AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 vet ikke hvor jeg skal poste denne men prøver her, må bare flytte den hvis det er feil. Lurer på om det er noen turstier i sentrum eller litt utenfor sentrum av lillehammer? har bodd her før men det er så lenge sia, husker det var en sti nede ved vannet hvor flere gikk tur og jogget ikke langt fra smestad studenthjem tror jeg..noen som er kjent? Anonymkode: 3a7bc...917
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: vet ikke hvor jeg skal poste denne men prøver her, må bare flytte den hvis det er feil. Lurer på om det er noen turstier i sentrum eller litt utenfor sentrum av lillehammer? har bodd her før men det er så lenge sia, husker det var en sti nede ved vannet hvor flere gikk tur og jogget ikke langt fra smestad studenthjem tror jeg..noen som er kjent? Anonymkode: 3a7bc...917 Gå langs strandpromenaden så kommer du inn på stien nede ved Smestad,eller så har du skogen ved badedammen oppe ved Håkons hall. Anonymkode: b3a9f...a9f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 Ta bussen til Vårsetergrenda, og gå ned til sentrum langs elva. Stikk innom turistinformasjonen så får du kart og opplysninger om mange fine turstier! Anonymkode: 115fc...cb2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 Kom deg opp på Nordseter. Der vrimler det av turstier på snaufjellet. Du kan f.eks gå opp til hytta på Nevelfjellet. Eller gå til f. Eks Pellestova eller Sjusjøen. Anonymkode: a6a38...8b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå