tørst når jeg er ferdig. Så kommer en til kassene og må stå i lang kø for å betale. Frister lite å stille seg i ny lang kø for å kjøpe en flaske vann etterpå. H

Selger de flasker med drikke som jeg ikke har sett? Synes bare det er så rart at de ikke selger det inne på selve varehuset. 

Anonymkode: 36291...cfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. De selger det ved kassene. Isklar. 

Anonymkode: fbf88...631

• Liker 6
Skrevet

Har aldri sett det. Og det er rundt ved kassene jeg har lett. Ser de selger Isklar borte ved kiosker der de selger pølser og pizza osv. Men ikke ved kassene. Dette er IKEA Åsane. 

Skrevet

De har ofte vanndispensere med gratis vann ved returavdelingen/ utleveringsavdelingen

Anonymkode: c2fb1...51d

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De har ofte vanndispensere med gratis vann ved returavdelingen/ utleveringsavdelingen

Anonymkode: c2fb1...51d

Okey! Har ikke sett det. Er sjelden der borte. Skal sjekke neste gang. :)

• Liker 2
Skrevet

De selger vann ved kassa, i restauranten,, det er vann i springen og du kan ta med deg selv. Er det virkelig et så stort problem for deg å få slukket tørsten hvis du er på IKEA?? 🧐🙄😏

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor tar du ikke med en vannflaske hjemmefra?

• Liker 3
Skrevet

Skjønner de godt at de ikke har drikke overalt! Skal enkelte kunder valse omkring med drikke i hånda og søle ned varene da eller?? Det finnes jo så må mange uforsiktige og uansvarlige kunder....

Anonymkode: 8d54f...419

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner de godt at de ikke har drikke overalt! Skal enkelte kunder valse omkring med drikke i hånda og søle ned varene da eller?? Det finnes jo så må mange uforsiktige og uansvarlige kunder....

Anonymkode: 8d54f...419

Jeg skrev «ved kassen». Slik som mange andre butikker har i dag. Ikke snakk om å gå rundt med drikken i butikken og søle.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du full? :fnise: 

Anonymkode: c9764...f05

Nei. ☹️

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri sett det. Og det er rundt ved kassene jeg har lett. Ser de selger Isklar borte ved kiosker der de selger pølser og pizza osv. Men ikke ved kassene. Dette er IKEA Åsane. 

De har kun i kiosken 

Men det er flere gratis vannstasjoner

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, FrodeF skrev:

De selger vann ved kassa, i restauranten,, det er vann i springen og du kan ta med deg selv. Er det virkelig et så stort problem for deg å få slukket tørsten hvis du er på IKEA?? 🧐🙄😏

Vet selvfølgelig at jeg kan ta med vann selv. Bare ender ofte opp med at jeg glemmer det helt til jeg står der. 

Jeg kan ikke se at de selger vann ved kassen på IKEA Åsane. Det er jo det jeg spør dere om... Jeg spør mest fordi jeg syntes det er rart at et varehus som er så stort som IKEA er ikke selger flasker med vann ved kassen. 

Hvorfor jeg har behov for vann etter et lengre besøk på IKEA er ikke temaet. Men jeg sliter med en del væsketap og merker at jeg blir så varm på steder som dette hvor en går og tråkker rundt med masse folk osv. i timesvis. Blir varm, svett og sliten. Heldig du som ikke har slike problemer og må kritisere meg for å stille et enkelt spørsmål.

Jeg bør ta med meg selv, men jeg bare lurte. Skal heller spørre IKEA neste gang jeg er der. For her blir en kritisert for den minste ting en spør om. Helt utrolig! 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

De har kun i kiosken 

Men det er flere gratis vannstasjoner

Da er det grunnen. De selger ikke vann ved kassene. Takk! 

Skrevet
5 timer siden, FrodeF skrev:

Hvorfor er du alltid så frekk i tråder her inne? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Sliter du med noe eller? 

Anonymkode: 08cb2...30c

Skrevet

Ta med deg drikke i bilen, så får du drikke når du har kommet utav varehuset

Anonymkode: cfe92...7a1

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta med deg drikke i bilen, så får du drikke når du har kommet utav varehuset

Anonymkode: cfe92...7a1

Selvfølgelig! Ordner meg jeg. 

Jeg bare lurte på om jeg hadde oversett noe på varehuset. De selger så mye rart, og de har matvarer. Tenkte at de sikkert har mer drikke for salg også. Utenom restauranten. På dager som i går er det masse folk og lange køer i restauranten, kassen og kiosk. Har nå fått vite at de kun selger vann på flaske i kiosk og ikke ved kassen. Men at de har vannstasjoner. Har aldri sett vannstasjonen men finner den nok neste gang. Skal spørre dem. Men greit å vite når jeg har glemt å ta med selv. 

Skrevet

Hvis du sliter med væsketap syns jeg det er rart at du ikke husker å ha med en vannflaske. Jeg har stort sett alltid en vannflaske i bilen, av praktiske hensyn. Ellers selges vel vann i matavdelingen til venstre før du kommer til kassene, ikke lange omveien der altså. Hvis det er så krise som du skisserer så forstår jeg heller ikke problemet med å handle i kiosken rett utenfor kassene, køen går unna på 5 min. 

Anonymkode: 90996...f07

Skrevet

I varehuset selger de kun IKEAs egne produkter. Sjokolade, kaffe, vann etc.fra et annet varemerke får du i kiosken.

Anonymkode: 5bac2...97d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...